Ja, vaag gezicht he, zapte er langs vanmiddagquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat ik dus doe voor men werk, zorgen dat je mobiel kan bellenOp dit moment bezig met een Vodafone site te bouwen in Leiderdorp. 2 dagen terug stond er nog niks op dit dak
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here. Even bankhangen en daarna heerlijk slapenquote:
Tot zo danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here. Even bankhangen en daarna heerlijk slapen.
echte mannen halen hun moederdagkado op bol.comquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tot zo dan![]()
Blegh morgen krijg ik weer 100000 mannen + kinderen in de winkel die bedenken dat ze nog een moederdag cadeau moeten hebben
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
echte mannen halen hun moederdagkado op bol.com
Neeee tis lekker zo!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:13 schreef Brammie1 het volgende:
mag het alsjeblieft een paar graden minder warm?22 graden ofzo vind ik prima
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net een half uurtje liggen bakken, nu al 't gevoel dat ik verbrand ben.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel provincies heeft Nederland? eeuuhhh Amsterdam, Rotterdam, Utrecht
Ja wss wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yashi Karashi
iemand nog naar VB vanaaf?
Echt geen idee, volgens mij vraag iedereen dat zich af.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Jullie klinken als een inside groepje![]()
Iemand enig idee wanneer die Subway nou eindelijk weer een keer open gaat in Nijmegen? En met dat oude pand gebeurt ook al niets...
Voor 500 euro mag je er ook bijquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Jullie klinken als een inside groepje![]()
Iemand enig idee wanneer die Subway nou eindelijk weer een keer open gaat in Nijmegen? En met dat oude pand gebeurt ook al niets...
Subway wil dit jaar ruim twintig nieuwe vestigingen openen. Hopelijk zijn ze Nijmegen niet vergeten. Ze zullen het wel lastig hebben om een geschikte franchiser te vinden die het aandurft.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Voor 500 euro mag je er ook bij![]()
![]()
Uhm ik kreeg te horen van een vriend, die had het weer van subwaypersoneel... Subway is helemaal weg uit Nijmegen, komt ook niet meer terug volgens "hun"
Nee... die eieren dan. Raap me op!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel provincies heeft Nederland? eeuuhhh Amsterdam, Rotterdam, Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
gvd...
Net op bbc 1, Doctor Who, komt er leuk meidje in de serie, gaat ze zelfde aflevering nog dood ookKnul toch, het zit je niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Houd jouw moeder daar van? Ik heb medelijdenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:08 schreef Mikkie het volgende:
Heeft er trouwens iemand nog tips voor liedjes voor op m'n moederdagcd? Een beetje in de categorie
André Hazes - De vlieger & Zij gelooft in mij
Frans Bauer - Als sterren aan de hemel staan & Heb je even voor mij
Jan Smit - Als de morgen is gekomen
Paul de Leeuw - Vlieg met me mee
Marco Borsato - Vrij zijn
De Sjonnies - Roos in de blonde haren
Ik heb op dit moment 34 tracks, maar wil er eigenlijk nog een paar bij zodat ik twee cd'tjes kan maken.
Oh yeah. Af en toe best geinig, al heb ik medelijden met m'n vaderquote:Op zondag 11 mei 2008 01:11 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Houd jouw moeder daar van? Ik heb medelijden
Klopt, ben niet geweest. Denk volgende week zaterdag welquote:Op zondag 11 mei 2008 05:01 schreef swarmahoer het volgende:
de boogy is morgen open.. of t druk word weet ik niet
ik heb heronimus nog gespot (hij mij eigelijk) maar coctailprikker was nergens te vinden...?
quote:
quote:
vind je dat ik het erg moet vinden of ben je stiekem ook blij?quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind het ook erg dat jij er blij van wordt. Ik blijf het jammer vinden.
a) ik geef het openlijk toe. dan ben je geen lafaard volgens mij. b) ik zou inderdaad ook meteen terug komenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stelletje lafaards bij elkaar he, stel dat ie meeleest weten we iig zeker dat ie de komende maanden niet terugkomt. Als ik hem was zou ik per direct terugkomen, al is 't alleen maar om jullie te pesten
.
Of door LucasBergman, want die heeft echt super leipe reacties, ofniet Strangerquote:Op zondag 11 mei 2008 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow en c: ik zou me niet eens weg laten pesten. zeker niet door zo'n iemand als ik
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben vandaag ook aardig bruin geworden.. In ieder geval niet meer zo wit als een lijk
(en jah daar werd ik afgelopen vrijdag nog mee vergeleken ook.. Van een kennis was de moeder overleden en volgens haar was ik net zo wit als der moeder.)
quote:
Ik zat meer te denken aan massageolie.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met zonnebrand ? of aftersun
moet je wel naar druten rijden![]()
Kijk aan. PM je adres maar evenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook goed, staat hier ook nog wel in de kast
Natuurlijkquote:Op maandag 12 mei 2008 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
nog mensen wakker ?
Nou, ik denk omdat ie oranjefan isquote:Op maandag 12 mei 2008 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
pietje waarom heb je een tag + kleurtje.... ?
Nu nog? Voor mij echt niet, ik ga zo platquote:
Was de verkeerde smiliequote:Op maandag 12 mei 2008 00:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu nog? Voor mij echt niet, ik ga zo plat
Last van je koker? Wat is dat dan weer voor uitdrukking?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Was de verkeerde smilie.
Ik ga me nest in, last van me koker.
Tags voor gratis wat?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:14 schreef swarmahoer het volgende:
dus tags voor gratis? naja,, niet aan mij besteed
Ik heb hoofdpijnquote:Op maandag 12 mei 2008 00:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Last van je koker? Wat is dat dan weer voor uitdrukking?.
BBQ is relaxt.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
idd.. niet voor mij dus
ben wel lekker bijgekleurd vandaag op de berendonck.. t water was redelijk te doen
daarna goed gebbqt en 2 slechte films gezien
Dan valt dan wel even stevig tegen na die BBQ jaquote:Op maandag 12 mei 2008 00:18 schreef sjeppert het volgende:
laat me raden shanghai noon en shanghai nights
quote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef sjeppert het volgende:
zo slecht dat je de naam al niet meer weet
quote:Op maandag 12 mei 2008 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
bachlor party vegas ofz oiets en nog zon foute film
Speelde daar ook een wijf in met dikke tetten?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
bachlor party vegas ofz oiets en nog zon foute film
meerderequote:Op maandag 12 mei 2008 00:39 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Speelde daar ook een wijf in met dikke tetten?
Dat is namelijk het enige wat ik heb onthouden aan die film volgens mij, ook wel triest eigenlijk
Te vaak gehoord vanavondquote:
Pfff.... da's kut! Geen getuigen die toevallig een kenteken genoteerd hebben?quote:Op maandag 12 mei 2008 10:09 schreef Dupje het volgende:
Hmmmm mn zusje heeft gister in Eindhoven nogal een behoorlijk ongeluk gehadEen scooter ventje reed vol tegen dr aan, zei vloog van dr fiets af en kwam met dr hoofd/gezicht op het asfalt terecht. Die gast is doorgereden
![]()
Zusje met ambulance naar ziekenhuis, gelukkig niks gebroken ofzo, alleen een enorm blauw gezicht met een oog die zo dik is dat het ooglid overloopt van voorhoofd naar wang, en hersenschudding.
Stom scooterventje!
Damnquote:Op maandag 12 mei 2008 10:09 schreef Dupje het volgende:
Hmmmm mn zusje heeft gister in Eindhoven nogal een behoorlijk ongeluk gehadEen scooter ventje reed vol tegen dr aan, zei vloog van dr fiets af en kwam met dr hoofd/gezicht op het asfalt terecht. Die gast is doorgereden
![]()
Zusje met ambulance naar ziekenhuis, gelukkig niks gebroken ofzo, alleen een enorm blauw gezicht met een oog die zo dik is dat het ooglid overloopt van voorhoofd naar wang, en hersenschudding.
Stom scooterventje!
Herkenbaar. Veel te herkenbaar. Ik moet vandaag echt heel hard aan de bak, of de keuze maken een vak te laten vallen voor dit jaar. En aangezien ik echt helemáál geen zin heb om iets te doen, vrees ik het ergstequote:Op maandag 12 mei 2008 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik weet niet wat ik moet doen vandaag.. want mijn broer heeft de zonnebrandcreme mee en dat was dus de enige in huis want mijn ouders hebben de rest mee.. En ik heb het toch echt wel nodig wil ik in de zon gaan liggen/leren.. Sowieso werkt in de zon leren niet en sowieso heb ik geen zin om te leren
Is wel drastisch inderdaad, maar m'n achterstand is ook vrij drastischquote:Op maandag 12 mei 2008 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah das ook kut, maar is een vak laten vallen niet heel drastisch?
En wat moet ik dus doen vandaag?![]()
had em al gezienquote:Op maandag 12 mei 2008 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan is er maar 1 oplossing jahquote:Op maandag 12 mei 2008 10:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is wel drastisch inderdaad, maar m'n achterstand is ook vrij drastisch. En ik heb er helemaal geen zin in, en de docente en ik liggen elkaar 'niet helemaal'...
Nou er fietste vrouw achter mn zusje, die heeft wel een signalement, en die gastjes waarmee hij eerst aan t praten was stonden ook nog steeds in het bushokje. Maar die verlinken hun vriendje natuurlijk niet. Toch is de kans groot dat ze m vinden.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff.... da's kut! Geen getuigen die toevallig een kenteken genoteerd hebben?
tja.. anders heb je dr volgend jaar gewoon neem ik aan toch ?quote:Op maandag 12 mei 2008 10:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is wel drastisch inderdaad, maar m'n achterstand is ook vrij drastisch. En ik heb er helemaal geen zin in, en de docente en ik liggen elkaar 'niet helemaal'...
alsof je t over de duivel hebtquote:Op maandag 12 mei 2008 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan is er maar 1 oplossing jah
Ik heb zin in catan maar heb DJ en swarma nog niet gesignaleerd
Is dat geen drogreden, of is er volgend jaar een andere docentquote:Op maandag 12 mei 2008 10:48 schreef Mikkie het volgende:
en de docente en ik liggen elkaar 'niet helemaal'...
wat een kutjeugd hebben we weer in nederlandquote:Op maandag 12 mei 2008 10:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nou er fietste vrouw achter mn zusje, die heeft wel een signalement, en die gastjes waarmee hij eerst aan t praten was stonden ook nog steeds in het bushokje. Maar die verlinken hun vriendje natuurlijk niet. Toch is de kans groot dat ze m vinden.
Als ie was blijven staan was het probleem minder erg geweest.
Komt wel goed, alleen beetje balen dat ze nu met een hersenschudding moet leren voor dr examens...quote:Op maandag 12 mei 2008 10:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat een kutjeugd hebben we weer in nederlandk hoop dat t beter met je zusje gaat
Briljant verzonnenquote:Op maandag 12 mei 2008 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het logo staat nu niet op de hoed, dus ze kunnen 'm niet meer weren uit de stadionsquote:
Het zijn werkgroepenquote:Op maandag 12 mei 2008 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat geen drogreden, of is er volgend jaar een andere docent?
Heel slim, daar heeft Heineken wel van geleerd twee jaar terugquote:Op maandag 12 mei 2008 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het logo staat nu niet op de hoed, dus ze kunnen 'm niet meer weren uit de stadions.
Nah het is geen echte bachelorscriptie. Zo wordt het in de volksmond genoemd bij ons, maar feitelijk is het gewoon het doen van een eigen onderzoek en daar over schrijven. Een soort groot artikel, zeg maar. Het is een regulier derdejaars vak. En ik zit nu te twijfelen, aangezien ik volgend jaar sowieso nog een paar vakken moet doen, om dan dit ook door te schuiven.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar je bent al bezig met de bachelorscriptie, dan hoef je toch niet heel veel vakken meer (bij ons zijn die regels aardig streng iig).
Waar heb je 't overquote:
behoorlijk balen zegquote:Op maandag 12 mei 2008 10:56 schreef Dupje het volgende:
[..]
Komt wel goed, alleen beetje balen dat ze nu met een hersenschudding moet leren voor dr examens...
Jullie zijn weer niet goed genoeg, as usualquote:Op maandag 12 mei 2008 12:08 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie cheat weer as usual
Ah, dat moet je positief zien: je hoeft je niet te vervelenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:02 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
behoorlijk balen zeg![]()
ik moest zaterdagavond werken, waren er die middag 30 containers vers binnengekomen![]()
30????quote:Op maandag 12 mei 2008 12:02 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
behoorlijk balen zeg![]()
ik moest zaterdagavond werken, waren er die middag 30 containers vers binnengekomen![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
01. 146 Houniet
02. 142 tong80
03. 132 Californium
Waar zitten die te spammen
ook 108 posts in 1 topic....quote:
Ook nog eens? Of bedoel je Yash in een Nijmegentopic?quote:
Ik jah:quote:Op maandag 12 mei 2008 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook nog eens? Of bedoel je Yash in een Nijmegentopic?
Mijn dinnetje is een nurdquote:Op maandag 12 mei 2008 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
01. 146 Houniet
02. 142 tong80
03. 132 Californium
Waar zitten die te spammen
Ik heb net alleen maar stuff zitten regelen en zitten bellen.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo heerlijk in de zon gelegen![]()
Ik durfde alleen niet langer omdat ik:
a) geen fatsoenlijke zonnebrand heb en ik voelde dat het begon te branden..
b) ik onderhand in slaap viel en dat is dan al helemaaaal niet slim
mooi weer hequote:
Waarom pas zo laat op de dag?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mooi weer hedus ja.,...
ik ga mooi weer naar de berendonck dalijk
omdat swinequote:
ff rooster checkenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:20 schreef Mikkie het volgende:
Hee swarma, weet jij eigenlijk of Jos moet werken vandaag?
Tnx!quote:Op maandag 12 mei 2008 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
nee jos staat er niet op... mis dat ie geruild kan hebben ofzo... en anders niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |