Heb ik gedaan, ik lig eruit!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:07 schreef tipsch het volgende:
Je gaat lekker Dark.Nu Jaap nog even aanmoedigen om eindelijk eens B&A aan te pakken.
Is dat zo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:13 schreef rooie3 het volgende:
Schrijf effe dat de brian en Amanda fans al 10000 euro hebben om te bellen.
Die kijkt of er spel informatie tussen zitquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:13 schreef Kinga het volgende:
Jaap antwoordt op niks!
Ja kan iemand die erin gooien?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:13 schreef rooie3 het volgende:
Schrijf effe dat de brian en Amanda fans al 10000 euro hebben om te bellen.
Yep, Jaap reageerde nogal lauw...het was een domme actie. Jaap mag natuurlijk niks zeggen over St. Brian hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:13 schreef Copycat het volgende:
Wat werd er door jullie chatters gezegd over het föhnincident?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee maar Jaap moet wel bij Huub blijven.Scheel ons het
Hoe anders dan brianamanda.nl.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:17 schreef Desii het volgende:
hoe heet die site van brian en amanda
En Jaap zegt bijna niets, die schrijft alleen maar op.quote:
Ach, zingen de vogels hem ook fluitend toe en kijkt de natuur levend naar hem?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:20 schreef Varen het volgende:
Brian meldt weer eens, dat Claire bijkomt uit de narcose van haar verliefdheid
Inderdaad, viel me ook al op. Hij reageerde heel verrast op het zogenaamde stemmen sparen van Huubfans.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:20 schreef BarryK het volgende:
Godver.. Jaap is helemaal van de kaart door die info over de popo's..
Dus ze hebben in de kooi helemaal niet het idee dat er door de redactie mee geknoeid wordt.
Goed zo. En dan nu je heupen heen en weer bewegen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:25 schreef BarryK het volgende:
ik zit erin
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed zo. En dan nu je heupen heen en weer bewegen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed zo. En dan nu je heupen heen en weer bewegen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:28 schreef agter het volgende:
Zeg, hoe zit dat nou met dat 'kind' van Br en Tamara...is dat echt?
Hoe is het met Ricardo, is hij klaargekomen?quote:
Wat heb je over Mamanda geschreven?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:30 schreef BarryK het volgende:
![]()
Kon alleen nog paar keer spammen "B&A fans spammen valse info hier"
En nog wat over Mamanda...
weet niet of Jaap het gelezen heeft, was echt last minute
kwam veel naar voren bij de chat namelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen, ik hoop dat het uitlekt en er bewijs voor is zo vlak voor de finale.
Een vader die bij zijn kind wegloopt, zo vader zo zoon?
Owww, hij dacht zeker dat je de BNN test bedoelde. Dat dacht ik ook trouwensquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
Nou, ik kreeg de vraag van akveor er wel door, maar Jaap wist van niets. Hij heeft een keer gezegd dat hij gefraudeerd heeft met de intake iq test.
Och wat maakt het uit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:31 schreef Lady-night het volgende:
Brian heeft echt geen kind hoor...
Ik had de vraag eerst langer geformuleerd en dus duidelijker, maar die mocht er niet door.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Owww, hij dacht zeker dat je de BNN test bedoelde. Dat dacht ik ook trouwens
Ja, ik schreef ook een keer 'ricardo wees eens stil', maar wat wil je, die knul is aandachtsgeil. Bovendien wilde Jaap alleen maar info vergaren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Ricardo was zo dom aanwezig.... hoi, schatje... ohhh wat liev, ja zal ik doen.. grrrrrrrrrr
heb 1x geschreven of tie zijn bek wilde houwe; maar hij snapte het niet... want hij bleef maar ratelen
Ricardo is toch mister Goudenkooi, of denk hij dat alleen maar?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Ricardo was zo dom aanwezig.... hoi, schatje... ohhh wat liev, ja zal ik doen.. grrrrrrrrrr
heb 1x geschreven of tie zijn bek wilde houwe; maar hij snapte het niet... want hij bleef maar ratelen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Ik kreeg een sneer van Ricardo...zei: nhou toch eens op die vunzige sexpraatjes en hij zei: oke dame moet mijn nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Ik hoop dat Rico nu eindelijk door heeft, dat hij een partijdige, roddelende, niet te vertrouwen eikel is!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Kwil een Nenatjet...................alweer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was wel leuk om mee te lezen.Ging het de vorige dagen ook zo snel?
Is er een teen gebroken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:38 schreef akveor het volgende:
Huub terug... zo te zien gaat de kickbokswedstrijd dus niet door... hoe verrassend.
quote:
Is maar beter ook, het was niet zo`n geweldig plan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:37 schreef BarryK het volgende:
Huub terug
Voet in het gips... ja hoor hij kan dus niet boksen...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:38 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kwil een Nenatjet...................alweer.
Dat maakt Claire ervan...Huub zei een kneuzingquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Huub z'n voet is "net niet " gebroken...![]()
Hoe doe je dat?...je breekt iets of helemaal niet en niet half ofzo.
Kheb altijd zo'n arts die het niet zeker weet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Huub z'n voet is "net niet " gebroken...![]()
Hoe doe je dat?...je breekt iets of helemaal niet en niet half ofzo.
Ik zat op 600, en dat bleef maar zo. Dan maar even Fvijven dacht ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:41 schreef dennisw het volgende:
Na een aantal uur wachten om ongeveer 19:45 in de chat gekomen, eruit gekickt en vervolgens eruit gebleven. *** operators
Op zoek naar een nieuwe huisarts dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:41 schreef -sabine- het volgende:
Kheb altijd zo'n arts die het niet zeker weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |