En ik ga nergens heen... dus wen er maar aan allemaal.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn hier geen A en B fans, op T-Lex na volgens mij.....
Jammer, ik had nog graag gezien dat hij Amanda haar schaamhaar van haar hoofd had afgetrokken.quote:
I love Tommy. He's back.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef Dementor het volgende:
Told you so in het vorige topic, Tommie is het geheime wapen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:36 schreef ruby het volgende:
Komisch dat Amanda vindt dat Tommy 20 x door blijft gaan.
Zelfreflectie is Brian en Amanda echt vreemd. Trieste figuren.
Ja, waar is hij nu? Dit is toch walgelijk? Zo geeft Talpa Brian dus gewoon gelijk. Heel heel triest.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef ruby het volgende:
Waar is Tommy nu?
Adrenaline kan er voor zorgen dat de pijn even weggaat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie Huub ook in dat gifje rondlopen.
Hij kon het blijkbaar niet laten de boel verder proberen op te ruien, ondanks zijn blessure.
Mja... of netzoiets als in amerika, 3× levenslange gevanngenis straf, krijgt huub 2 keer een alcoholverbod.. Of brian krijgt nu een beloning, in de vorm van een boete die die terug krijgt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij mag na de Kooi ook nog niet drinken....
Ik voel met je mee......quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
En ik ga nergens heen... dus wen er maar aan allemaal.![]()
Is een beetje dweilen met de kraan open, maar ik dweil wel hoor.
Hij meent er geen flikker van.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Brian begint met sorry zeggen, voor zijn aanval.
Dat is iig alvast netjes.
Ik zou hem wel eens verbaal een psychische aandoening of 6 aanpraten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het klinkt erg maar ik zou Brian zo graag iets aan willen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |