Volgensmij hebben wij dezelfde!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:41 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kheb altijd zo'n arts die het niet zeker weet.
Wat een rare tijd voor je Pooltjes, maar goed. Tot straks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet even naar mijn Pooltjes, misschien tot straks![]()
Jawel hoor, je kan een scheurtje in je bot hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Huub z'n voet is "net niet " gebroken...![]()
Hoe doe je dat?...je breekt iets of helemaal niet en niet half ofzo.
Het is echt bizar, nog nooit zo iets gezien. Als dat geen infectie/ontsteking is, dan weet ik het niet meer....quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:44 schreef elcastel het volgende:
Heeft Brian wel een vergunning voor die aanbouw op zijn wang ?
Yep, Jaap loopt naar de MB, die pisnicht heeft het hoogste woord.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
Ben benieuwd wat Jaap over de chat zegt, maar Ricardo zal het hoogste woord wel voeren.
Inderdaad, helemaal geen goed plan; alleen win/win/dood voor Huub en negatief voor Brian.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is maar beter ook, het was niet zo`n geweldig plan.
Dit is naar mijn weten vrij normaal hoor. Ik kreeg er ook altijd een dikke kop van, niet zo'n rotkop, maar wel dik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is echt bizar, nog nooit zo iets gezien. Als dat geen infectie/ontsteking is, dan weet ik het niet meer....
maar dan is tie dus gebroken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kan een scheurtje in je bot hebben.
Vaak met zo'n ingreep heb je een bloeduitstorting als ze er moeilijk uitgaan...niet vreemdquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is echt bizar, nog nooit zo iets gezien. Als dat geen infectie/ontsteking is, dan weet ik het niet meer....
Hoe raad je het zo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
Ben benieuwd wat Jaap over de chat zegt, maar Ricardo zal het hoogste woord wel voeren.
Het zal me niks verbazen als Amanda zo met de pil van Claire bezig is, dat ze haar eigen pil vergeet. Zoveel cache heeft ze niet, dus da's zo gepiept.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda komt met de pil van Claire aanlopen......Claire is echt zwanger. Wat een simpel wijf is het ook.
Volgens mij geeft de plasma aan dat Amanda haar pil moet slikken, anders vergeet ze het echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |