Huub is heel terecht de "sportman" Brian aan het bespreken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:38 schreef coldstar het volgende:
Huub blijft met brain in zijn maag zitten.
De jalouzie straalt er nu bij Huub echt uit. huub is al uren bezig om Huub zwart te maken. Het zit hem nog steeds niet lekker.
Het doet niets af aan het feit dat Brian het wel wist en hij het Huub niet heeft verteld. En hoe weet Amanda dat Huub het niet mocht weten en weet zij zo zeker te zeggen dat Huub genaaid is door achter?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef T-lex het volgende:
Goed punt van Amanda....waarom staat het niet op het rooster? Dat kan Brian zeker ook regelen...je bent gewoon genaaid door achter Huub,..je mocht het niet weten.
en wat zeiden ze??quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:36 schreef Smash-it het volgende:
Huub gaat bellen om verhaal te houden en er volgt een audiolock.
Hij zei net toch ik wilde niet dat jij het wist , smerige hondquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:42 schreef akveor het volgende:
tnx NMNS
[..]
Het doet niets af aan het feit dat Brian het wel wist en hij het Huub niet heeft verteld. En hoe weet Amanda dat Huub het niet mocht weten en weet zij zo zeker te zeggen dat Huub genaaid is door achter?
Het geile gedeelte laat ik aan jou over, het mepgedeelte wil ik graag zienquote:
Ja mooi he.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Omdat Brian geen boete meer krijgt gaat hij dit gevecht aan.
Verlullen, verlullen.
Laat hem zijn opgezwollen bek vol smurrie dichthoudenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef lunareclipse het volgende:
B: je moet kunnen verliezen om soms te kunnen winnen. Dat betekent ook om soms nee te zeggen....hmhm...
Ja, ach, het was Huub die een paar dagen geleden zei wil je sparren en meteen naar de fitness rende. Dat potje sparren zou dan ook ala minuut plaats hebben gevonden, dus ik begrijp niet dat Huub er nu zo zwaar aan tilt dat hij het niet vantevoren wist, wanneer het zou zijn, hij wist dat het eraan zat te komen, good enough.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef neehe het volgende:
Je tegenstander niet vertellen dat de wedstrijd de volgende dag al is, is wel erg laf, je zou haast denken dat Brainless de paardenrukker bang is voor Huub.
Huub doet niets terecht. Huub maakt zoals gewoonlijk weer van een mug een olifant. Het enige waar Huub op dit moment last van heeft is jalouzie. Dat hele sparren heeft er niets mee te maken, dit komt Huub op dit moment gewoon heel erg goed uit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub is heel terecht de "sportman" Brian aan het bespreken.
En z'n ultieme skill, de kopstoot......daar bedoelde hij vast niet het glas bier met een beerenburg ernaast mee....quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef Py het volgende:
Vanwege dat uitdagende en agressieve gedoe van Huub en al die beveiligingsmensen die hij in elkaar gebeukt heeft, leek het mij dat Huub er altijd wel klaar voor was, een potje matten.![]()
Die stapverhalen met vechtpartijtjes niet meegeteld
Hij zei gisteren tegen de trainer dat hij een keer of 10 heeft gevochten op straat/tijdens uitgaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef Py het volgende:
Vanwege dat uitdagende en agressieve gedoe van Huub en al die beveiligingsmensen die hij in elkaar gebeukt heeft, leek het mij dat Huub er altijd wel klaar voor was, een potje matten.![]()
Die stapverhalen met vechtpartijtjes niet meegeteld
Dat probeert hij de hele tijd al te vertellen, maar het dringt niet door bij die hersendode ratten .quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:49 schreef tipsch het volgende:
Tommy, vraag eens aan Brian of hij respect voor zichzelf kan opbrengen nou hij een overduidelijk zwakkere tegenstander heeft uitgedaagd.
Wat weet je het toch altijd mooi te verwoorden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:47 schreef akveor het volgende:
Brian begrijpt gewoon niet dat je beter niet niemand kan uitdagen van wie je zeker weet dat je wint.
Het is gebruik maken van iemands ego om iemand legaal in elkaar te kunnen trappen.
Brian had iets moeten zoeken waar beide een kans hadden. Het was Brians doel om Huub nee te laten zeggen? Nou dat s dan niet gelukt. Dan zou Brian gewoon kunnen zeggen. Stoer dat je ja hebt gezegd maar je bent geen partij voor me en als sportman kan ik dat dus niet maken.
Tommie is top!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Tommie probeert aan die ratten uit te leggen dat de hele uitdaging van rat naar Huub om te beginnen al onsportief is.
Hij krijgt de hele rattenclub tegen zich, en wijkt geen duimbreed.
GOOOO TOMMIE!!!
[ afbeelding ]
Dat geeft aan dat Huub een heethoofd is. Ook dat had Brian moeten weigeren. Helaas is Brian's zelfbehersing ook zo slecht dat hij zich uit de tent leit lokken. Is dat ook niet een soort van code in die oosterse sporten dat je de technieken zullen misbruiken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ach, het was Huub die een paar dagen geleden zei wil je sparren en meteen naar de fitness rende. Dat potje sparren zou dan ook ala minuut plaats hebben gevonden, dus ik begrijp niet dat Huub er nu zo zwaar aan tilt dat hij het niet vantevoren wist, wanneer het zou zijn, hij wist dat het eraan zat te komen, good enough.
En nu is Huub dikke kleine huilie omdat Brian hem een beetje playedquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zei gisteren tegen de trainer dat hij een keer of 10 heeft gevochten op straat/tijdens uitgaan.
Echt hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub zo werkt de gouden kooi wel hoor.Maar daar kom je pas 23 mei achter.
Een engbek t.o een heel corecte vent.quote:
Eeens, Huub melkt het idd enorm uit, maar de eerste woorden van B toen huub hem confronteerde met het feit dat B wist wanneer het was >> toppiequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ach, het was Huub die een paar dagen geleden zei wil je sparren en meteen naar de fitness rende. Dat potje sparren zou dan ook ala minuut plaats hebben gevonden, dus ik begrijp niet dat Huub er nu zo zwaar aan tilt dat hij het niet vantevoren wist, wanneer het zou zijn, hij wist dat het eraan zat te komen, good enough.
Nee, dat willen ze liever niet horen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat probeert hij de hele tijd al te vertellen, maar het dringt niet door bij die hersendode ratten .
topppppp tommy is echt topquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
Tommie speelt het goed
Brian tegen Tommie: was jij van plan om Amanda dronken te voeren.
Tommie: ja.
Tommie: was ik hier niet om Claire te versieren?
Score!
Zodra je ook maar iets begint tegen B en A kun je het schudden.
Die komen er wel meer in dat huis die dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tommie neemt het ook wel erg voor Huub op. Ik geloof niet dat hij dat bewust doet, maar hij wekt wel de schijn op dat hij partij gekozen heeft.
Wat zegt ie?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef agter het volgende:
Tommy is GOOOOEEEEDDDD
Net zoals Ricardo, maar dat vinden B en A niet erg.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tommie neemt het ook wel erg voor Huub op. Ik geloof niet dat hij dat bewust doet, maar hij wekt wel de schijn op dat hij partij gekozen heeft.
Ja èn? Mag dat niet? Eindelijk eens iemand die het voor Huub opneemt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bullshit, Jaap liets iets vallen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Och och och, Huubje in navolging van Brian ook glaswerk gevonden om te breken?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub doet niets terecht. Huub maakt zoals gewoonlijk weer van een mug een olifant. Het enige waar Huub op dit moment last van heeft is jalouzie. Dat hele sparren heeft er niets mee te maken, dit komt Huub op dit moment gewoon heel erg goed uit.
Het enige wat Huub nu dwars zit is Jaap. Hij ziet jaap de andere kant optrekken en dat zit hem niet lekker. Dus gooit slimme Huub het nu over een ander boeg.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
Brian:"Ik kom zo terug, ik wil hoor wat breken."
Ik zeg over 2 wekenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef mootie het volgende:
Tommy vliegt er binnenkort ook uit.
Tommy heeft van het begin af aan partij gekozen met Huub. Hij speelt ook informatie door aan Huub. op zich niets mis mee. Ricardo is weer met Brain en Amanda.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat doet die lutser toch zelf door met z'n domme verstand die uitdaging aan te nemen. Hij is degene die roept dat hij na de begroeting direct Brian op z'n muil wil slaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:56 schreef Dark het volgende:
Huub - Als het maar tv is, kan je gewoon met iemands gezondheid spelen.............
Dat zou wel stijl zijn van Huub om nu te vertrekkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:57 schreef rooie3 het volgende:
Alles heeft huub voor het hokje gedaan en als dank word je belazerd.Domme domme Huub,wisten wij al veel langer.Pak je koffers en ga naar huis.
Als ik het goed begreep was het antwoord van de FEBO dat het aangehouden zou worden omdat er nu geen antwoord (of brief) gegeven kan worden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huub trap net een tafeltje onderste boven... Net gebeld met achter maar details weetik niet
Dat weet ik wel zeker, Tommie is niet zo gek op slabekken en ratten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |