Yep,hij sloeg Tommy in zijn buik!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:28 schreef RTM1988 het volgende:
heeft brian geslagen?
Brainless is een vieze vuile paardenlul rukkende lafaard.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian is de butler die geen drinken haalt zat..... modern personeelsbeleid....
Dit si alles wat ik heb. Ik luisterde naar de andere streams.quote:
Daar blijf ik nog even voor op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Mooi!! Ik heb zo een hele lading gifjes hier van
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Top, kan niet wachtenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Kom maar op mazaru.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
In opwinding ben ik vergeten, nummers and all, dus deze dan maar?quote:
Je was gewoon eerder. De TT kun je laten aanpassen door het even in de FB te melden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:33 schreef Dark het volgende:
[..]
In opwinding ben ik vergeten, nummers and all, dus deze dan maar?
Er zijn hier geen A en B fans, op T-Lex na volgens mij.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:33 schreef Dementor het volgende:
Goh waar zijn de B en A fans nu om deze achterlijke acties goed te praten.
laat zien laat zienquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
loop niet te trollen Disana....je doet het er om....omdat het NMNS is....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Je was gewoon eerder. De TT kun je laten aanpassen door het even in de FB te melden.
Tommy was echt TOP!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:34 schreef rooie3 het volgende:
Wat een lul die Brian zeg,Tommy is het niet met hem eens en dan valt Brian hem aan.
Beter iets dan nietsquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit si alles wat ik heb. Ik luisterde naar de andere streams.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zienquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
precies die 2 zijn zo smerig en zo vals.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
Brian kan het verbaal dus niet af, dan maar fysiek.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Tommy was echt TOP!
Hij kon alles af met woorden, rustig, welbespraakt, zonder agressie.....
Brian trekt dat niet!
Hij mag na de Kooi ook nog niet drinken....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef sander-3 het volgende:
Brian en zijn hoer krijgen geen boete, en huub krijgt een extra alcohol verbod.
En ik ga nergens heen... dus wen er maar aan allemaal.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn hier geen A en B fans, op T-Lex na volgens mij.....
Jammer, ik had nog graag gezien dat hij Amanda haar schaamhaar van haar hoofd had afgetrokken.quote:
I love Tommy. He's back.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef Dementor het volgende:
Told you so in het vorige topic, Tommie is het geheime wapen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:36 schreef ruby het volgende:
Komisch dat Amanda vindt dat Tommy 20 x door blijft gaan.
Zelfreflectie is Brian en Amanda echt vreemd. Trieste figuren.
Ja, waar is hij nu? Dit is toch walgelijk? Zo geeft Talpa Brian dus gewoon gelijk. Heel heel triest.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef ruby het volgende:
Waar is Tommy nu?
Adrenaline kan er voor zorgen dat de pijn even weggaat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie Huub ook in dat gifje rondlopen.
Hij kon het blijkbaar niet laten de boel verder proberen op te ruien, ondanks zijn blessure.
Mja... of netzoiets als in amerika, 3× levenslange gevanngenis straf, krijgt huub 2 keer een alcoholverbod.. Of brian krijgt nu een beloning, in de vorm van een boete die die terug krijgt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij mag na de Kooi ook nog niet drinken....
Ik voel met je mee......quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
En ik ga nergens heen... dus wen er maar aan allemaal.![]()
Is een beetje dweilen met de kraan open, maar ik dweil wel hoor.
Hij meent er geen flikker van.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Brian begint met sorry zeggen, voor zijn aanval.
Dat is iig alvast netjes.
Ik zou hem wel eens verbaal een psychische aandoening of 6 aanpraten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het klinkt erg maar ik zou Brian zo graag iets aan willen doen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Brian begint met sorry zeggen, voor zijn aanval.
Dat is iig alvast netjes.
idd .... Tommy doet het geweldig...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Tommy was echt TOP!
Hij kon alles af met woorden, rustig, welbespraakt, zonder agressie.....
Brian trekt dat niet!
Wat een supermooie gifjesquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
Geen idee welke COS ik moet hebben. Ik gok op deze
Het drankje werd niet snel genoeg naar hem toe gebracht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:41 schreef Copycat het volgende:
Maar wat was nu eigenlijk de feitelijke aanleiding voor dit gedrag van Brian?
Hij wilde zich tijdens de dodenherdenking als Hitler verkleden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef coldstar het volgende:
Hij zegt over Amanda, ze had troost meisje in het Jappenkamp moeten worden.
Volgens mij wel.......................is zij het niet die naar de Jappen mocht van Huub?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef Kinga het volgende:
Is dat Deborah op die laatste gif?
Hij gaat vanzelf wel op z'n bek, daar hoeven jij en ik niets voor te doen.....Ook weer als haantje de voorste tegen Brian oplopen......hij houdt van ruzie hij geilt erop...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef coldstar het volgende:
Wat is die Huub toch een vies eng smerig kereltje. Waar haalt hij die vieze smerige taal toch vandaan.
Hij zegt over Amanda, ze had troost meisje in het Jappenkamp moeten worden.
Zou hij deze uitlatingen van thuis mee gekregen hebben ????? Of leest hij te veel boeken, dat het hem naar zijn bol stijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |