Of een oude vent in een tarzanslipquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:42 schreef Fe2O3 het volgende:
En dan vraag je niet even of ze extra batterijen wilt, omdat maandag de winkels gesloten zijn?
We hebben hier een toekomstig salesmanagerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:42 schreef Fe2O3 het volgende:
En dan vraag je niet even of ze extra batterijen wilt, omdat maandag de winkels gesloten zijn?
Dan zou ze met open mond de winkel uitlopen..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:42 schreef Fe2O3 het volgende:
Mijn hele AH (waar ik werk) is een sissy AHquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:01 schreef Beauregard het volgende:
Een man achter de kassa?!
TS is een sissy!
Rian?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:00 schreef Rosbief het volgende:
Zo jammer dit, een geniale OP-klacht en dan vergeet je de paint.
Ik heb gelurkt in je fobo.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:13 schreef Locusta het volgende:Ik bedacht me precies hetzelfde om te zeggen tegen het kassameisje van de AH.
Alleen heb ik helemaal geen Tarzan![]()
Zo'n rollatorvrouwtje haar tarzan (ega) in een tarzanstring op zijn borst kloppend oerkreten uitslaan is in mijn optiek ook niet een fijne gedachte.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:14 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarschijnlijk bedoelde met 'een eigen Tarzan thuis', gewoon haar echtgenoot.
En TS denkt gelijk weer aan allerlei viezigheid.
Waarom een jongen achter de kassa?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:48 schreef Liefste. het volgende:
Waarom zit jij achter de kassa![]()
Musicalzegels zijn vervelend, met die smurfen maakte je de mensen iig écht blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Dat ga je toch ook doen als dat mens zo,n opmerking maakt?!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:14 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarschijnlijk bedoelde met 'een eigen Tarzan thuis', gewoon haar echtgenoot.
En TS denkt gelijk weer aan allerlei viezigheid.
Ik zei:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:06 schreef shmoopy het volgende:
Moest je blozen, René?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:36 schreef Knevelt het volgende:
TS is cassière
Nou, stel je voor dat je werkt voor je geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
Doe normaal zegquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou, stel je voor dat je werkt voor je geld.
dat dusquote:
Het is voor jou gewoon een manier om bejaarde chickies te ontmoeten.quote:
Het is geen werk, het is geen hobby, het is een roeping tegen een kleine betaling. Je kan het zien als vrijwilligerswerk tegen een maandelijkse kleine bijdrage die belastingvrij is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het is voor jou gewoon een manier om bejaarde chickies te ontmoeten.
Lekker toch. Gebit uit en soppen maar.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Bejaarden met humor. Ik denk dat ze je wou pijpen.
flikker op met je kut paintquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:00 schreef Rosbief het volgende:
Zo jammer dit, een geniale OP-klacht en dan vergeet je de paint.
Je verdient bij de ah evenveel als dat je ww aanvraagtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
TS pakt iig wel de wat mindere baantjes aan ipv thuis op de bank te gaan zitten.
uitkeringstrekker alertquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je verdient bij de ah evenveel als dat je ww aanvraagt
Of braakselquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:45 schreef RadioSlut het volgende:
Dan moet je wel je lach proberen in te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |