Nou kijk: ik ben nu dus dik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:23 schreef DeLiedje het volgende:
Webkim, mag ik iets vragen?![]()
![]()
![]()
Kijk, dat mensen een lange knoop-doek hebben, een ringsling en bijvoorbeeld een mei-tai, dat snap ik (ik heb er zelf ook een paar verschillende...)
Maar waarom (en ik bedoel t lief) heb jij nou in korte tijd een Ellroo, die blauwe Storch, en nu deze Hopp gekocht? Hebben die niet allen hetzelfde doel?
Is het vanwege de verschillende mooie kleurtjes?
PM, integendeel! Ik heb hele degelijke mosgroene Ecco stappers waar ik het hele jaar door op loop. Mijn doeken passen daar niet echt bijquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:11 schreef PM-girl het volgende:Macka! Jij bent de verwezenlijking van het voorbeeld dat Owlet uitlegt!
![]()
Webkim, je bent anders hard op wegIk vind jouw Larae (hoe zeg je dat, laree?) zo mooi, dezelfde als Owlet toch? Die zou ik ook nog wel willen aanschaffen!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:27 schreef PM-girl het volgende:Ik vind je motivatie volledig gerechtvaardigd hoor! Mijn zegen heb je!
Enne, schoenen in de uitverkoop is toch ook DE manier!Ze hoeven niet bij je tassen of sjaals te passen, als ze maar leuk zijn!
Wat wil je daar voor hebben?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:13 schreef Macka66 het volgende:
de kleurige en koele Ellaroo Maija (5 m)
Oh, oeps sorry Owlet. Heb ik over heen gelezen waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:58 schreef owlet het volgende:
Op de vorige pagina staan toevallig een paar posts over minimonkey
Ja, ik probeerd haar er vorige week in te zetten maar ze verdween er helemaal in. Beetje sneu.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:18 schreef owlet het volgende:
Fijn dat Rebecca zo graag gedragen wordt.
Met de kipling buikdrager zou ik inderdaad nog een maand of twee wachten.
Kont op de bodem, knietjes moeten iets boven haar kontlevel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:51 schreef k_i_m het volgende:
Nou, het ging al beter dan gisteren, maar volgens mij doe ik nog iets niet helemaal goed. Moet ze nou met d'r kont "op de bodem" van het doek zitten, of mag dat ook iets hoger? Ze ging nu zelf een beetje scheef hangen om op het hengsel te kluiven. Daardoor had ik aan de ene kant een keurige aansluiting, en aan de andere kant een kier, waardoor haar been bijna alsnog naar buiten kwam
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog suggesties/correcties?
Dat dus enquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:35 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Kont op de bodem, knietjes moeten iets boven haar kontlevel.
Dat koppie van Lilah
Ahhh, dus Maneki gaat ook aan de EllaRoo?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:50 schreef Macka66 het volgende:
Ik meld het eerst nog maar even definitief hier; ik heb twee doeken in de verkoop. Een heipaarse rekkende tricot BabyCuddle voor 20 euro (excl. verzendkosten), en een niet rekkende geweven Hoppediz Osaka (zand/zwart) van 4 m 60 voor 40 euro (excl. verzendkosten). Afhalen mogelijk in Den Haag. Morgen ga ik elders op het net advertenties zetten. Foto's tot dan op aanvraag.
Ja he! Ik vind 'm in stein eleganter dan in de andere kleurstellingen. En hij past met z'n natuurtinten ook nog eens beter bij m'n mosgroen/bruine schoenen dan de andere Millefiori kleurstellingenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:56 schreef cattie het volgende:
De didymos Millefiori Stein is trouwens ook erg mooi! Allemaal bloemetjes!![]()
Daar krijg ik alleen nooit mijn man in. Misschien moet ik afzonderlijke doeken voor hem en mij kopen.![]()
Een rasechte randjessabbelaar!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hij is ook een randjessabbelaar of had hij gespuugd?
Lief zo
Ik heb eventueel wel interesse in de BabyCuddle, maar wat versta jij onder heipaarsquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:50 schreef Macka66 het volgende:
Ik meld het eerst nog maar even definitief hier; ik heb twee nog een doeken in de verkoop. Een heipaarse rekkende tricot BabyCuddle voor 20 euro (excl. verzendkosten), en een niet rekkende geweven Hoppediz Osaka (zand/zwart) van 4 m 60 voor 40 euro (excl. verzendkosten). Afhalen mogelijk in Den Haag. Morgen ga ik elders op het net advertenties zetten. Foto's tot dan op aanvraag.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:20 schreef bixister het volgende:
nou, ik hoop toch niet 'paars van 't heien'!
Didymos Jim!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:15 schreef p_iglet het volgende:
hihi geweldig!!! die schoenen....
iemand die een bijpassende doek weet bij mijn altijd en eeuwige dr martens schoenen![]()
Mammietje, super
In de kast laten liggen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Webkim het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Of, zoalszo treffend zei: "Wat moet je met zo! veel! lappen stof?"
![]()
Neuh. Afspraak met mijzelve: maximaal vijf lappen stof. Dus als ik een zesde koop moet er 1 weg. Vind ik nog best te rechtvaardigen.quote:
Mooi, nieuwe kleren voor Thomas en jou hoeven dus niet meer. Wat een besparing, daar kun je makkelijk nóg een doek van kopenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:45 schreef Webkim het volgende:
Ja maar, ja maar, je hebt zo'n ding echt aan, zo ginourmous zijn ze. En jij wil er toch ook niet elke dag hetzelfde uitzien?
Vreselijke schoenenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
mrien, het is een gemeleerd zachtpaarsig. Nu is het niet goed op de foto te krijgen. Maar ik heb de bijpassende schoenen voor je gevonden![]()
Subtiele hintquote:
green tea! Zo mooiquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Webkim het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Of, zoalszo treffend zei: "Wat moet je met zo! veel! lappen stof?"
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:57 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nou kijk: ik ben nu dus dik.
En ik pas niks meer.![]()
Andere vrouwen gaan dan schoenen kopen, want 'die passen altijd'. Maar ik heb maat 42 en ook nog eens vreemde voeten, dus dat gaat ook niet op.
Dan maar doeken he.En ik vind het zo leuk om te kunnen kiezen. Tweedehandsdoeken verliezen bijna niets van hun waarde, dus als we hier ooit uitgebabiet zijn kan ik ze gewoon weer verkopen.
Klonk heel plausibel he? Plus: ik heb er wel meer nodig om zo'n foto als dit te kunnen maken
[ afbeelding ]Niet mijn kind/foto, wel heul lief.
ik ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef TearSong het volgende:
[..]
green tea! Zo mooi
ik heb zelf de ER in bestelling staan
Ja ik moet ook nog "een outfit" ....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef lcicle het volgende:
Het is me wat met die zusjes.. de mijne gaat ook al trouwen. Een nieuwe doek uitzoeken is een ramp voor mij, maar toch nog niet zo'n ramp als een geheel nieuwe sjieke outfit.
Ehm. Ik verwacht er nog tweequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En dan staat de teller op 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Het is een Duitse. En echt haar persoonlijke verzameling, die foto heeft niets met een winkel te maken. Achter de doeken die je op de foto ziet ligger er nog meer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:59 schreef PM-girl het volgende:
O my God!! En die persoon heeft geen natural beginnings verkooppunt??
Sjees, dat is echt bij elk paar sokken twee doeken!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:04 schreef PM-girl het volgende:
Ik denk wel dat ze er heel veel zelf van tricot gemaakt heeft, zo ziet het er in de linkse vakjes wel uit!
En gewoon ook 2 of 3 van dezelfde kleur!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |