Yep,hij sloeg Tommy in zijn buik!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:28 schreef RTM1988 het volgende:
heeft brian geslagen?
Brainless is een vieze vuile paardenlul rukkende lafaard.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian is de butler die geen drinken haalt zat..... modern personeelsbeleid....
Dit si alles wat ik heb. Ik luisterde naar de andere streams.quote:
Daar blijf ik nog even voor op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Mooi!! Ik heb zo een hele lading gifjes hier van
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Top, kan niet wachtenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Kom maar op mazaru.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
In opwinding ben ik vergeten, nummers and all, dus deze dan maar?quote:
Je was gewoon eerder. De TT kun je laten aanpassen door het even in de FB te melden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:33 schreef Dark het volgende:
[..]
In opwinding ben ik vergeten, nummers and all, dus deze dan maar?
Er zijn hier geen A en B fans, op T-Lex na volgens mij.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:33 schreef Dementor het volgende:
Goh waar zijn de B en A fans nu om deze achterlijke acties goed te praten.
laat zien laat zienquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
loop niet te trollen Disana....je doet het er om....omdat het NMNS is....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Je was gewoon eerder. De TT kun je laten aanpassen door het even in de FB te melden.
Tommy was echt TOP!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:34 schreef rooie3 het volgende:
Wat een lul die Brian zeg,Tommy is het niet met hem eens en dan valt Brian hem aan.
Beter iets dan nietsquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit si alles wat ik heb. Ik luisterde naar de andere streams.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zienquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
precies die 2 zijn zo smerig en zo vals.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
Brian kan het verbaal dus niet af, dan maar fysiek.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Tommy was echt TOP!
Hij kon alles af met woorden, rustig, welbespraakt, zonder agressie.....
Brian trekt dat niet!
Hij mag na de Kooi ook nog niet drinken....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef sander-3 het volgende:
Brian en zijn hoer krijgen geen boete, en huub krijgt een extra alcohol verbod.
En ik ga nergens heen... dus wen er maar aan allemaal.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn hier geen A en B fans, op T-Lex na volgens mij.....
Jammer, ik had nog graag gezien dat hij Amanda haar schaamhaar van haar hoofd had afgetrokken.quote:
I love Tommy. He's back.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef Dementor het volgende:
Told you so in het vorige topic, Tommie is het geheime wapen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:36 schreef ruby het volgende:
Komisch dat Amanda vindt dat Tommy 20 x door blijft gaan.
Zelfreflectie is Brian en Amanda echt vreemd. Trieste figuren.
Ja, waar is hij nu? Dit is toch walgelijk? Zo geeft Talpa Brian dus gewoon gelijk. Heel heel triest.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef ruby het volgende:
Waar is Tommy nu?
Adrenaline kan er voor zorgen dat de pijn even weggaat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie Huub ook in dat gifje rondlopen.
Hij kon het blijkbaar niet laten de boel verder proberen op te ruien, ondanks zijn blessure.
Mja... of netzoiets als in amerika, 3× levenslange gevanngenis straf, krijgt huub 2 keer een alcoholverbod.. Of brian krijgt nu een beloning, in de vorm van een boete die die terug krijgt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij mag na de Kooi ook nog niet drinken....
Ik voel met je mee......quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
En ik ga nergens heen... dus wen er maar aan allemaal.![]()
Is een beetje dweilen met de kraan open, maar ik dweil wel hoor.
Hij meent er geen flikker van.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Brian begint met sorry zeggen, voor zijn aanval.
Dat is iig alvast netjes.
Ik zou hem wel eens verbaal een psychische aandoening of 6 aanpraten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het klinkt erg maar ik zou Brian zo graag iets aan willen doen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Brian begint met sorry zeggen, voor zijn aanval.
Dat is iig alvast netjes.
idd .... Tommy doet het geweldig...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Tommy was echt TOP!
Hij kon alles af met woorden, rustig, welbespraakt, zonder agressie.....
Brian trekt dat niet!
Wat een supermooie gifjesquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
Geen idee welke COS ik moet hebben. Ik gok op deze
Het drankje werd niet snel genoeg naar hem toe gebracht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:41 schreef Copycat het volgende:
Maar wat was nu eigenlijk de feitelijke aanleiding voor dit gedrag van Brian?
Hij wilde zich tijdens de dodenherdenking als Hitler verkleden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef coldstar het volgende:
Hij zegt over Amanda, ze had troost meisje in het Jappenkamp moeten worden.
Volgens mij wel.......................is zij het niet die naar de Jappen mocht van Huub?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef Kinga het volgende:
Is dat Deborah op die laatste gif?
Hij gaat vanzelf wel op z'n bek, daar hoeven jij en ik niets voor te doen.....Ook weer als haantje de voorste tegen Brian oplopen......hij houdt van ruzie hij geilt erop...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef coldstar het volgende:
Wat is die Huub toch een vies eng smerig kereltje. Waar haalt hij die vieze smerige taal toch vandaan.
Hij zegt over Amanda, ze had troost meisje in het Jappenkamp moeten worden.
Zou hij deze uitlatingen van thuis mee gekregen hebben ????? Of leest hij te veel boeken, dat het hem naar zijn bol stijgt.
Hahahaha, Claire lijkt een beetje los te komen de laatste dagen....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef BarryK het volgende:
Claire blijft heel rustig tegen Amanda.. Amanda loopt weg... Claire "tyfushoer"
Vermoedelijk het gegeven dat Tommy verbaal sterker is dan hem.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:41 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef Kinga het volgende:
Is dat Deborah op die laatste gif?
Hoorde je dat harde gekreun dan niet op de achtergrond?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda........ik kan dat mens niet meer horen.![]()
Flens sopt weer of is ze al klaargekomen?
Yup over de pruik... ze mocht er zelfs even aan zitten... jammer dat ze er niet een goede ruk aangaf... dat dan wel weer.quote:
Waarom zeg je nu niks over Brian,hem mag je toch ook niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij gaat vanzelf wel op z'n bek, daar hoeven jij en ik niets voor te doen.....Ook weer als haantje de voorste tegen Brian oplopen......hij houdt van ruzie hij geilt erop...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:44 schreef mootie het volgende:
Tommy: Je hebt geen recht op excuses van mij. Jij kan je handjes niet thuishouden, je bedreigt me.
...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:42 schreef Dementor het volgende:
Het drankje werd niet snel genoeg naar hem toe gebracht.
Dat is schijnbaar heeeel normaal, mensen in elkaar beuken omdat ze ergens te lang over doen.
Kijk kinderen dit is vooral hoe het niet moet!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
...
En dat gaat op basisscholen vertellen over zijn enorme beheersing.
Gewoon niets van laten zien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe zal Flens dit allemaal weer recht gaan breien voor de uitzending?
Bottom line: Tommie was het niet eens met het gevecht tussen Brian en Huub, hij vond het oneerlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:41 schreef Copycat het volgende:
Waarom dweilen met de kraan open? Zat Brian dan niet fout met deze actie? Mijn respect dat hij zelf deze keer zegt dat hij fout zit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
En ik ga nergens heen... dus wen er maar aan allemaal.![]()
Is een beetje dweilen met de kraan open, maar ik dweil wel hoor.
Niks is wat het lijkt....how true.quote:
We hebben haar toch horen bleren toen het zo oneerlijk was dat Dino wel 15 kilo zwaarder was dan Brian. Ook Dino had al meer dan een jaar niet getrained, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:46 schreef BarryK het volgende:
Stelletje primitievelingen die alles moeten bewijzen in een gevecht.
Zal Amanda nou echt niet inzien dat het compleet oneerlijk gevecht is... ik zou d'r wel is willen horen als Brr klappen had gekregen van iemand die iets meer ervaring had gehad dan Brr
Tommy blijft doorzeuren. Geen reden overigens om fysiek te worden, maar ja, 't is Brian....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:41 schreef Copycat het volgende:
Eens. Jammer dat dat voort kwam uit frustratie omdat ie het met woorden niet kon winnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:47 schreef T-lex het volgende:
Brian deed het eigenlijk prima...zo werkt het in de kooi volgens de regels.
Hij lokt Tommy uit...ff z'n handen leeg slaan, beetje haantjesgedrag...niks meer niks minder.
Als Brian Tommy had willen slaan had hij dat kunnen doen...maar dat deed hij dus niet.
Het zat al hoog bij Brian...vervolgens noemt hij Brian laf en wil weg lopen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik niet waarom Brian plots zo agressief reageert?! Tommy en hij hadden een open discussie...
en hij kreeg tegengas.. dat trekt meneer slecht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat dat voort kwam uit frustratie omdat ie het met woorden niet kon winnen.
Ach ik doe net alsof ik GTA 4 speel mocht ik haar tegenkomen op de snelwegquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef sander-3 het volgende:
En dat wijf wil auto gaan rijdenHaar rijbewijs moet bij voorbaat al afgenomen worden zeg... tsjongejonge..
walgelijk wijf.
"Dus als je dan doorgaat, dan is het je eigen, domme schuld."quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:50 schreef Prospera het volgende:
Brian: als ik zit te blazen of te zuchten is het een boilingpoint voor mij
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik doe net alsof ik GTA 4 speel mocht ik haar tegenkomen op de snelweg
Dacht ik ook aanquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef schatje het volgende:
Alleen dat gebit van Tommy hè? Ik denk echt dat ie een cokesuiver is. Sylvia had dat ook.
Ik vind het nogal lijken op een toneelspelletje op dit moment. Claire komt wel een beetje los, maar 't is nog niet echt dat je zegt van .....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef Marrije het volgende:
Geweldig dat die meisjes nu ruzie maken om dat spar-partijtje.
wat zegt ze over de pruik?? wat een grote smoel heeft die del zegquote:
KIES ERVOOR!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Dus als je dan doorgaat, dan is het je eigen, domme schuld."
Zelfbeheersing, my ass.
Ik kan het niet aanhorenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef Py het volgende:
Wat een super kinderachtig 'gebash' van de dames zegmet dat kleutertoontje van allebei
ff wachten nog tot Brian ook bij de rest gaat zitten en hij en Huub mekaar weer in de ogen kunnen kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, wat mij betreft nog één knokpartijtje en mijn avond is weer helemaal top.....
vergeet nena, nadia en lieke nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Goh Amanda nodig eens wat echte vriendinnen van je uit zou ik zeggen.
Samantha (al 2 jaar niet gezien)..... zusje.... klaar
jaja, T-lex...ik ook!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
ff wachten nog tot Brian ook bij de rest gaat zitten en hij en Huub mekaar weer in de ogen kunnen kijken.
Ik haak helemaal af, beetje slapen enzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanhoren![]()
En de andere streams eigenlijk ook niet, alles maar weer eens gemute dus
Dat zie je heel goed Prospera.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:54 schreef Prospera het volgende:
Brian bagataliseert de boel
Iets in de trant van "pas maar op dat je pruik goed vast zit"quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat zegt ze over de pruik?? wat een grote smoel heeft die del zeg
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik doe net alsof ik [b]GTA 4[/b] speel mocht ik haar tegenkomen op de snelweg
Mooi hequote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Kinga het volgende:
LMAO.
Amanda: omdat je als moeder je dochter overal in steunt....
Huub op de achtergrond...JA!
Nee hoor, gewoon sociaal wenselijk gedrag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Brian toont hier wel degelijk schuldbesef en zelfreflectie.
Top spel, ik speel het dagelijks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nu ik net dat spel vergeten ben, zie ik een reclame erover op tv, en begin jij erover
Vermoed ik ook wel een beetje......quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef JackyO het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sociaal wenselijk gedrag.
Volgens mij is hij (op zijn manier) toch wel bezig met zichzelf proberen te verbeteren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef JackyO het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sociaal wenselijk gedrag.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
Die twee meiden.......groep één kleuterschool....
Het zal nog jaren duren wil hij op een sociaal acceptabel niveau komen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij (op zijn manier) toch wel bezig met zichzelf proberen te verbeteren.
Je hebt het afgelopen half uur gemistquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Neem een voetbal mee, dan gaan we voetballen.
Ik lig in een deuk om zijn uitspraken op de achtergrond. Is ook wel weer eens wat anders dit.... eindelijk eens 1 tegen 1. Huub kan ook vaak doorbleren dan...ff rust.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
Mag Huub niks zeggen of wat?
Huub gunt Claire d'r tv-momentje....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
Ik begreep dat Claire zei dat ie zich er niet mee moest bemoeien. Logisch, dit is haar tv momentjequote:
offtopic:quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Top spel, ik speel het dagelijks.
Lekker smiddags ff gta IV met jullie op de achtergrond in deze geweldige cos reeks.
Ik zeg ik hou der van, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk hoe dan
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, maar is het oprecht? Het besef hoe iets overkomt op de buitenwereld is bij hem groot. Hij wil zo correct mogelijk overkomen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zal nog jaren duren wil hij op een sociaal acceptabel niveau komen.
Ik vond het een verstandige beslissing van de Febo om het toen niet door te laten gaan. Maar ik zie verdomd weinig verschil door het door Brian op de agenda te zetten... kickbokslessen te regelen (of de Febo) Aarts als scheidrechter aan te stellen. Volgens mij zit er dan precies dezelfde spanning op. Waar Brian de hele week loopt te genieten... Huub loopt op te fokken en er zo een wedstrijd van maakt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef coldstar het volgende:
Amanda heeft een punt. Ze zegt tegen Claire, Huub vroeg van de week aan Brain wil je sparren. Huub wilde toen zelf gelijk sparren en ging dit gelijk aan vragen.
Amanda zegt dus toen wilde hij wel gelijk sparren en nu hoort hij dat hij vrijdag moet sparren en maakt hij er gelijk een drama van. Dus klopt er weer helemaal niets van....
Echt hè? Het gaat nergens over.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef T-lex het volgende:
Brian: "Aman kom, een zwangere vrouw moet rust hebben"
Dat is technisch gezien ook niet mogelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef sander-3 het volgende:
Wees maar gerust hoor claire, je krijgt geen HIV als amanda je aanraakt, en je IQ wordt er ook niet lager van
Ondertussen is hij wel degene die daar ook het meest sorry heeft geroepen. Twee verschillende types, H en B, maar veel dezelfde streken.....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft er wat dat betreft schijt aan en roept de meest vreselijke dingen.
Jawel, ff de kern eruit halen he! 1. amanda wil het claire inwrijven dat haar vriendje sterker is (heel belangrijk, dat begrijp je wel) en 2. claire confronteren dat ze zwanger is (nog belangrijker, maar dat begrijp je wel).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar het gaat werkelijk helemaal, en dan bedoel ik dus ook helemaal, nergens over....
Grandioosquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:04 schreef Kinga het volgende:
Amanda met de augurkenEn Huub flipt hem weer
Effe wang-sparren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:05 schreef sander-3 het volgende:
Als ik huub was zou ik brian even in zijn wang knijpen
Nee, hij zei dat brian had gezegd dat hij (=Brian) het niet van achter mocht zeggen, op welke dag het sparren was, maar Huub zegt dat Brian daarover liegt en dat daar een brief over de villa in komt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:05 schreef Kinga het volgende:
Wat zei Huub nou? Wat mocht ie niet van achter zeggen?
Huub verwacht een brief waarin staat dat achter helemaal niet tegen Brian heeft gezegd info achter te houden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef Kinga het volgende:
Iemand meegekregen wat Huub in Brian zijn oor zei.... iets van gelogen bla bla bla, maar mocht het van achter niet zeggen?
Mooi kut hé van dat sparren...eindelijk iets om naar uit te kijken..krijg je dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag niet, staat niet op het rooster....
ja, een paar posts boven die van jouquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef Kinga het volgende:
Iemand meegekregen wat Huub in Brian zijn oor zei.... iets van gelogen bla bla bla, maar mocht het van achter niet zeggen?
Heb jij je computer wel eens op spyware/virussen gecheckt? Volgens mij krijg je hele andere en verkeerde beelden door...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Goede zelfbeheersing van Brian tegen de wild schreeuwende Huub.
Huub is zijn feeling voor het spel kwijt: dit was een verkeerd moment om Brian uit te lokken.
precies ................ want de zuipschuit gaat maar door en door die krijgen veel problemen als die 2 uitgaanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Vies vuil goor kankerwijf, je moeder had je.......etc.....", aldus Huub.....
Ja, dat ging over het feit dat die rat niet aan Huub wilde vertellen wanneer de "wedstrijd" was, dat had hij wel mogen zeggen. En dat wordt morgen ook in een brief duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef Kinga het volgende:
Een directe comlink met achter, John de Mol thuis en zijn brothers op Bonaire.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef Kinga het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die bobbel in die wang van Brian... ziet er zo vaag uit...
Ineens snap ik het...hij heeft ooit geroepen dat hij alleen in een kist de villa uit zou gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij baalt dat ie niet mag sparren met Brian
Het adrenaline giert door ieders lijf daarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:09 schreef Dark het volgende:
De stem van Tommy trilt een beetje, hij is best aangedaan...............
I love Tommiequote:
siliconen,dat was ter voorbereiding in zn wang gespoten om de klappen van Huub op te vangenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef Kinga het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die bobbel in die wang van Brian... ziet er zo vaag uit...
Nou wou ik bijna opschrijven wat ik hoop dat het is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef Kinga het volgende:
Je houd van mijquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
I love Tommie. Daarom denk ik ook dat Stijn terug is.
jup kan nog een *lange* nacht wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het adrenaline giert door ieders lijf daar
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef Kinga het volgende:
Nogal.......had dat kleine ventje wel eens willen zien zwoegen......zonder echte schade dan natuurlijk.....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mooi kut hé van dat sparren...eindelijk iets om naar uit te kijken..krijg je dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |