quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed zo. En dan nu je heupen heen en weer bewegen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:28 schreef agter het volgende:
Zeg, hoe zit dat nou met dat 'kind' van Br en Tamara...is dat echt?
Hoe is het met Ricardo, is hij klaargekomen?quote:
Wat heb je over Mamanda geschreven?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:30 schreef BarryK het volgende:
![]()
Kon alleen nog paar keer spammen "B&A fans spammen valse info hier"
En nog wat over Mamanda...
weet niet of Jaap het gelezen heeft, was echt last minute
kwam veel naar voren bij de chat namelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen, ik hoop dat het uitlekt en er bewijs voor is zo vlak voor de finale.
Een vader die bij zijn kind wegloopt, zo vader zo zoon?
Owww, hij dacht zeker dat je de BNN test bedoelde. Dat dacht ik ook trouwensquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
Nou, ik kreeg de vraag van akveor er wel door, maar Jaap wist van niets. Hij heeft een keer gezegd dat hij gefraudeerd heeft met de intake iq test.
Och wat maakt het uit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:31 schreef Lady-night het volgende:
Brian heeft echt geen kind hoor...
Ik had de vraag eerst langer geformuleerd en dus duidelijker, maar die mocht er niet door.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Owww, hij dacht zeker dat je de BNN test bedoelde. Dat dacht ik ook trouwens
Ja, ik schreef ook een keer 'ricardo wees eens stil', maar wat wil je, die knul is aandachtsgeil. Bovendien wilde Jaap alleen maar info vergaren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Ricardo was zo dom aanwezig.... hoi, schatje... ohhh wat liev, ja zal ik doen.. grrrrrrrrrr
heb 1x geschreven of tie zijn bek wilde houwe; maar hij snapte het niet... want hij bleef maar ratelen
Ricardo is toch mister Goudenkooi, of denk hij dat alleen maar?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Ricardo was zo dom aanwezig.... hoi, schatje... ohhh wat liev, ja zal ik doen.. grrrrrrrrrr
heb 1x geschreven of tie zijn bek wilde houwe; maar hij snapte het niet... want hij bleef maar ratelen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
Ik kreeg een sneer van Ricardo...zei: nhou toch eens op die vunzige sexpraatjes en hij zei: oke dame moet mijn nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |