Tommy wel, maar wedden dat Ricardo daar over vier weken nog verdwaasd rond loopt te kwekken waar iedereen toch is?quote:
Hoe ver kun je gaan in een spel, Huub is al vanaf het begin tegen gewerkt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef Kaleddis het volgende:
Het is duidelijk dat Huub dit niet speelt. Het vuur en huilen tegelijkertijd spreken boekdelen.
Het gaat op de manier waarop hequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:58 schreef Leandra het volgende:
Wat is nou het probleem??
Ik neem toch aan dat dat sparren morgen sowieso niet doorgaat nu Huub z'n voet in het verband zit??
Ik verstond dat ie iets te drinken wilde hebben. Maar nee hoor, zakkenwasser wil weer wat breken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
Brian:"Ik kom zo terug, ik wil wat breken."
Uhm, dat Brian en Amanda al wisten dat het morgen zou moeten gaan gebeuren. Ze mochten niets zeggen van de Febo. Huub is daarom een beetje boos. Hij vindt dat hij dat ook moest weten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:58 schreef Leandra het volgende:
Wat is nou het probleem??
Ik neem toch aan dat dat sparren morgen sowieso niet doorgaat nu Huub z'n voet in het verband zit??
+1quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, het slachtoffertje zit op de stoep symphatiestemmen op te wekken bij zijn achterban.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tommy wel, maar wedden dat Ricardo daar over vier weken nog verdwaasd rond loopt te kwekken waar iedereen toch is?
Daar is hij trouwens wel goed inquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Onnozel kijken is ook een vak
en terrecht !!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, het slachtoffertje zit op de stoep symphatiestemmen op te wekken bij zijn achterban.
Hoe vaak heef hij zich in het verleden niet vergist in weddenschappen om een hoop CP's? Stoerdoenerij van en klein kutventje met een enorm grote muil. Als hij zijn verstand had gebruikt in plaats van zijn driftbuien had ik er heel anders tegen aan gekeken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Het enige wat Huub dacht te weten over het gesprek wat buiten gevoerd werd is dat het over het sparren ging. Huub maakte zich druk over de wedstrijd... hoe meer hij erover nadacht en sprak met de anderen des te meer vond hij het stinken. Hij kwam verhaal halen bij Brian.
Door training met die K1 gedoe gasten. Hij gaf die gast een trap ofzo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:00 schreef Py het volgende:
Maarja, Huub is zo laf om een doekje om zijn enkel te laten binden omdat ie au heeft van de training.Wat was het nou? Net niet gebroken, maar wat kneuzingen en vochtzwellingen? Vaag dus
Dit hele gebeuren is om te kotsen. Ik reken het de FEBO aan, alles wat er de laatste dagen gebeurd is, Huub moet en zal geslachtofferd worden, bah bah.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe ver kun je gaan in een spel, Huub is al vanaf het begin tegen gewerkt.
Dat komt op het geluidloze gifje al luid en duidelijk door.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef tipsch het volgende:
Toon van die stinkrat was weer walgelijk intimiderend.
Ik dacht dat die uit zichzelf naar achteren ging?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:03 schreef Disana het volgende:
Ah, Huub is dus opgehaald via de zijdeur door achter.
Lijkt me een heel goed plan. Ik ben er klaar voor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:03 schreef Dementor het volgende:
Tommie moet B en A nu gewoon helemaal kapot maken, als ik hem was zou ik alle info op zijn afschieten het liefst met Huub erbij.
Dan maar geen 2 avonden drankjes inschenken.
Die hem weer omlult bedoel jequote:Op donderdag 8 mei 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
Huub naar de Febo, er is wrs iemand die hem begrijpt, thank god.
Mwah ik denk eerder dat ze niet willen dat dit escaleert gezien Huub's voet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
Huub naar de Febo, er is wrs iemand die hem begrijpt, thank god.
Dan moet Huub maar eens leren zijn kleine ego eens opzij te zetten. Hij weet dat Brain zwaarder, groter en sterker is en toch wil hij de kleine smurf uit hangen. Je ben toch niet helemaal meer normaal als jezelf nog wil sparren met een trainer. Boel shit, met hele Huub.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Het enige wat Huub dacht te weten over het gesprek wat buiten gevoerd werd is dat het over het sparren ging. Huub maakte zich druk over de wedstrijd... hoe meer hij erover nadacht en sprak met de anderen des te meer vond hij het stinken. Hij kwam verhaal halen bij Brian.
Nee, een mannenstem riep hem naar achter.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat die uit zichzelf naar achteren ging?
[ afbeelding ]
Tommie komt toch uit een welgesteld gezin dus die 2 avondjes boeien geen ruk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Lijkt me een heel goed plan. Ik ben er klaar voor.
Onbegrijpelijk, hij doet het allemaal zelf met z'n grote mond. Niemand verteld hem dat hij het moest doen.......ego ego ego. Het gaat hem de kop kosten, ook na de kooi.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit hele gebeuren is om te kotsen. Ik reken het de FEBO aan, alles wat er de laatste dagen gebeurd is, Huub moet en zal geslachtofferd worden, bah bah.
Ik hoorde een stem, toen stond Huub op, toen hoorde ik een geluid van iets dat een deur had kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik hoorde zelfs iemand Huub's naam noemen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |