quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Brian begint met sorry zeggen, voor zijn aanval.
Dat is iig alvast netjes.
idd .... Tommy doet het geweldig...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Tommy was echt TOP!
Hij kon alles af met woorden, rustig, welbespraakt, zonder agressie.....
Brian trekt dat niet!
Wat een supermooie gifjesquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
Geen idee welke COS ik moet hebben. Ik gok op deze
Het drankje werd niet snel genoeg naar hem toe gebracht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:41 schreef Copycat het volgende:
Maar wat was nu eigenlijk de feitelijke aanleiding voor dit gedrag van Brian?
Hij wilde zich tijdens de dodenherdenking als Hitler verkleden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef coldstar het volgende:
Hij zegt over Amanda, ze had troost meisje in het Jappenkamp moeten worden.
Volgens mij wel.......................is zij het niet die naar de Jappen mocht van Huub?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef Kinga het volgende:
Is dat Deborah op die laatste gif?
Hij gaat vanzelf wel op z'n bek, daar hoeven jij en ik niets voor te doen.....Ook weer als haantje de voorste tegen Brian oplopen......hij houdt van ruzie hij geilt erop...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef coldstar het volgende:
Wat is die Huub toch een vies eng smerig kereltje. Waar haalt hij die vieze smerige taal toch vandaan.
Hij zegt over Amanda, ze had troost meisje in het Jappenkamp moeten worden.
Zou hij deze uitlatingen van thuis mee gekregen hebben ????? Of leest hij te veel boeken, dat het hem naar zijn bol stijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |