Ik denk dat het een combinatie van pijnstilling en karakter is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef agter het volgende:
Waarom vergaat Brian niet van de pijn met dat gezwel?
Wel makkelijk voor de spelers, het is gewoon een herhaling.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
De logica is echt van een onnavolgbaar simplistisch niveau.
De straf van god!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, het gips om Huubs voet is zodat hij niet met Brian hoeft te sparren.
Net hoor ik hem nog zeggen van wel...quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:18 schreef Copycat het volgende:
Gaat Huub met zijn voet in het verband toch kickboksen?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie van pijnstilling en karakter is.
Ze mogen blij zijn dat ze er nog zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:29 schreef ericahysterica het volgende:
amanda: wij hebben alles in dit programma gedouwd wat wij wouden dit doet pijn hoor als claire wint
Deze. Die andere was oud, en al als zodanig aangemeld in FB.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:30 schreef mazaru het volgende:
welke COS is het nou?
de juiste toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:30 schreef mazaru het volgende:
welke COS is het nou?
Dat hoeft helemaal niet. Bij een aantal mensen is dit heel normaal en zal over een paar dagen gewoon weer weg zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef agter het volgende:
Lefkabouter.quote:
Dat was een andere situatie, daar was zijn ego gekrenkt en voelde hij zich vernederd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:29 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haal dat trapje van Nena nog eens voor de geest, niks niet karakter.
Daar maakte Huub laatst zelfs een grap over.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
het enige wat clair voor de uitzending heeft gedaan is het ja-woord geven (amanda)
Het gezwel van Brian gaat de komende dagen zakken, komt onder z'n kin te hangen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef agter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |