Yep,hij sloeg Tommy in zijn buik!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:28 schreef RTM1988 het volgende:
heeft brian geslagen?
Brainless is een vieze vuile paardenlul rukkende lafaard.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian is de butler die geen drinken haalt zat..... modern personeelsbeleid....
Dit si alles wat ik heb. Ik luisterde naar de andere streams.quote:
Daar blijf ik nog even voor op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Mooi!! Ik heb zo een hele lading gifjes hier van
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Top, kan niet wachtenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Kom maar op mazaru.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
In opwinding ben ik vergeten, nummers and all, dus deze dan maar?quote:
Je was gewoon eerder. De TT kun je laten aanpassen door het even in de FB te melden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:33 schreef Dark het volgende:
[..]
In opwinding ben ik vergeten, nummers and all, dus deze dan maar?
Er zijn hier geen A en B fans, op T-Lex na volgens mij.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:33 schreef Dementor het volgende:
Goh waar zijn de B en A fans nu om deze achterlijke acties goed te praten.
laat zien laat zienquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
loop niet te trollen Disana....je doet het er om....omdat het NMNS is....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Je was gewoon eerder. De TT kun je laten aanpassen door het even in de FB te melden.
Tommy was echt TOP!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:34 schreef rooie3 het volgende:
Wat een lul die Brian zeg,Tommy is het niet met hem eens en dan valt Brian hem aan.
Beter iets dan nietsquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit si alles wat ik heb. Ik luisterde naar de andere streams.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zienquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
precies die 2 zijn zo smerig en zo vals.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
Brian kan het verbaal dus niet af, dan maar fysiek.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Tommy was echt TOP!
Hij kon alles af met woorden, rustig, welbespraakt, zonder agressie.....
Brian trekt dat niet!
Hij mag na de Kooi ook nog niet drinken....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef sander-3 het volgende:
Brian en zijn hoer krijgen geen boete, en huub krijgt een extra alcohol verbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |