Nee, iemand riep : Huub kom je even ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat die uit zichzelf naar achteren ging?
[ afbeelding ]
Daar gaat het toch helemaal niet omquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, hij doet het allemaal zelf met z'n grote mond. Niemand verteld hem dat hij het moest doen.......ego ego ego. Het gaat hem de kop kosten, ook na de kooi.
Aha dank je. Ik had het geluid op Tommie aanquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, een mannenstem riep hem naar achter.
Ja een mogelijk moment waarop het moet zijn gebeurd is daar snel bij gevondenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Door training met die K1 gedoe gasten. Hij gaf die gast een trap ofzo.
Wel opletten meneer.
Wat nou......Huub las het op het rooster en was hoogsts verbaasd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Onbegrijpelijk, hij doet het allemaal zelf met z'n grote mond. Niemand verteld hem dat hij het moest doen.......ego ego ego. Het gaat hem de kop kosten, ook na de kooi.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Prospera het volgende:
Kopdicht kutwijf en wijs niet zo met je vinger![]()
[ afbeelding ]
Het stond toch vd week al op de kalender/agenda voor vrijdag?? Al voordat die trainers kwamen om Huub "voor te bereiden" op het "sparren"quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om![]()
En hij heeft het nog aan Brian gevraagd, wanneer is dat dan? En schijnbaar mocht dat dus van achter niet bekend gemaakt worden. Hoe bizar???
Niet ...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]waar moet ze anders mee wijzen....
Ja, er staat ook niet op het rooster wanneer hij Brian wakker gaat houden of Amanda gaat dissen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat nou......Huub las het op het rooster en was hoogsts verbaasd.
Geen idee, ik vind hem irritant. Wel top dat hij het voor huub opneemt overigensquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt Tommy allemaal waar velen zo lyrisch over zijn?
Oeps... als je niet voor B&A bent dan ben je niet oprechtquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Tommy: kan jij zeggen dat je oprecht bent?
Amanda: met wie heb je het meeste in DGK?
Tommy: met Claire
Amanda: okee
Nee, er stond een kickbokstraining "opeens" op de kalender. Huub vond dat nogal vreemd en vroeg zich af waarom.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het stond toch vd week al op de kalender/agenda voor vrijdag?? Al voordat die trainers kwamen om Huub "voor te bereiden" op het "sparren"
Volgens mij een dinsdag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Py het volgende:
[..]
Ja een mogelijk moment waarop het moet zijn gebeurd is daar snel bij gevonden![]()
Wanneer was die training eigenlijk?
Hij praat rustig.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Dat klopt ook wel. En zo zie ik het ook wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe vaak heef hij zich in het verleden niet vergist in weddenschappen om een hoop CP's? Stoerdoenerij van en klein kutventje met een enorm grote muil. Als hij zijn verstand had gebruikt in plaats van zijn driftbuien had ik er heel anders tegen aan gekeken.
Er stond op het rooster kickboksen, alleen is mij niet duidelijk of het nu training of het sparren betrof.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef Py het volgende:
Stond het nu wel of niet op het rooster???
toch wel de hamvraag
Dat is nou precies waar hij mee bezig is....hij is zo intens geslepen, daar word je eng van. Het is de duivel hemzelf.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, het slachtoffertje zit op de stoep symphatiestemmen op te wekken bij zijn achterban.
Show must go on he...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow....wat was Huub oprecht boos en verontwaardigd........kijk dat ventje nu....
Ah okay, thnx... maar tijdens de training was Huub al duidelijk dat het tegen Brian zou zijn...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, er stond een kickbokstraining "opeens" op de kalender. Huub vond dat nogal vreemd en vroeg zich af waarom.
Tommy is een nette knul en is het niet eens met de denkwijze van B e A, duidelijker kan ik het niet zeggen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Yepz.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:10 schreef Leandra het volgende:
Oeps... als je niet voor B&A bent dan ben je niet oprecht
Dat wordt lastig voor Tommy om nu Brian nog ergens van te overtuigen.
Hij heeft geen gezwollen enkel, maar een zere teenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:12 schreef Py het volgende:
Heeft iemand Huub's megagezwollen enkel gezien voor hij naar de dokter ging?
En zijn er caps van?
Nee... wel stond er op het rooster dat er dinsdagmiddag een kickboksles voor Huub stond ingeplanned... Huub was toen al erg verbaasd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef Py het volgende:
Stond het nu wel of niet op het rooster???
toch wel de hamvraag
Praat rustig, maar als Brian begint te roepen "laat me uitpraten" zegt hij ook gewoon "volgens mij was ik eerder aan het woord". Hij gebruikt inhoudelijke argumenten en lult ze volledig klem.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Grappig: Huub zegt nu ook dat B na 2 jaar nog steeds niet geleerd heeft dat eerlijkheid je verder brengt ind e villa. Heb je wel gelijk in denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. En zo zie ik het ook wel.
Ik heb meer symphatie voor die kleine kutkabouter die keer op keer z'n kop stoot en veel van zichzelf laat zien. Dan Brian die steeds maar loopt te mekkeren dat ie zoveel in de villa heeft geleerd maar keer op keer laat zien dat het niet zo is. De arrogantie bezit om iemand een les te menen moeten leren vind ik sowieso al een walgelijke uitspraak.
Ik houd gewoon van de menselijke kant die Huub laat zien.
Nog los van Brian begrijp ik gewoon niet dat Huub daar zo zwaar aan tilt. Dus los van Brian of het netjes is van hem of not done.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat Huub een heethoofd is. Ook dat had Brian moeten weigeren. Helaas is Brian's zelfbehersing ook zo slecht dat hij zich uit de tent leit lokken. Is dat ook niet een soort van code in die oosterse sporten dat je de technieken zullen misbruiken?
Jammer, ik vind vond Tommy leukquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:12 schreef Prospera het volgende:
Amanda: als ik zie dat jij tegen mij heb gelogen en ze bedreigt hem. Een plan tegen Amanda&Brian en dat is klaar![]()
Brian is ook boos, Tommy houdt zich kranig, maar is vast volgende week weg door die 2.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |