Oneens. Vrijwel alles van die twee staat me tegen, ongeacht de aanwezigheid van Huub. Het zijn beslist geen mensen met wie ik ooit om zou willen gaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die zogenaamde haat van Huub fans voor die twee is direct gekoppeld aan de aanwezigheid van Huub..als Huub weg is hoeven we B& A niet meer te haten..
Voor de B&A fans ligt dat anders..die haten Huub ook zonder die twee..
Dat is het verschil tussen de Huub fans en de B&A fans..
Klopt....maar met creatief schrijven krijg je bijna alles binnen. B&A zijn ook altijd heel blij met m'n post.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb hem dat in verkapte bewoordingen ook geadviseerd, te concrete spelinformatie wordt zwart gemaakt.
Wanneer was het? Volgens mij afgelopen zondag. Toen kregen Brian en Amanda van jou een lading spelinformatie waar je u tegen zegt. O.a. wie er met de ketchup aan de gang was geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd gewoon onder Alex...dus wie zegt dat ik dat ben.
Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die zogenaamde haat van Huub fans voor die twee is direct gekoppeld aan de aanwezigheid van Huub..als Huub weg is hoeven we B& A niet meer te haten..
Mooi geformuleerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Voor de B&A fans ligt dat anders..die haten Huub ook zonder die twee..
Dat is het verschil tussen de Huub fans en de B&A fans..
Dat denk ik dus ook!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap houd ze zooooooooooooo voor de gek , ik lig helemaal in een deuk.
Schrijf regelmatig...maar klopt wel ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Wanneer was het? Volgens mij afgelopen zondag. Toen kregen Brian en Amanda van jou een lading spelinformatie waar je u tegen zegt. O.a. wie er met de ketchup aan de gang was geweest.
Ze wisten in ieder geval precies wat je bedoelde.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
ouders van Huub hebben ook al geschreven dat Huub niet moet sparren
Tettert ze weer? Ik luister naar Huub en Tommie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:16 schreef Disana het volgende:
Mijn god, wat zitten ze op Jaap in te praten. Vooral Amanda praat als Brugmans.
Ja okee..maar dat bedoel ik ook niet..het gaat om het stemmen...dat Huubfans B&A zo erg haten dat ze op Jaap zouden gaan stemmen als Huub weg is....dat doen we/ze dus niet..we/ze willen alleen op Huub stemmen....quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oneens. Vrijwel alles van die twee staat me tegen, ongeacht de aanwezigheid van Huub. Het zijn beslist geen mensen met wie ik ooit om zou willen gaan.
Jaap hoeft niks te zeggen die 2 zijn spraakwatervallen met veel info nu.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:16 schreef Disana het volgende:
Mijn god, wat zitten ze op Jaap in te praten. Vooral Amanda praat als Brugmans.
Hij zei er niet blij mee te zijn dat Brian's plannetje zo volledig gefaciliteerd is door achter.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:18 schreef Dark het volgende:
Huub - Er zit een heel raar luchtje aan dat vechten met Brian, een heel raar luchtje............
Brian weet alles al en ik weet niks................het is fokking my ass on the line!
Ja, dat denk ik ook dat Jaap dat gelooft, hij zag het steeds voorbij komen met de chat, en werd steeds stiller.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht eerst dat Jaap grappend was met die aantekeningen, maar hij lijkt echt behoorlijk serieus te geloven dat Huubfans niet hebben gesms-st en dat Brian daarom zo hoog staat.
Als dit oprecht is kan het gevolgen hebben voor zijn spelhouding volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |