Lag ik er net ff uit. Achterlijk, alsof dat nog niet duidelijk was.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub had het er over dat hij Amanda niet mocht wakker houden vannacht.
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrinnggggg
Ze willen Brian een echte overwinning gunnen na het no contest fiascoquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp echt niets van kickboxen gedoe. Er zijn toch regels zoals hoe zwaar iemand is en hoeveel ervaring ie heeft?
Ik wil Brian dan wel tegen Peter Aerts zien vechten.
Brian komt niet verder dan ja ja ja ja ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Brian blijft vrij rustig, ondanks de agressieve houding van Huub.
\quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, maar A dus niet hequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Zo triest. Die slabek van Amanda.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef akveor het volgende:
Brian wou al heel lang een echt gevecht aan gaan. Hoezo echt?
Precies.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef T-lex het volgende:
Goed punt van Amanda....waarom staat het niet op het rooster? Dat kan Brian zeker ook regelen...je bent gewoon genaaid door achter Huub,..je mocht het niet weten.
Zouden ze hem achter ook een lesje willen leren?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef T-lex het volgende:
Goed punt van Amanda....waarom staat het niet op het rooster? Dat kan Brian zeker ook regelen...je bent gewoon genaaid door achter Huub,..je mocht het niet weten.
Huub heeft het lang genoeg op niveau gehouden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
Brian maakt kotsgeluiden
H: Heb je Amanda weer lopen beffen?
Het niveau was niet echt hoog.
so?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef T-lex het volgende:
Hij is al gestraft met een fikse ontsteking misschien slaat die ontsteking nog doorquote:
ik heb het één keer gehoord.... om 22uur zondag avond (dus nog 2 uur voordat de stemming ten einde was)quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Lady-night het volgende:
Heeft Huub dat echt opgeroepen tot mindr stemmen? Ik dachtdat Jaap dat deed na een onderhoud met Huub? Weet iemand dat?
Komt Stefan .T. dan nu ook in beeld?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:36 schreef Dark het volgende:
Huub - Als ze het niet MOCHTEN zeggen, dan wil niet alleen Brian dat ik klappen krijg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |