En hoe komt zij aan die strip? Amanda mag dat zomaar pakken? Of had ze toestemming?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda komt met de pilstrip van Claire aanlopen......Claire is echt zwanger. Wat een simpel wijf is het ook.
Volgens mij geeft de plasma aan dat Amanda haar pil moet slikken, anders vergeet ze het echt.
ik heb aan japie gevraagd of tie je bifi-worstjes ontvangen heeft.... maar kreeg geen reactiequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Claire raadt goed dat Jaap alles aan het opschrijven was.
+1quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef neehe het volgende:
Jaap is zeker alle spelinfo aan het uittypen.
En Huub wil zogenaamd nog steeds gaan sparren, hij weet echt wel dat het nu niet doorgaat.
Laat ze Amanda eens laten uitleggen hoe het met haar pilstrips zit.... dan blijkt Amanda waarschijnlijk zwanger van een 4-ling.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef petraa het volgende:
OH god, Claire had geen logische uitleg voor de pil Brian is benieuwd naar het gesprek zo tussen Huub en Claire.
Tnx, aardig van je.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb aan japie gevraagd of tie je bifi-worstjes ontvangen heeft.... maar kreeg geen reactie
Klopt deels wel wat B&A zeggen...Je zag Huub een beetje schrikken toen Amanda met dat stripje kwam.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dat Huub absoluut niet wil dat Claire zwanger wordt klopt wel, hij zei eerder al dat ze daar duidelijke afspraken over hebben.
Huub wil ongebonden blijven.
Huub wil nu nog geen kinderen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dat Huub absoluut niet wil dat Claire zwanger wordt klopt wel, hij zei eerder al dat ze daar duidelijke afspraken over hebben.
Huub wil ongebonden blijven.
Claire gaf toestemming daarvoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef akveor het volgende:
[..]
En hoe komt zij aan die strip? Amanda mag dat zomaar pakken? Of had ze toestemming?
Roevka, ik ben sprakeloos. B en A mogen alles. Ik ben het zo zat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:00 schreef akveor het volgende:
En hoe komt zij aan die strip? Amanda mag dat zomaar pakken? Of had ze toestemming?
En ze had m toch doorgeslikt ivm de trouwerij??quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:01 schreef blomst het volgende:
Claire is een verkeerde dag begonnen aan de pil, en loopt dus een dag achter, maar dat weten Amanda en Claire dus niet.
zielig stel is het toch.
God wat een dombo....quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:02 schreef petraa het volgende:
A: Hebben ze vannacht sex gehad.
B: Ik weet niet we zijn gaan slapen
A: Als ze sex hebben gehad dan moet ze morning afterpil slikken.
B: Dus ik wil dat de streamers info geven.
jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze had m toch doorgeslikt ivm de trouwerij??
Dan nog... van 1 keer een vergeten pil word je echt niet zwanger.... dan moet je m regelmatig niet of te laat innemen, maar anders gaat het echt niet om 1 pilletje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |