Ook hier de reden om over te stappen op rugdragen. Plus dat de 10+ kilo aan de voorkant toch echt doorbegonnen te hangen (door het echte hangen van Maud).quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:20 schreef p_iglet het volgende:
Kersjes, ik heb hetzelfde bezwaar tegen rugdragen als jij.
Alleen ik kan Pepijn echt wel zien over mijn schouder. En ondertussen weet ik aan ieder geluidje wel wat dat betekend.
Met een klein babietje zou ik het echt NOOIT doen.
Mijn keuze om nu te gaan rugdragen ipv buik is dat Pepijn bij buikdragen zijn hele rug kromt en naar achteren gaat hangen om toch vooruit te kunnen kijken. Hij probeert dan onderste boven te kijken. Dat is voor mijn rug niet goed, en voor die van hem ook niet lijkt me.
De wandelwagen kan hier alleen met het gezicht naar voren, maar daar zit Pepijn nog niet eens 1x per week in ofzo. De rest is per fiets of draagdoek.
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Iksje het volgende:
Is Gwen niet een beetje jong voor heupzit?
quote:NB Je kunt deze houding ook al vanaf jongere leeftijd gebruiken maar dan zul je je baby nog wat extra steun met je arm moeten geven. Als je kindje bijna kan zitten, heeft hij die steun niet meer nodig en zal de ‘evenwichtsoefening’ zijn motorische ontwikkeling stimuleren.
en 't uiterlijk is mar een van de keuzesquote:Op donderdag 24 april 2008 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind de EllaRoo mooier, maar vraag me niet waarom!
Duh!quote:
Want?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:16 schreef owlet het volgende:
ET, als ik zou moeten kiezen en dat zou dan de enige doek zijn die ik zou hebben dan zou ik voor de hopp gaan.
Hangt er van af wat voor jou het meest van belang is.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:58 schreef E.T. het volgende:
ik begrijp dat jullie de EllaRoo dus meer zien als 'doek voor erbij' en niet voor dagelijks gebruik?
Dat je de doek niet over je eigen schouders haalt of haal je ze eerst over je schouders naar voren, kruis je ze en gaan ze onder je armen weer terug naar achter?quote:Ik haal de uiteinden onder mijn armen door en kruis ze op mijn borst over elkaar (een halve knoop). Die trek ik goed strak aan waardoor Maud dus strak tegen me aan zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |