Of een oude vent in een tarzanslipquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:42 schreef Fe2O3 het volgende:
En dan vraag je niet even of ze extra batterijen wilt, omdat maandag de winkels gesloten zijn?
We hebben hier een toekomstig salesmanagerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:42 schreef Fe2O3 het volgende:
En dan vraag je niet even of ze extra batterijen wilt, omdat maandag de winkels gesloten zijn?
Dan zou ze met open mond de winkel uitlopen..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:42 schreef Fe2O3 het volgende:
Mijn hele AH (waar ik werk) is een sissy AHquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:01 schreef Beauregard het volgende:
Een man achter de kassa?!
TS is een sissy!
Rian?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:00 schreef Rosbief het volgende:
Zo jammer dit, een geniale OP-klacht en dan vergeet je de paint.
Ik heb gelurkt in je fobo.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:13 schreef Locusta het volgende:Ik bedacht me precies hetzelfde om te zeggen tegen het kassameisje van de AH.
Alleen heb ik helemaal geen Tarzan![]()
Zo'n rollatorvrouwtje haar tarzan (ega) in een tarzanstring op zijn borst kloppend oerkreten uitslaan is in mijn optiek ook niet een fijne gedachte.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:14 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarschijnlijk bedoelde met 'een eigen Tarzan thuis', gewoon haar echtgenoot.
En TS denkt gelijk weer aan allerlei viezigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |