Gaat Huub met zijn voet in het verband toch kickboksen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:08 schreef T-lex het volgende:
Huub denkt dat hij het 3 rondes vol gaat houden in de ring...
De FEBO begint in de herhaling te vallen met hun scriptjes. Stekker gaat er geen moment te vroeg uit.quote:
Het is fricking donderdag. Binnen 36 uur is er toch helemaal geen vuiltje aan de lucht? En een dagje daarna is de kans ook klein, volgens mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
Bedankt Varen.
Ze denken werkelijk dat ze een primeur van heb ik jou daar hebben. Alleen maar omdat de pil van woensdag er nog in zit, moet Claire wel zwanger zijn of worden. En ze gáán er maar over door.
Ja, Amanda houdt er een chic taalgebruik op na, is een echte dame in de dopquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
Amanda: Zij vindt mij al zo doortrapt, en ik naai d'r elke keer weer.
Leuke spontane plannen van Brian en Amanda.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke spontane plannen van Brian en Amanda.
Het zal wel weer verboden worden door dat hokje.![]()
![]()
Oooooh. Joh, dat had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Volgens Brian wordt Huub vader, zo moest het
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:22 schreef Varen het volgende:
Bron TV 10
Ja hoor baby script![]()
21:05 - Bittere pil
De verdachtmakingen van Ricardo rondom Claires zwangerschap zetten Amanda aan het denken. Ze rent naar de slaapkamer en grijpt de pilstrip van Claire. Tot haar grote schrik ziet ze dat die van woensdag er nog in zit, terwijl het natuurlijk al donderdag is… “Claire is zwanger!”, gilt Amanda over het terras, met het bewijs in haar hand. “Kijk dan! Ze is de woensdag vergeten!”, roept ze. Claire speelt het spel mee. “Klopt, ik had helemaal geen zin om dat ding te slikken”, zegt ze nonchalant. Teleurgesteld gaat Amanda daarom maar naar Jaap. “Kijk dan! Het is echt zo!”, roept ze tegen Jaap, die het uiteraard volledig met haar eens is. “Wij weten hoe het zit!”, lacht Huub op de achtergrond tevreden naar Claire...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke spontane plannen van Brian en Amanda.
Het zal wel weer verboden worden door dat hokje.![]()
![]()
De onnavolgbare creativiteit van DGK_REDACTIE!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:22 schreef Varen het volgende:
Bron TV 10
Ja hoor baby script![]()
21:05 - Bittere pil
De verdachtmakingen van Ricardo rondom Claires zwangerschap zetten Amanda aan het denken. Ze rent naar de slaapkamer en grijpt de pilstrip van Claire. Tot haar grote schrik ziet ze dat die van woensdag er nog in zit, terwijl het natuurlijk al donderdag is… “Claire is zwanger!”, gilt Amanda over het terras, met het bewijs in haar hand. “Kijk dan! Ze is de woensdag vergeten!”, roept ze. Claire speelt het spel mee. “Klopt, ik had helemaal geen zin om dat ding te slikken”, zegt ze nonchalant. Teleurgesteld gaat Amanda daarom maar naar Jaap. “Kijk dan! Het is echt zo!”, roept ze tegen Jaap, die het uiteraard volledig met haar eens is. “Wij weten hoe het zit!”, lacht Huub op de achtergrond tevreden naar Claire...
Ik denk dat het een combinatie van pijnstilling en karakter is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef agter het volgende:
Waarom vergaat Brian niet van de pijn met dat gezwel?
Wel makkelijk voor de spelers, het is gewoon een herhaling.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
De logica is echt van een onnavolgbaar simplistisch niveau.
De straf van god!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, het gips om Huubs voet is zodat hij niet met Brian hoeft te sparren.
Net hoor ik hem nog zeggen van wel...quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:18 schreef Copycat het volgende:
Gaat Huub met zijn voet in het verband toch kickboksen?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie van pijnstilling en karakter is.
Ze mogen blij zijn dat ze er nog zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:29 schreef ericahysterica het volgende:
amanda: wij hebben alles in dit programma gedouwd wat wij wouden dit doet pijn hoor als claire wint
Deze. Die andere was oud, en al als zodanig aangemeld in FB.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:30 schreef mazaru het volgende:
welke COS is het nou?
de juiste toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:30 schreef mazaru het volgende:
welke COS is het nou?
Dat hoeft helemaal niet. Bij een aantal mensen is dit heel normaal en zal over een paar dagen gewoon weer weg zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef agter het volgende:
Lefkabouter.quote:
Dat was een andere situatie, daar was zijn ego gekrenkt en voelde hij zich vernederd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:29 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haal dat trapje van Nena nog eens voor de geest, niks niet karakter.
Daar maakte Huub laatst zelfs een grap over.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
het enige wat clair voor de uitzending heeft gedaan is het ja-woord geven (amanda)
Het gezwel van Brian gaat de komende dagen zakken, komt onder z'n kin te hangen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef agter het volgende:
Natuurlijk doet hij dit niet. Dit zegt hij gewoon voor de broodnodige aandacht, die heeft Huub nodig.quote:
Logisch toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
brian neemt gewoon zijn arnicadruppels en zijn wijntje want in die druppels zit tenslotte ook alcohol
ik wacht vol verlangen naar het nieuwe script want het is de laatste week niet veel vind ik....quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:35 schreef Dark het volgende:
A, B en H naar het hokje?
In die druppels zit 50% alcohol...je mag 3 maal daags 10a15 druppels...hij heeft nu in een uurtje al 2x 10 druppels genomen...zou die gewoon dronken zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
brian neemt gewoon zijn arnicadruppels en zijn wijntje want in die druppels zit tenslotte ook alcohol
Ahaa, ik zit dus weer eens voor niets te postenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze. Die andere was oud, en al als zodanig aangemeld in FB.
Goed zo Brainless, svp flink doorzuipen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
Jaap en Claire zijn net apart geweest.Ricardo is er ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:35 schreef Dark het volgende:
A, B en H naar het hokje?
Dat is waar, het is een enorme bloeduitstorting en misschien verplaatst het zich nog naar onder de kin, maar gaat uiteindelijk vanzelf weer weg.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Bij een aantal mensen is dit heel normaal en zal over een paar dagen gewoon weer weg zijn.
Ja. Tegen Claire. Want die is zwanger van Jaap. Via Ricardo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
oooooehhhh, Huub gaat samenwerken met z'n grootste vijanden, Brian en Amanda....
Vast een complot om Brian te beschermen en Huub te beschadigen, geïnitieerd door de FEBO.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
oooooehhhh, Huub gaat samenwerken met z'n grootste vijanden, Brian en Amanda....
Wat moet die pisnicht achter, soppen op de cameramannen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef rooie3 het volgende:
Jaap en Claire zijn net apart geweest.Ricardo is er ook.
huub die met b en a samen werktquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vast een complot om Brian te beschermen en Huub te beschadigen, geïnitieerd door de FEBO.
Ingewikkelde constructie om zwanger te wordenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Tegen Claire. Want die is zwanger van Jaap. Via Ricardo.
Je begint het te snappen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vast een complot om Brian te beschermen en Huub te beschadigen, geïnitieerd door de FEBO.
is altijd nog beter als dat het naar onder zakt, dat loopt n.l. zo moeilijk....dan maar liever een paar dagen onder je kin.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is waar, het is een enorme bloeduitstorting en misschien verplaatst het zich nog naar onder de kin, maar gaat uiteindelijk vanzelf weer weg.
Weet het niet meer,maar die zooi word steeds vreemder daar.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat moet die pisnicht achter, soppen op de cameramannen?
Die pisnicht moet gewoon naar huis!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat moet die pisnicht achter, soppen op de cameramannen?
In de opmaat naar de finale moet de soap natuurlijk wel helemaal over de top gaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:40 schreef Varen het volgende:
Ingewikkelde constructie om zwanger te worden![]()
Claire berijdt Fries ook, het zal toch niet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:40 schreef Varen het volgende:
Ingewikkelde constructie om zwanger te worden![]()
ik ben er ook bang voor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die kut febo en die takketrut van een Flens ook....quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de opmaat naar de finale moet de soap natuurlijk wel helemaal over de top gaan.
En dan out with a bang!
Claire die wint, samen met haar ongeboren kind.
Waarschijnlijk dat ze bepaalde dingen niet tegen Brian mogen doen. The usual.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:45 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft iets gezegd tegen het hokje, maar dat mochten we niet horen
Ach gut. Zou die rat haar weer bedreigd hebben?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:44 schreef Varen het volgende:
Huub en Amanda zijn weer terug. Amanda ergens lacht hard om.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
is altijd nog beter als dat het naar onder zakt, dat loopt n.l. zo moeilijk....dan maar liever een paar dagen onder je kin.
Zal wel weer, pleister de wonde omdat het prinsesje is gezakt. Ze zou toch eens weglopen samen met die rat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:46 schreef Dark het volgende:
A - Ik heb een pedicure en een masseuse..........
B - Ik heb een masseuse..........
Waar gaat dit over............iets afgedealed?
Die is makkelijk weerlegbaar voor Brian, immers Huub steekt de zijne overal in....over fascinatie gesproken.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:48 schreef schatje het volgende:
Heeft Huub Brian eigenlijk geconfronteerd met diens fascinatie met de piemel van Fries? Laten ze daar een script van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |