quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:17 schreef Ziet het volgende:
amanda: lieve tommy, als deze miljonair die er al meer dan 600 dagen zit nou zegt dat ie er tijd voor vrijmaakt?
Dit is de eerste keer dat Tommy mij opvalt dus veel mis ik er niet aan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef Prospera het volgende:
Nou Tommy is exit, die willen Brian&Amanda niet meer terug.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef Py het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zijn enkel in een drukverband zat?
Maar het drukverband tegen de zwellingen zit dus op zijn teen?
Dat kutkabouertje heeft al vaak zijn hoofd gestoten maar lijkt er niets van te leren, hij gaat op dezelfde nare voet verder. En zijn rivaal in dit "spel" heeft een blok beton voor zijn hoofd die zo groot is dat je Nederland voor een stormvloed kunt beschermen tot in het jaar 3000.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. En zo zie ik het ook wel.
Ik heb meer symphatie voor die kleine kutkabouter die keer op keer z'n kop stoot en veel van zichzelf laat zien. Dan Brian die steeds maar loopt te mekkeren dat ie zoveel in de villa heeft geleerd maar keer op keer laat zien dat het niet zo is. De arrogantie bezit om iemand een les te menen moeten leren vind ik sowieso al een walgelijke uitspraak.
Ik houd gewoon van de menselijke kant die Huub laat zien.
Tuurlijk. Maar het gaat hier om het feit dat de FEBO dus schijnbaar leuk met de snode plannetjes van Brian meespeelt, en hiermee Huub's gezondheid op het spel zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah Huub, je had ook zelf kunnen bedenken dat het een snood plan zou zijn.
Intelligenter weet ik niet, maar hij is verbaal erg sterk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Tommy is intelligenter dan Breien en dat vindt Breien niet leuk
Hoeveel bier heb je al op?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef Py het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zijn enkel in een drukverband zat?
Maar het drukverband tegen de zwellingen zit dus op zijn teen?
Ja, het stond op het rooster, eergisteren, ineens en Huub schrok ervan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef Py het volgende:
Stond het nu wel of niet op het rooster???
toch wel de hamvraag
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Intelligenter weet ik niet, maar hij is verbaal erg sterk.
Mwah als je je verbaal zo goed weet te redden, in vrijwel correct Nederlands, ben je ook echt wel intelligenter...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Intelligenter weet ik niet, maar hij is verbaal erg sterk.
Ik weet niet hoor, maar ik vind hem de hele tijd al dreigend, zeker in het begin.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef Varen het volgende:
Oie, Brian wordt dreigend tegen Tommy
Dus als Amanda en Brian het niet meer willen komt Tommy niet meer? Veelzeggend!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef Prospera het volgende:
Nou Tommy is exit, die willen Brian&Amanda niet meer terug.
Rot toch eens een keer op met deze kutposts. Nu doe je weer alsof de mensen die op die jongen stemmen niet helemaal goed bij zijn en zelf niet kunnen nadenken.. Grappig die smiley ervoor maar dit is gewoon weer een post je onder de gordel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:"Dat een mensen die jongen de winst gunnen zeg", en maar streamers blijven bespelen.....
Kun je daar nog iets inhoudelijks aan toevoegen? Of blijft het bij deze sneer?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je al op?
Echt hè dat je niet oplet?
Ik heb niet alles gehoordquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik vind hem de hele tijd al dreigend, zeker in het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |