Ja, vaag gezicht he, zapte er langs vanmiddagquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat ik dus doe voor men werk, zorgen dat je mobiel kan bellenOp dit moment bezig met een Vodafone site te bouwen in Leiderdorp. 2 dagen terug stond er nog niks op dit dak
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here. Even bankhangen en daarna heerlijk slapenquote:
Tot zo danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here. Even bankhangen en daarna heerlijk slapen.
echte mannen halen hun moederdagkado op bol.comquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tot zo dan![]()
Blegh morgen krijg ik weer 100000 mannen + kinderen in de winkel die bedenken dat ze nog een moederdag cadeau moeten hebben
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
echte mannen halen hun moederdagkado op bol.com
Neeee tis lekker zo!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:13 schreef Brammie1 het volgende:
mag het alsjeblieft een paar graden minder warm?22 graden ofzo vind ik prima
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net een half uurtje liggen bakken, nu al 't gevoel dat ik verbrand ben.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel provincies heeft Nederland? eeuuhhh Amsterdam, Rotterdam, Utrecht
Ja wss wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yashi Karashi
iemand nog naar VB vanaaf?
Echt geen idee, volgens mij vraag iedereen dat zich af.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Jullie klinken als een inside groepje![]()
Iemand enig idee wanneer die Subway nou eindelijk weer een keer open gaat in Nijmegen? En met dat oude pand gebeurt ook al niets...
Voor 500 euro mag je er ook bijquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Jullie klinken als een inside groepje![]()
Iemand enig idee wanneer die Subway nou eindelijk weer een keer open gaat in Nijmegen? En met dat oude pand gebeurt ook al niets...
Subway wil dit jaar ruim twintig nieuwe vestigingen openen. Hopelijk zijn ze Nijmegen niet vergeten. Ze zullen het wel lastig hebben om een geschikte franchiser te vinden die het aandurft.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Voor 500 euro mag je er ook bij![]()
![]()
Uhm ik kreeg te horen van een vriend, die had het weer van subwaypersoneel... Subway is helemaal weg uit Nijmegen, komt ook niet meer terug volgens "hun"
Nee... die eieren dan. Raap me op!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel provincies heeft Nederland? eeuuhhh Amsterdam, Rotterdam, Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
gvd...
Net op bbc 1, Doctor Who, komt er leuk meidje in de serie, gaat ze zelfde aflevering nog dood ookKnul toch, het zit je niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Houd jouw moeder daar van? Ik heb medelijdenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:08 schreef Mikkie het volgende:
Heeft er trouwens iemand nog tips voor liedjes voor op m'n moederdagcd? Een beetje in de categorie
André Hazes - De vlieger & Zij gelooft in mij
Frans Bauer - Als sterren aan de hemel staan & Heb je even voor mij
Jan Smit - Als de morgen is gekomen
Paul de Leeuw - Vlieg met me mee
Marco Borsato - Vrij zijn
De Sjonnies - Roos in de blonde haren
Ik heb op dit moment 34 tracks, maar wil er eigenlijk nog een paar bij zodat ik twee cd'tjes kan maken.
Oh yeah. Af en toe best geinig, al heb ik medelijden met m'n vaderquote:Op zondag 11 mei 2008 01:11 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Houd jouw moeder daar van? Ik heb medelijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |