Wat weet je het toch altijd mooi te verwoorden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:47 schreef akveor het volgende:
Brian begrijpt gewoon niet dat je beter niet niemand kan uitdagen van wie je zeker weet dat je wint.
Het is gebruik maken van iemands ego om iemand legaal in elkaar te kunnen trappen.
Brian had iets moeten zoeken waar beide een kans hadden. Het was Brians doel om Huub nee te laten zeggen? Nou dat s dan niet gelukt. Dan zou Brian gewoon kunnen zeggen. Stoer dat je ja hebt gezegd maar je bent geen partij voor me en als sportman kan ik dat dus niet maken.
Tommie is top!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Tommie probeert aan die ratten uit te leggen dat de hele uitdaging van rat naar Huub om te beginnen al onsportief is.
Hij krijgt de hele rattenclub tegen zich, en wijkt geen duimbreed.
GOOOO TOMMIE!!!
[ afbeelding ]
Dat geeft aan dat Huub een heethoofd is. Ook dat had Brian moeten weigeren. Helaas is Brian's zelfbehersing ook zo slecht dat hij zich uit de tent leit lokken. Is dat ook niet een soort van code in die oosterse sporten dat je de technieken zullen misbruiken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ach, het was Huub die een paar dagen geleden zei wil je sparren en meteen naar de fitness rende. Dat potje sparren zou dan ook ala minuut plaats hebben gevonden, dus ik begrijp niet dat Huub er nu zo zwaar aan tilt dat hij het niet vantevoren wist, wanneer het zou zijn, hij wist dat het eraan zat te komen, good enough.
En nu is Huub dikke kleine huilie omdat Brian hem een beetje playedquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zei gisteren tegen de trainer dat hij een keer of 10 heeft gevochten op straat/tijdens uitgaan.
Echt hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub zo werkt de gouden kooi wel hoor.Maar daar kom je pas 23 mei achter.
Een engbek t.o een heel corecte vent.quote:
Eeens, Huub melkt het idd enorm uit, maar de eerste woorden van B toen huub hem confronteerde met het feit dat B wist wanneer het was >> toppiequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ach, het was Huub die een paar dagen geleden zei wil je sparren en meteen naar de fitness rende. Dat potje sparren zou dan ook ala minuut plaats hebben gevonden, dus ik begrijp niet dat Huub er nu zo zwaar aan tilt dat hij het niet vantevoren wist, wanneer het zou zijn, hij wist dat het eraan zat te komen, good enough.
Nee, dat willen ze liever niet horen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat probeert hij de hele tijd al te vertellen, maar het dringt niet door bij die hersendode ratten .
topppppp tommy is echt topquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
Tommie speelt het goed
Brian tegen Tommie: was jij van plan om Amanda dronken te voeren.
Tommie: ja.
Tommie: was ik hier niet om Claire te versieren?
Score!
Zodra je ook maar iets begint tegen B en A kun je het schudden.
Die komen er wel meer in dat huis die dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tommie neemt het ook wel erg voor Huub op. Ik geloof niet dat hij dat bewust doet, maar hij wekt wel de schijn op dat hij partij gekozen heeft.
Wat zegt ie?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef agter het volgende:
Tommy is GOOOOEEEEDDDD
Net zoals Ricardo, maar dat vinden B en A niet erg.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tommie neemt het ook wel erg voor Huub op. Ik geloof niet dat hij dat bewust doet, maar hij wekt wel de schijn op dat hij partij gekozen heeft.
Ja èn? Mag dat niet? Eindelijk eens iemand die het voor Huub opneemt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |