Nee, iemand riep : Huub kom je even ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat die uit zichzelf naar achteren ging?
[ afbeelding ]
Daar gaat het toch helemaal niet omquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, hij doet het allemaal zelf met z'n grote mond. Niemand verteld hem dat hij het moest doen.......ego ego ego. Het gaat hem de kop kosten, ook na de kooi.
Aha dank je. Ik had het geluid op Tommie aanquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, een mannenstem riep hem naar achter.
Ja een mogelijk moment waarop het moet zijn gebeurd is daar snel bij gevondenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Door training met die K1 gedoe gasten. Hij gaf die gast een trap ofzo.
Wel opletten meneer.
Wat nou......Huub las het op het rooster en was hoogsts verbaasd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Onbegrijpelijk, hij doet het allemaal zelf met z'n grote mond. Niemand verteld hem dat hij het moest doen.......ego ego ego. Het gaat hem de kop kosten, ook na de kooi.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Prospera het volgende:
Kopdicht kutwijf en wijs niet zo met je vinger![]()
[ afbeelding ]
Het stond toch vd week al op de kalender/agenda voor vrijdag?? Al voordat die trainers kwamen om Huub "voor te bereiden" op het "sparren"quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om![]()
En hij heeft het nog aan Brian gevraagd, wanneer is dat dan? En schijnbaar mocht dat dus van achter niet bekend gemaakt worden. Hoe bizar???
Niet ...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]waar moet ze anders mee wijzen....
Ja, er staat ook niet op het rooster wanneer hij Brian wakker gaat houden of Amanda gaat dissen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat nou......Huub las het op het rooster en was hoogsts verbaasd.
Geen idee, ik vind hem irritant. Wel top dat hij het voor huub opneemt overigensquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt Tommy allemaal waar velen zo lyrisch over zijn?
Oeps... als je niet voor B&A bent dan ben je niet oprechtquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Tommy: kan jij zeggen dat je oprecht bent?
Amanda: met wie heb je het meeste in DGK?
Tommy: met Claire
Amanda: okee
Nee, er stond een kickbokstraining "opeens" op de kalender. Huub vond dat nogal vreemd en vroeg zich af waarom.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het stond toch vd week al op de kalender/agenda voor vrijdag?? Al voordat die trainers kwamen om Huub "voor te bereiden" op het "sparren"
Volgens mij een dinsdag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef Py het volgende:
[..]
Ja een mogelijk moment waarop het moet zijn gebeurd is daar snel bij gevonden![]()
Wanneer was die training eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |