Claire heeft daar geen toestemming voor gegeven toch? Ze pakte ze gewoon.quote:
Ik scheld altijd graag met jullie mee, maar ik hoorde haar aan Claire vragen of het goed was dat ze ging checken of haar pilstrip klopte.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Roevka, ik ben sprakeloos. B en A mogen alles. Ik ben het zo zat.
Het is inderdaad te stom voor woorden. Maar ze zei echt dat dat goed wasquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Claire heeft daar geen toestemming voor gegeven toch? Ze pakte ze gewoon.
Het is dan ook lechts een verhaallijn. En voor Amanda een makkelijke, want Brian kijkt niet naar haar punani om die checkt alleen de back.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:05 schreef BarryK het volgende:
Brr en Amanda weten zelf geen fuck over de pil...
Dat hele verhaal over dat Claire zwanger zou zijn gemaakt gedurende die nacht omdat ze die avond d'r pil niet in heeft genomen slaat nergens op... het is ook d'r derde week geloof ik en ze is 'm niet eerder vergeten
Amanda ekspert in MApil.............ik geloof je zo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:02 schreef petraa het volgende:
A: Hebben ze vannacht sex gehad.
B: Ik weet niet we zijn gaan slapen
A: Als ze sex hebben gehad dan moet ze morning afterpil slikken.
B: Dus ik wil dat de streamers info geven.
Mr D?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:06 schreef rooie3 het volgende:
Weet iemand meer over die persoon op de chat en de codetaal.
MR.Dquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:06 schreef Marrije het volgende:
Zozo, Jaap herkende een nick, iemand waar hij afspraken mee heeft gemaakt en de afgesproken codewoorden kwamen er ook in voor.
Je kunt het werken/verrichten ook aan anderen over laten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:07 schreef T-lex het volgende:
Hoe kan Claire nou eigenlijk zwanger zijn...dan moet je toch minimaal een sexuele handeling verrichten. Kan dus nooit...
Ok, Claire snapt het dus weer. Waarom geeft iedereen B en A toch een podium om hun domheid te presenteren.....oh wacht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:05 schreef mazaru het volgende:
Ik scheld altijd graag met jullie mee, maar ik hoorde haar aan Claire vragen of het goed was dat ze ging checken of haar pilstrip klopte.
En Claire zei dat dat goed was.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
En Amanda meende meteen weer dat Huub dit als excuus wilde gebruiken om niet te hoeven sparren.
Walgelijk wijf is het toch ook. Schijt ze eers in d'r broek voor de reacties van Huub vanwege het niet slagen en nu trekt ze hem meteen in twijfel. Wat een rotwijf.
Hier overigens de trap waar het waarschijnlijk om ging.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |