Wat een rare tijd voor je Pooltjes, maar goed. Tot straks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet even naar mijn Pooltjes, misschien tot straks![]()
Jawel hoor, je kan een scheurtje in je bot hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Huub z'n voet is "net niet " gebroken...![]()
Hoe doe je dat?...je breekt iets of helemaal niet en niet half ofzo.
Het is echt bizar, nog nooit zo iets gezien. Als dat geen infectie/ontsteking is, dan weet ik het niet meer....quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:44 schreef elcastel het volgende:
Heeft Brian wel een vergunning voor die aanbouw op zijn wang ?
Yep, Jaap loopt naar de MB, die pisnicht heeft het hoogste woord.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
Ben benieuwd wat Jaap over de chat zegt, maar Ricardo zal het hoogste woord wel voeren.
Inderdaad, helemaal geen goed plan; alleen win/win/dood voor Huub en negatief voor Brian.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is maar beter ook, het was niet zo`n geweldig plan.
Dit is naar mijn weten vrij normaal hoor. Ik kreeg er ook altijd een dikke kop van, niet zo'n rotkop, maar wel dik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is echt bizar, nog nooit zo iets gezien. Als dat geen infectie/ontsteking is, dan weet ik het niet meer....
maar dan is tie dus gebroken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kan een scheurtje in je bot hebben.
Vaak met zo'n ingreep heb je een bloeduitstorting als ze er moeilijk uitgaan...niet vreemdquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is echt bizar, nog nooit zo iets gezien. Als dat geen infectie/ontsteking is, dan weet ik het niet meer....
Hoe raad je het zo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
Ben benieuwd wat Jaap over de chat zegt, maar Ricardo zal het hoogste woord wel voeren.
Het zal me niks verbazen als Amanda zo met de pil van Claire bezig is, dat ze haar eigen pil vergeet. Zoveel cache heeft ze niet, dus da's zo gepiept.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda komt met de pil van Claire aanlopen......Claire is echt zwanger. Wat een simpel wijf is het ook.
Volgens mij geeft de plasma aan dat Amanda haar pil moet slikken, anders vergeet ze het echt.
Hoogst irritant.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo?![]()
Jaap heeft nog niets gezegd!
Die bolle wang is al LOL genoeg natuurlijk, maar wat ziet Amanda er slecht uitquote:
Ik word zo vreselijk moe van die gozer. Altijd aan het woord. En altijd springt die ineens in een cap.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit is naar mijn weten vrij normaal hoor. Ik kreeg er ook altijd een dikke kop van, niet zo'n rotkop, maar wel dik.
Maar bij mij valt ook altijd de druk weg van de kies-shredder en blijft de vijl van de wortelkanaalbehandeling in mijn tand staan (dus los uit de boor). Ik ben chef-tandarts wat dat aangaat, maar ik kijk dus niet op van die zwelling ...
Nb : da's wel weg na een dag
Amanda heeft in de kooi geleerd hoe een pilstrip werkt, en datwil ze even tonen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda komt met de pilstrip van Claire aanlopen......Claire is echt zwanger. Wat een simpel wijf is het ook.
Volgens mij geeft de plasma aan dat Amanda haar pil moet slikken, anders vergeet ze het echt.
Zo onzeker die gozer, dat is nog slechter voor zijn hart dan zijn gewicht, echt, hij is piepklein van binnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:52 schreef Lady-night het volgende:
Jaap raakt altijd overstuur van deze gein....zonde
Als je niet beter zou weten zou je bijna een hekel krijgen aan homo's!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:54 schreef beequeen het volgende:
Ik MUTE die pisnicht, wat een afschuwlijkheid.
Zo is het maar net!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:55 schreef T-lex het volgende:
Ricardo verteld dat er eentje hem echt niet mocht...maar die werd er steeds uitgegooid. Maar kwam dus wel steeds onder een andere naam terug. Maar aan de manier van schrijven kon hij herkennen dat hij het weer was.
Volgens mij als je er uit lag zit je weer gelijk achterin de rij.![]()
D'r mochten dus heel veel je niet Ricardo.
rat had het over de pil van Clairequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:57 schreef BarryK het volgende:
Wat fluisterden B&A ?
Ze gaan zo ff naar buiten...ze gaan die gruwelijke actie van net met die pil van claire ff bespreken.quote:
iets over de pil, zij hebben ook het verhaal de wereld ingebracht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:57 schreef BarryK het volgende:
Wat fluisterden B&A ?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:53 schreef Leandra het volgende:
De OP is weer super Prospera... Ben weer helemaal bij
En hoe komt zij aan die strip? Amanda mag dat zomaar pakken? Of had ze toestemming?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda komt met de pilstrip van Claire aanlopen......Claire is echt zwanger. Wat een simpel wijf is het ook.
ik heb aan japie gevraagd of tie je bifi-worstjes ontvangen heeft.... maar kreeg geen reactiequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Claire raadt goed dat Jaap alles aan het opschrijven was.
+1quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef neehe het volgende:
Jaap is zeker alle spelinfo aan het uittypen.
En Huub wil zogenaamd nog steeds gaan sparren, hij weet echt wel dat het nu niet doorgaat.
Laat ze Amanda eens laten uitleggen hoe het met haar pilstrips zit.... dan blijkt Amanda waarschijnlijk zwanger van een 4-ling.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef petraa het volgende:
OH god, Claire had geen logische uitleg voor de pil Brian is benieuwd naar het gesprek zo tussen Huub en Claire.
Tnx, aardig van je.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb aan japie gevraagd of tie je bifi-worstjes ontvangen heeft.... maar kreeg geen reactie
Klopt deels wel wat B&A zeggen...Je zag Huub een beetje schrikken toen Amanda met dat stripje kwam.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dat Huub absoluut niet wil dat Claire zwanger wordt klopt wel, hij zei eerder al dat ze daar duidelijke afspraken over hebben.
Huub wil ongebonden blijven.
Huub wil nu nog geen kinderen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dat Huub absoluut niet wil dat Claire zwanger wordt klopt wel, hij zei eerder al dat ze daar duidelijke afspraken over hebben.
Huub wil ongebonden blijven.
Claire gaf toestemming daarvoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef akveor het volgende:
[..]
En hoe komt zij aan die strip? Amanda mag dat zomaar pakken? Of had ze toestemming?
Roevka, ik ben sprakeloos. B en A mogen alles. Ik ben het zo zat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef akveor het volgende:
En hoe komt zij aan die strip? Amanda mag dat zomaar pakken? Of had ze toestemming?
En ze had m toch doorgeslikt ivm de trouwerij??quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:01 schreef blomst het volgende:
Claire is een verkeerde dag begonnen aan de pil, en loopt dus een dag achter, maar dat weten Amanda en Claire dus niet.
zielig stel is het toch.
God wat een dombo....quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:02 schreef petraa het volgende:
A: Hebben ze vannacht sex gehad.
B: Ik weet niet we zijn gaan slapen
A: Als ze sex hebben gehad dan moet ze morning afterpil slikken.
B: Dus ik wil dat de streamers info geven.
jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze had m toch doorgeslikt ivm de trouwerij??
Dan nog... van 1 keer een vergeten pil word je echt niet zwanger.... dan moet je m regelmatig niet of te laat innemen, maar anders gaat het echt niet om 1 pilletje.quote:
Claire heeft daar geen toestemming voor gegeven toch? Ze pakte ze gewoon.quote:
Ik scheld altijd graag met jullie mee, maar ik hoorde haar aan Claire vragen of het goed was dat ze ging checken of haar pilstrip klopte.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Roevka, ik ben sprakeloos. B en A mogen alles. Ik ben het zo zat.
Het is inderdaad te stom voor woorden. Maar ze zei echt dat dat goed wasquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Claire heeft daar geen toestemming voor gegeven toch? Ze pakte ze gewoon.
Het is dan ook lechts een verhaallijn. En voor Amanda een makkelijke, want Brian kijkt niet naar haar punani om die checkt alleen de back.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:05 schreef BarryK het volgende:
Brr en Amanda weten zelf geen fuck over de pil...
Dat hele verhaal over dat Claire zwanger zou zijn gemaakt gedurende die nacht omdat ze die avond d'r pil niet in heeft genomen slaat nergens op... het is ook d'r derde week geloof ik en ze is 'm niet eerder vergeten
Amanda ekspert in MApil.............ik geloof je zo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:02 schreef petraa het volgende:
A: Hebben ze vannacht sex gehad.
B: Ik weet niet we zijn gaan slapen
A: Als ze sex hebben gehad dan moet ze morning afterpil slikken.
B: Dus ik wil dat de streamers info geven.
Mr D?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:06 schreef rooie3 het volgende:
Weet iemand meer over die persoon op de chat en de codetaal.
MR.Dquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:06 schreef Marrije het volgende:
Zozo, Jaap herkende een nick, iemand waar hij afspraken mee heeft gemaakt en de afgesproken codewoorden kwamen er ook in voor.
Je kunt het werken/verrichten ook aan anderen over laten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:07 schreef T-lex het volgende:
Hoe kan Claire nou eigenlijk zwanger zijn...dan moet je toch minimaal een sexuele handeling verrichten. Kan dus nooit...
Ok, Claire snapt het dus weer. Waarom geeft iedereen B en A toch een podium om hun domheid te presenteren.....oh wacht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:05 schreef mazaru het volgende:
Ik scheld altijd graag met jullie mee, maar ik hoorde haar aan Claire vragen of het goed was dat ze ging checken of haar pilstrip klopte.
En Claire zei dat dat goed was.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
En Amanda meende meteen weer dat Huub dit als excuus wilde gebruiken om niet te hoeven sparren.
Walgelijk wijf is het toch ook. Schijt ze eers in d'r broek voor de reacties van Huub vanwege het niet slagen en nu trekt ze hem meteen in twijfel. Wat een rotwijf.
Hier overigens de trap waar het waarschijnlijk om ging.
[ afbeelding ]
of ze doen het niet op het tijdstip dat jij streamt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:07 schreef T-lex het volgende:
Hoe kan Claire nou eigenlijk zwanger zijn...dan moet je toch minimaal een sexuele handeling verrichten. Kan dus nooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |