idd en ze merken dr helemaal niks van en staal zo voor paal.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
Het gezamelijk IQ van B en A is lager dan dat van Jaap
Jaap neemt die twee gigantisch in de maling
Ah zo... Nou stem ik sowieso niet, maar ik zou wel in staat zijn op Jaap te stemmen als hij tegenover een van die twee stond.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:18 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja okee..maar dat bedoel ik ook niet..het gaat om het stemmen...dat Huubfans B&A zo erg haten dat ze op Jaap zouden gaan stemmen als Huub weg is....dat doen we/ze dus niet..we/ze willen alleen op Huub stemmen....
Huub fans zij niet zozeer fanatiek om het programma maar meer om Huub....dat is het prettig gestoorde aan de meeste Huub fans....
Bwian heeft zoveel informatie? Hij is alleen te achterlijk om er iets zinvols mee te doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Schrijf regelmatig...maar klopt wel ja.![]()
Gewoon creatief schrijven...dan snappen ze het achter ook niet meer bij controle. Amanda snapt het dan ook niet altijdmaar Brian pikt de belangrijke info altijd op.
Dat heeft hij wel mee gedaan. Bij de laatste cadeautjes die hij kreeg zei Huub, Nou geen cadeautjes meer sturen, maar het geld bewaren om te SMSsen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Lady-night het volgende:
Heeft Huub dat echt opgeroepen tot mindr stemmen? Ik dachtdat Jaap dat deed na een onderhoud met Huub? Weet iemand dat?
En Huub hebben ze niks gezegd..hij moest het lezen op de agenda...belachelijk gewoonquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef mazaru het volgende:
Huub is er achter dat die rat al ruim van te voren wist dat hij op Vrijdag zou gaan sparren met Huub.
Huub had aan hem gevraagd wanneer dat zou gaan gebeuren, en die gore rat zei dat die het niet wist.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:22 schreef T-lex het volgende:
Lekker belangrijk als Brian het al wist dat het vrijdag zou zijn dat sparren....je hoeft toch niet meer pussy!
Omdat wij wisten dat het vrijdag was, ging ik er blind van uit dat Huub het ook wist.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:23 schreef Disana het volgende:
Huub wist dus zelfs niet dat het sparren morgen zou zijn.
Ik heb het gesprek in de tuin opgegeven. Dat getetter van Amanda... en Jaap geeft toch niets prijs.
De telefoon is al gegaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:25 schreef schatje het volgende:
Ik voel een streamlock aankomen mensen.
Ik geloof ongeveer 30 procent van wat Huub zegt. Hij speelt met woorden met maar één doel. De streamer te laten denken dat hij achtergesteld wordt en altijd het misdeelde kind is en zelf nooit een fout maakt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:23 schreef mootie het volgende:
Aaaaaah nu heb ik hem door, Huub wist niet dat het morgen was.
Kan natuurlijk heel goed dat de febo aan het stoken is en dat brian zijn mond moest houden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:23 schreef Dark het volgende:
H - Check deze dan, Brian wist dinsdag al dat het vrijdag was, met al zijn overwicht......nog z'n bek houden, niet met open vizier strijden, gewoon sneaky.
Wat een nare streek is dat!
C - Typisch iets voor Brian!
Iedereen versprak zich en Brian weet het zogenaamd niet..........lafbek!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:24 schreef Dark het volgende:
Huub gaat Brian hier zo mee confronteren!
Ik heb er zin an!
Als Huub dat Brian gewoon voor de voeten gooit is het ook goed. Dat is ook winst voor Huub. Maar of dat de TV zal halen. Ik denk dat de TV stopt bij de binnenkomst van Huub met die ingetapete voet... met wat een portie cynisch commentaar van de Voice over.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:23 schreef Dark het volgende:
H - Check deze dan, Brian wist dinsdag al dat het vrijdag was, met al zijn overwicht......nog z'n bek houden, niet met open vizier strijden, gewoon sneaky.
Wat een nare streek is dat!
C - Typisch iets voor Brian!
Iedereen versprak zich en Brian weet het zogenaamd niet..........lafbek!
klopt.... ik heb nog tegengas proberen te geven, dat B&A fans precies hetzelfde doen (en dat is ook zo, heb ik wel eens gelezen op die wazige site van hun)quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik was al bang dat Jaap dat zou geloven van dat sparen van de Huub-fans, het kwam een paar keer voorbij op de chat. Jammer. Nu gaat hij alsnog voor B&A kiezen denk ik.
Die vrouw bleef dat maar posten.
Dat is niet waar. Hij roept al vanaf het begin van de week dat hij niet kan wachten tot het vrijdag is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:26 schreef T-lex het volgende:
Brian wist ook niet zeker dat het vrijdag zou zijn.
Dat was de insteek...maar na de training werd het ineens een soort wedstrijd. Groot aangepakt met Hans erbij en als scheidsrechter Peter Aerts. Dus die verwachte zelf dat het ook wat langer zou gaan duren.
Skattie, maak je niet druk, je weet toch dat het gescript is? Het enige echte in dat hok is de oprechte haat van Brian naar Huub en vice verca, met dat verschil dat Huub een pilsje wil drinken met Brian na dat hok en Brian samen met Natasja wel een bommetje willen plaatsen onder de auto van Huub.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:22 schreef akveor het volgende:
Dit hele gedoe met Jaap is erop gespits dat de Huubfans er vrede mee hebben dat Claire vertrekt.
Huub las dat toch van de week in de agenda?..dat had ik hier gelezen...tochquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat wij wisten dat het vrijdag was, ging ik er blind van uit dat Huub het ook wist.
Ja, dat was jammer, en kon wel eens heel belangrijk zijn in de besluitvorming van Jaap.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:27 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt.... ik heb nog tegengas proberen te geven, dat B&A fans precies hetzelfde doen (en dat is ook zo, heb ik wel eens gelezen op die wazige site van hun)
Maar daar ging hij niet echt op in.... helaas
Maar ergens heb ik het gevoel, dat Japie nu aan het toneelspelen is![]()
Nee, hij las volgens mij dat hij kickboxles had voor een sparpartij.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub las dat toch van de week in de agenda?..dat had ik hier gelezen...toch
Huub had het er over dat hij Amanda niet mocht wakker houden vannacht.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:25 schreef schatje het volgende:
Ik voel een streamlock aankomen mensen.
nee hoor laat maar gaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:24 schreef T-lex het volgende:
Kan Amanda stoppen met zuipen...ze blijft er weer een beetje in hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |