quote:De Tri-cotti, een gepatenteerd draagsysteem, bestaat uit twee kokerbanden van 100% katoen die gemakkelijk en veilig in gebruik zijn en die je eenvoudig om doet. De ene band ondersteunt de andere waardoor het gewicht optimaal verdeeld wordt en zorgt voor een zeer comfortabel draaggemak voor ouder en kind.
Verschilt per situatie, wat mij betreft. Doek van 2 m 60 is nu heel handig om kleine baby Maja in te dragen (geen staarten). Over een tijdje is ' ie alleen nog handig om de bijna-dreumes even snel op de heup mee de trap op te nemen. Dan is een 4 m 60 of 5 m 20 weer beter om te gebruiken als we naar buiten willen (wurm-proof knopen). Een Lifter of Mei-tai werkt prettig om een dreumes of peuter op de rug te dragen (kunnen ze lekker veel zien). En als ik met het OV op pad ga is de Ergo carrier favoriet, snel aan te doen, gewicht is heel goed verdeeld en ik kan er een extra dagtasje op bevestigen. De tricot doek heb ik eigenlijk nooit gebruikt!quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:19 schreef Lishe het volgende:
Ik heb alleen een tricotslen (van de prenatal, PM) en die bevalt me prima. Misschien ook in het kader van wat je niet kent mis je niet? Ik kan me voorstellen dat bij grotere kindjes een minder rekbaar stofje makkelijker is. Ik snap alleen niet zo goed waarom je zoveel doeken zou kopen. Voor bij je kleding? Of maakt het echt per uitstap uit?
Herinner me er dan tegen die tijd nog even aan, want ik wil ws. ook een hopp bestellen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:36 schreef TearSong het volgende:
Overigens plaats ik dus eind deze maand een bestelling bij hoppediz, dus als iemand ook wat wil bestellen kunnen we het samen doen om verzendkosten te besparen
Die hebben wij bijna dagelijks gebruikt, tot hij echt begon door te zakken. Toen de mei tai gekocht, en die gebruiken we nog steeds.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:47 schreef PM-girl het volgende:
1. tricotti, gekocht bij Prenatal (don't do it!!)
ik heb er 2 (Storchenwiege en tricotdoek) en hier nog geen baby in zichtquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:44 schreef texelonia het volgende:
Ik wil ook een Hopp!
Maar goed, eerst maar es een baby...![]()
Ik ben ertoe in staat om *nu* een Hoppediz en een Didymos (Indioquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik heb er 2 (Storchenwiege en tricotdoek) en hier nog geen baby in zicht
Inderdaad, jullie hadden die ook!quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:22 schreef Bass-Miss het volgende:
Die hebben wij bijna dagelijks gebruikt, tot hij echt begon door te zakken. Toen de mei tai gekocht, en die gebruiken we nog steeds.
Ik zou de volgende keer sneller overschakelen maar voor in het begin vond ik de tricotti erg handig.
Geen eigen ervaring met een mei tai maar met een lifter (heeft onder lussen ipv banden) van Storm op Zolder. Die heeft brede bovenbanden en zit mij (mt 46/48 met flinke voorgevel en afhangende schouders) erg prettig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:47 schreef TearSong het volgende:
Ik ben overigens aan het kijken naar mei tai's en ben een beetje verdwaald tussen de verschillende merken, en dan ook nog het aanbod van verschillende WAHM's. Wat zijn nou echt goede comfortabele mei tai's (met erg brede banden)?
Het lijstje tot nu toe:quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:12 schreef Macka66 het volgende:
Even meenemen naar dit topic: de data voor de draagdoek-in. Ik ga komend weekend denk ik de knoop maar eens doorhakken.
Bij Petra van voedingskleding.nlquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:13 schreef DeLiedje het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een Ellaroo (maija), ik heb één van mn twee tricot slen's weer verkocht (heb de lime kleurige gehouden) en wil graag een luchtige niet rekbare doek om Floortje te vervoeren...
Iemand tips waar ik hem het beste kan bestellen?
Weet je dat zeker: ik heb een 5.0 en red het ermee en ik ben be-hoor-lijk aan de maat tegenwoordig. Ik weet niet meer waar je woont, maar je mag komen proberen in Den Bosch.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef DeLiedje het volgende:
Daar heb ik net uurtje geleden een mailtje naar vertsuurd! Want ik moet wel een van 5,4 meter hebben denk ik...
Hopen dat ze die kan bestellen!
De sleepy heeft geen 'flapje' zoals de gewone variant heeft. Dit is een beetje zoals ik het zie:quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:17 schreef AidanWulf het volgende:
Nu twijfel ik nog tussen de sleepy vaiant en de gewone vaiant van de wraparound. Ik kom er niet goed achter wat nu het grote verschil is. Het lijkt op de fotootjes dat de gewone een flap heeft die je rechtop kan zetten en de sleepy een doekje achtig iets die je met twee linten vastmaakt?? Heeft de sleepy ook die opstaande flap en is die doek (die je volgens de site kunt opberen in een zakje die eraan vast zit) extra? En hadden we eindelijk eenkleur uitgekozen en gemaild, blijkt die er niet meer te zijn...Moeilijk hoor!
Ik ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik laat het van de datum afhangen of ik wel of niet kom
Ik weet zeker dat ik nog wel wat meer aan de maat benquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
Weet je dat zeker: ik heb een 5.0 en red het ermee en ik ben be-hoor-lijk aan de maat tegenwoordig. Ik weet niet meer waar je woont, maar je mag komen proberen in Den Bosch.
* Macka66 pakt hakbijlquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:06 schreef p_iglet het volgende:
Macka, zou jij de knoop door kunnen hakken binnenkort, welke datum het wordt?
Dan kan ik nog proberen op mijn werk te ruilen. (want heb natuurlijk precies bijna allemaal dagdiensten van 8-16 op de dagen die ik zou kunnen).
Wat leuk iedereen druk aan de nieuwe doeken!!
Komen! Ik vind het gezellig als je komt. En je hebt best wel wat ervaring met doekdragen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:24 schreef PM-girl het volgende:Wat leuk ET! En wat is ze al groot!
![]()
En arma Yara!
12 juli zou ik evt kunnen, maar ik vind het vooral gezellig en heb niet direct een nieuwe doek nodig, óf veel advies te geven
Handig, zo passen er straks op de meet wel drie ukkies in Maja's boxquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef E.T. het volgende:
Multi-functioneel z'n doek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, da's waar, die zal ik dan evt. vol verve kunnen demonstreren!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Komen! Ik vind het gezellig als je komt. En je hebt best wel wat ervaring met doekdragen.
Verder ben je natuurlijk ook de uitvindster van de Storchenwiege kralenspiraal hack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |