Ik hoop dat Rico nu eindelijk door heeft, dat hij een partijdige, roddelende, niet te vertrouwen eikel is!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Ricardo was zo dom aanwezig.... hoi, schatje... ohhh wat liev, ja zal ik doen.. grrrrrrrrrr
heb 1x geschreven of tie zijn bek wilde houwe; maar hij snapte het niet... want hij bleef maar ratelen
Kwil een Nenatjet...................alweer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was wel leuk om mee te lezen.Ging het de vorige dagen ook zo snel?
Is er een teen gebroken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:38 schreef akveor het volgende:
Huub terug... zo te zien gaat de kickbokswedstrijd dus niet door... hoe verrassend.
quote:
Is maar beter ook, het was niet zo`n geweldig plan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:37 schreef BarryK het volgende:
Huub terug
Voet in het gips... ja hoor hij kan dus niet boksen...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:38 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kwil een Nenatjet...................alweer.
Dat maakt Claire ervan...Huub zei een kneuzingquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Huub z'n voet is "net niet " gebroken...![]()
Hoe doe je dat?...je breekt iets of helemaal niet en niet half ofzo.
Kheb altijd zo'n arts die het niet zeker weet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Huub z'n voet is "net niet " gebroken...![]()
Hoe doe je dat?...je breekt iets of helemaal niet en niet half ofzo.
Ik zat op 600, en dat bleef maar zo. Dan maar even Fvijven dacht ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:41 schreef dennisw het volgende:
Na een aantal uur wachten om ongeveer 19:45 in de chat gekomen, eruit gekickt en vervolgens eruit gebleven. *** operators
Op zoek naar een nieuwe huisarts dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:41 schreef -sabine- het volgende:
Kheb altijd zo'n arts die het niet zeker weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |