Brian dreigt altijd, dat weet je toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:21 schreef tipsch het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik vind hem de hele tijd al dreigend, zeker in het begin.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kutkabouertje heeft al vaak zijn hoofd gestoten maar lijkt er niets van te leren, hij gaat op dezelfde nare voet verder. En zijn rivaal in dit "spel" heeft een blok beton voor zijn hoofd die zo groot is dat je Nederland voor een stormvloed kunt beschermen tot in het jaar 3000.
Ik snap er geen fuck meer vanquote:
+1quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef Lady-night het volgende:
Tommy in de kooi en Ricardo eruit
Is abosluut niet aanvallend bedoeldquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:22 schreef Py het volgende:
[..]
Kun je daar nog iets inhoudelijks aan toevoegen? Of blijft het bij deze sneer?
En dan nog beweren dat je soms moet kunnen verliezen om te kunnen winnen..quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef ruby het volgende:
Wat een teringpsychopaat die Brian. Hij kan z'n gore klauwen weer niet thuishouden.
Brian is de butler die geen drinken haalt zat..... modern personeelsbeleid....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef Py het volgende:
WTF was dat
exit brian godverdommequote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef Dark het volgende:
Fokking hell!!!!!!!!!!!!!
Wat een klootzak is die Brian!
Ooit je teen gekneusd of gebroken??? Ik wel... en ja: dan krijg je gips of drukverband op die manier...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef Py het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zijn enkel in een drukverband zat?
Maar het drukverband tegen de zwellingen zit dus op zijn teen?
Oh ik dacht dat Amanda dat zei.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef Lepell het volgende:
Claira: Hou je kanker smoel dicht..
HAHAHHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |