Klopt, ben niet geweest. Denk volgende week zaterdag welquote:Op zondag 11 mei 2008 05:01 schreef swarmahoer het volgende:
de boogy is morgen open.. of t druk word weet ik niet
ik heb heronimus nog gespot (hij mij eigelijk) maar coctailprikker was nergens te vinden...?
quote:
quote:
vind je dat ik het erg moet vinden of ben je stiekem ook blij?quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind het ook erg dat jij er blij van wordt. Ik blijf het jammer vinden.
a) ik geef het openlijk toe. dan ben je geen lafaard volgens mij. b) ik zou inderdaad ook meteen terug komenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stelletje lafaards bij elkaar he, stel dat ie meeleest weten we iig zeker dat ie de komende maanden niet terugkomt. Als ik hem was zou ik per direct terugkomen, al is 't alleen maar om jullie te pesten
.
Of door LucasBergman, want die heeft echt super leipe reacties, ofniet Strangerquote:Op zondag 11 mei 2008 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow en c: ik zou me niet eens weg laten pesten. zeker niet door zo'n iemand als ik
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben vandaag ook aardig bruin geworden.. In ieder geval niet meer zo wit als een lijk
(en jah daar werd ik afgelopen vrijdag nog mee vergeleken ook.. Van een kennis was de moeder overleden en volgens haar was ik net zo wit als der moeder.)
quote:
Ik zat meer te denken aan massageolie.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met zonnebrand ? of aftersun
moet je wel naar druten rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |