Die is makkelijk weerlegbaar voor Brian, immers Huub steekt de zijne overal in....over fascinatie gesproken.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:48 schreef schatje het volgende:
Heeft Huub Brian eigenlijk geconfronteerd met diens fascinatie met de piemel van Fries? Laten ze daar een script van maken.
Je houdt je omgekeerde zinsconstructie er lekker in?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:44 schreef Varen het volgende:
Huub en Amanda zijn weer terug. Amanda ergens lacht hard om.
Claire is dienend, Lieke wilde zelf ook een rol die er toe zou doen. Dat vind ik het grootste verschilquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
Het valt inene op... het verschil tussen Lieke en Claire als Huub een kado krijgt
Lieke was altijd jaloers
Claire is mega enthousiast
De ultieme finale!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het ongeboren kind is Claire te slim af.....'t gaat er vandoor met de poet....
Waarom leest Jaap zijn post samen met B en A, dit is echt voor het eerst.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:51 schreef Disana het volgende:
Jaap wil Ricardo vragen over de chat stellen, maar hoort dat Ricardo niet heeft opgelet.
Jaap: Hoe vaak is wel niet gezegd dat Huubs fanbase expres niet heeft gestemd. Ricardo heeft er niet op gelet.
Ik vond het meer misgunnen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
Het valt inene op... het verschil tussen Lieke en Claire als Huub een kado krijgt
Lieke was altijd jaloers
Shit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:52 schreef mazaru het volgende:
Jaap: Hoe vaak is er wel niet gezegd dat de Huubfans expres niet hebben gestemd met de popoll met voorbedachte rade?
[ afbeelding ]
Akveor merkte tijdens de chat al op dat Jaap voornamelijk op Huub was gefocused. Hij voelt Huub echt als zijn grootste concurrent, en vertrouwt hem waarschijnlijk ook niet. Vandaar ook zijn vragen nu.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom leest Jaap zijn post samen met B en A, dit is echt voor het eerst.
Ik ben dit gescripte zooitje zo zat.
Heil Huubquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:
Brian: Huub gaat winnen met smsen, op 15 mei en daarna komt het stormfront, het stormfront
JAWOHL !!!!!
Neuh..........quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit.
Is dat trouwens echt de algemene tendens?
Jaap moet natuurlijk Huub eruit kicken als hij een kans wil maken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:52 schreef rooie3 het volgende:
Jaap Jaap jaap nu ga je Brian weer helpen.Jij vroeg toch ook om niet te stemmen.
ja, en dat bewijst ook maar weer eens dat de fanclub van Huub meer hersencellen heeft dan die van die ratquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit.
Jups......quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit.
Juist het tegendeel, omdat het openbaar wordt.....gaat het tegen hem werkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja, en dat bewijst ook maar weer eens dat de fanclub van Huub meer hersencellen heeft dan die van die rat
Ok, thnx. Ik hoor Jaap niks vragen, sterker nog, Amanda en Brian doen alsof hij er niet is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Disana het volgende:
Akveor merkte tijdens de chat al op dat Jaap voornamelijk op Huub was gefocused. Hij voelt Huub echt als zijn grootste concurrent, en vertrouwt hem waarschijnlijk ook niet. Vandaar ook zijn vragen nu.
Hij merkt nu ook op dat er op de chat vaak langskwam dat hij tv met Huub moest maken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:57 schreef rooie3 het volgende:
Een ding is zeker,Jaap heeft zijn ondergang voornamelijk te danken aan MR D.Had hij gewoon altijd met Huub samengespeelt dan had ik nog wel eens willen zien of Jaap niet meer fans dan Huub had gehad.
Ze gunde hem zijn uitslaapdag nog niet, die mislukte omgebouwde.quote:
Weet zeker dat de Huubfans overgaan op Claire dan,al is het maar van chagerijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap moet natuurlijk Huub eruit kicken als hij een kans wil maken.
Dan worden de stemmen voor Amanda en Brian verdeeld over die twee en Claire krijgt niet zoveel stemmen.
Als hij Brian eruit stemt, dan gaan alle stemmen van Brian naar Amanda, en Huub krijgt sowieso veel stemmen.....
Ze begrijpen het verkeerd. De huubfans hebben nu niet gestemd omdat Huub de 15e er wellicht ( die kans is erg groot) uit ligt...waarom zou je dan stemmen? We zijn ook niet achterlijk..alleen als Huub met de finale mee mag doen komt er een stormfront..andersom kun je dan zeggen dat als ZE Huub de 15e laten gaan er tijdens de finale de helft minder stemgelden binnenkomen..quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit.
Niet? De absurditeit is anders prachtig hoor.. Vroeg me net af of ik niet perongeluk een stream op radio Bergeijk had staanquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef schatje het volgende:
Ik kan echt niet naar dat rattenstelletje luisteren.
Volgens mij was het juist Lieke die de fans regelmatig terug schreef. Zelf deed Huub er erg weinig aan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
Lieke was altijd jaloers
De tendens is toch dat er niet meer ge-SMS't wordt naar De Gescripte Kutzooi?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit.
Zou kunnnen, maar het is in ieder geval z'n enige kans.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet zeker dat de Huubfans overgaan op Claire dan,al is het maar van chagerijn.
Ik was al bang dat Jaap dat zou geloven van dat sparen van de Huub-fans, het kwam een paar keer voorbij op de chat. Jammer. Nu gaat hij alsnog voor B&A kiezen denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:52 schreef mazaru het volgende:
Jaap: Hoe vaak is er wel niet gezegd dat de Huubfans expres niet hebben gestemd met de popoll met voorbedachte rade?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |