Bullshit, Jaap liets iets vallen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Och och och, Huubje in navolging van Brian ook glaswerk gevonden om te breken?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub doet niets terecht. Huub maakt zoals gewoonlijk weer van een mug een olifant. Het enige waar Huub op dit moment last van heeft is jalouzie. Dat hele sparren heeft er niets mee te maken, dit komt Huub op dit moment gewoon heel erg goed uit.
Het enige wat Huub nu dwars zit is Jaap. Hij ziet jaap de andere kant optrekken en dat zit hem niet lekker. Dus gooit slimme Huub het nu over een ander boeg.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
Brian:"Ik kom zo terug, ik wil hoor wat breken."
Ik zeg over 2 wekenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef mootie het volgende:
Tommy vliegt er binnenkort ook uit.
Tommy heeft van het begin af aan partij gekozen met Huub. Hij speelt ook informatie door aan Huub. op zich niets mis mee. Ricardo is weer met Brain en Amanda.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tommie neemt het ook wel erg voor Huub op. Ik geloof niet dat hij dat bewust doet, maar hij wekt wel de schijn op dat hij partij gekozen heeft.
Dat doet die lutser toch zelf door met z'n domme verstand die uitdaging aan te nemen. Hij is degene die roept dat hij na de begroeting direct Brian op z'n muil wil slaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:56 schreef Dark het volgende:
Huub - Als het maar tv is, kan je gewoon met iemands gezondheid spelen.............
Dat zou wel stijl zijn van Huub om nu te vertrekkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:57 schreef rooie3 het volgende:
Alles heeft huub voor het hokje gedaan en als dank word je belazerd.Domme domme Huub,wisten wij al veel langer.Pak je koffers en ga naar huis.
Als ik het goed begreep was het antwoord van de FEBO dat het aangehouden zou worden omdat er nu geen antwoord (of brief) gegeven kan worden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huub trap net een tafeltje onderste boven... Net gebeld met achter maar details weetik niet
Dat weet ik wel zeker, Tommie is niet zo gek op slabekken en ratten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |