Huub is heel terecht de "sportman" Brian aan het bespreken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:38 schreef coldstar het volgende:
Huub blijft met brain in zijn maag zitten.
De jalouzie straalt er nu bij Huub echt uit. huub is al uren bezig om Huub zwart te maken. Het zit hem nog steeds niet lekker.
Het doet niets af aan het feit dat Brian het wel wist en hij het Huub niet heeft verteld. En hoe weet Amanda dat Huub het niet mocht weten en weet zij zo zeker te zeggen dat Huub genaaid is door achter?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef T-lex het volgende:
Goed punt van Amanda....waarom staat het niet op het rooster? Dat kan Brian zeker ook regelen...je bent gewoon genaaid door achter Huub,..je mocht het niet weten.
en wat zeiden ze??quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:36 schreef Smash-it het volgende:
Huub gaat bellen om verhaal te houden en er volgt een audiolock.
Hij zei net toch ik wilde niet dat jij het wist , smerige hondquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:42 schreef akveor het volgende:
tnx NMNS
[..]
Het doet niets af aan het feit dat Brian het wel wist en hij het Huub niet heeft verteld. En hoe weet Amanda dat Huub het niet mocht weten en weet zij zo zeker te zeggen dat Huub genaaid is door achter?
Het geile gedeelte laat ik aan jou over, het mepgedeelte wil ik graag zienquote:
Ja mooi he.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Omdat Brian geen boete meer krijgt gaat hij dit gevecht aan.
Verlullen, verlullen.
Laat hem zijn opgezwollen bek vol smurrie dichthoudenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef lunareclipse het volgende:
B: je moet kunnen verliezen om soms te kunnen winnen. Dat betekent ook om soms nee te zeggen....hmhm...
Ja, ach, het was Huub die een paar dagen geleden zei wil je sparren en meteen naar de fitness rende. Dat potje sparren zou dan ook ala minuut plaats hebben gevonden, dus ik begrijp niet dat Huub er nu zo zwaar aan tilt dat hij het niet vantevoren wist, wanneer het zou zijn, hij wist dat het eraan zat te komen, good enough.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef neehe het volgende:
Je tegenstander niet vertellen dat de wedstrijd de volgende dag al is, is wel erg laf, je zou haast denken dat Brainless de paardenrukker bang is voor Huub.
Huub doet niets terecht. Huub maakt zoals gewoonlijk weer van een mug een olifant. Het enige waar Huub op dit moment last van heeft is jalouzie. Dat hele sparren heeft er niets mee te maken, dit komt Huub op dit moment gewoon heel erg goed uit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub is heel terecht de "sportman" Brian aan het bespreken.
En z'n ultieme skill, de kopstoot......daar bedoelde hij vast niet het glas bier met een beerenburg ernaast mee....quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef Py het volgende:
Vanwege dat uitdagende en agressieve gedoe van Huub en al die beveiligingsmensen die hij in elkaar gebeukt heeft, leek het mij dat Huub er altijd wel klaar voor was, een potje matten.![]()
Die stapverhalen met vechtpartijtjes niet meegeteld
Hij zei gisteren tegen de trainer dat hij een keer of 10 heeft gevochten op straat/tijdens uitgaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef Py het volgende:
Vanwege dat uitdagende en agressieve gedoe van Huub en al die beveiligingsmensen die hij in elkaar gebeukt heeft, leek het mij dat Huub er altijd wel klaar voor was, een potje matten.![]()
Die stapverhalen met vechtpartijtjes niet meegeteld
Dat probeert hij de hele tijd al te vertellen, maar het dringt niet door bij die hersendode ratten .quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:49 schreef tipsch het volgende:
Tommy, vraag eens aan Brian of hij respect voor zichzelf kan opbrengen nou hij een overduidelijk zwakkere tegenstander heeft uitgedaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |