althans, op mij wel
 althans, op mij wel  

Nou kijk: ik ben nu dus dik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:23 schreef DeLiedje het volgende:
Webkim, mag ik iets vragen?

Kijk, dat mensen een lange knoop-doek hebben, een ringsling en bijvoorbeeld een mei-tai, dat snap ik (ik heb er zelf ook een paar verschillende...)
Maar waarom (en ik bedoel t lief) heb jij nou in korte tijd een Ellroo, die blauwe Storch, en nu deze Hopp gekocht? Hebben die niet allen hetzelfde doel?
Is het vanwege de verschillende mooie kleurtjes?

En ik vind het zo leuk om te kunnen kiezen. Tweedehandsdoeken verliezen bijna niets van hun waarde, dus als we hier ooit uitgebabiet zijn kan ik ze gewoon weer verkopen.
 En ik vind het zo leuk om te kunnen kiezen. Tweedehandsdoeken verliezen bijna niets van hun waarde, dus als we hier ooit uitgebabiet zijn kan ik ze gewoon weer verkopen.  Klonk heel plausibel he? Plus: ik heb er wel meer nodig om zo'n foto als dit te kunnen maken
 Klonk heel plausibel he? Plus: ik heb er wel meer nodig om zo'n foto als dit te kunnen maken Niet mijn kind/foto, wel heul lief.
  Niet mijn kind/foto, wel heul lief.

Macka! Jij bent de verwezenlijking van het voorbeeld dat Owlet uitlegt!
 Macka! Jij bent de verwezenlijking van het voorbeeld dat Owlet uitlegt!  
  Ik vind jouw Larae (hoe zeg je dat, laree?) zo mooi, dezelfde als Owlet toch? Die zou ik ook nog wel willen aanschaffen!
 Ik vind jouw Larae (hoe zeg je dat, laree?) zo mooi, dezelfde als Owlet toch? Die zou ik ook nog wel willen aanschaffen!

PM, integendeel! Ik heb hele degelijke mosgroene Ecco stappers waar ik het hele jaar door op loop. Mijn doeken passen daar niet echt bijquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:11 schreef PM-girl het volgende:Macka! Jij bent de verwezenlijking van het voorbeeld dat Owlet uitlegt!

Webkim, je bent anders hard op wegIk vind jouw Larae (hoe zeg je dat, laree?) zo mooi, dezelfde als Owlet toch? Die zou ik ook nog wel willen aanschaffen!

Ik vind je motivatie volledig gerechtvaardigd hoor! Mijn zegen heb je!
 Ik vind je motivatie volledig gerechtvaardigd hoor! Mijn zegen heb je! Ze hoeven niet bij je tassen of sjaals te passen, als ze maar leuk zijn!
 Ze hoeven niet bij je tassen of sjaals te passen, als ze maar leuk zijn!

quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:27 schreef PM-girl het volgende:Ik vind je motivatie volledig gerechtvaardigd hoor! Mijn zegen heb je!
Enne, schoenen in de uitverkoop is toch ook DE manier!Ze hoeven niet bij je tassen of sjaals te passen, als ze maar leuk zijn!
 Didymos Millefiori Stein
 Didymos Millefiori Stein 

Wat wil je daar voor hebben?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:13 schreef Macka66 het volgende:
de kleurige en koele Ellaroo Maija (5 m)

.
.

.
.

Oh, oeps sorry Owlet. Heb ik over heen gelezen waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:58 schreef owlet het volgende:
Op de vorige pagina staan toevallig een paar posts over minimonkey

Ja, ik probeerd haar er vorige week in te zetten maar ze verdween er helemaal in. Beetje sneu.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:18 schreef owlet het volgende:
Fijn dat Rebecca zo graag gedragen wordt.
Met de kipling buikdrager zou ik inderdaad nog een maand of twee wachten.

. Daardoor had ik aan de ene kant een keurige aansluiting, en aan de andere kant een kier, waardoor haar been bijna alsnog naar buiten kwam
. Daardoor had ik aan de ene kant een keurige aansluiting, en aan de andere kant een kier, waardoor haar been bijna alsnog naar buiten kwam  .
. 

Kont op de bodem, knietjes moeten iets boven haar kontlevel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:51 schreef k_i_m het volgende:
Nou, het ging al beter dan gisteren, maar volgens mij doe ik nog iets niet helemaal goed. Moet ze nou met d'r kont "op de bodem" van het doek zitten, of mag dat ook iets hoger? Ze ging nu zelf een beetje scheef hangen om op het hengsel te kluiven. Daardoor had ik aan de ene kant een keurige aansluiting, en aan de andere kant een kier, waardoor haar been bijna alsnog naar buiten kwam
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog suggesties/correcties?

)
) 

Dat dus enquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:35 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Kont op de bodem, knietjes moeten iets boven haar kontlevel.
Dat koppie van Lilah

Ik probeerde ook altijd zo hoog mogelijk. Stiekum kusjes geven is dan zo makkelijk.
 Ik probeerde ook altijd zo hoog mogelijk. Stiekum kusjes geven is dan zo makkelijk. 

.
.

(de banden nog een keer extra gekruist over zijn billen/rug)
 (de banden nog een keer extra gekruist over zijn billen/rug)

Lilah
 Lilah  er in verdwijnt als ze op de bodem zit kan je het onderste gedeelte een of meerder slagen omrollen voor je de onderste banden omknoopt. Zo wordt het lijfje van de doek wat minder lang en komen de bovenste banden wat meer op kluifhoogte.
  er in verdwijnt als ze op de bodem zit kan je het onderste gedeelte een of meerder slagen omrollen voor je de onderste banden omknoopt. Zo wordt het lijfje van de doek wat minder lang en komen de bovenste banden wat meer op kluifhoogte. 

Wat een leuk vaderdagcadeautje
  Wat een leuk vaderdagcadeautje  

voor de Ergo!
  voor de Ergo!

Ahhh, dus Maneki gaat ook aan de EllaRoo?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:50 schreef Macka66 het volgende:
Ik meld het eerst nog maar even definitief hier; ik heb twee doeken in de verkoop. Een heipaarse rekkende tricot BabyCuddle voor 20 euro (excl. verzendkosten), en een niet rekkende geweven Hoppediz Osaka (zand/zwart) van 4 m 60 voor 40 euro (excl. verzendkosten). Afhalen mogelijk in Den Haag. Morgen ga ik elders op het net advertenties zetten. Foto's tot dan op aanvraag.
 Boft Saartje even.
 Boft Saartje even.   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |