Iets in de trant van "pas maar op dat je pruik goed vast zit"quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat zegt ze over de pruik?? wat een grote smoel heeft die del zeg
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik doe net alsof ik [b]GTA 4[/b] speel mocht ik haar tegenkomen op de snelweg
Mooi hequote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Kinga het volgende:
LMAO.
Amanda: omdat je als moeder je dochter overal in steunt....
Huub op de achtergrond...JA!
Nee hoor, gewoon sociaal wenselijk gedrag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Brian toont hier wel degelijk schuldbesef en zelfreflectie.
Top spel, ik speel het dagelijks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nu ik net dat spel vergeten ben, zie ik een reclame erover op tv, en begin jij erover
Vermoed ik ook wel een beetje......quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef JackyO het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sociaal wenselijk gedrag.
Volgens mij is hij (op zijn manier) toch wel bezig met zichzelf proberen te verbeteren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef JackyO het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sociaal wenselijk gedrag.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
Die twee meiden.......groep één kleuterschool....
Het zal nog jaren duren wil hij op een sociaal acceptabel niveau komen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij (op zijn manier) toch wel bezig met zichzelf proberen te verbeteren.
Je hebt het afgelopen half uur gemistquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Neem een voetbal mee, dan gaan we voetballen.
Ik lig in een deuk om zijn uitspraken op de achtergrond. Is ook wel weer eens wat anders dit.... eindelijk eens 1 tegen 1. Huub kan ook vaak doorbleren dan...ff rust.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
Mag Huub niks zeggen of wat?
Huub gunt Claire d'r tv-momentje....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
Ik begreep dat Claire zei dat ie zich er niet mee moest bemoeien. Logisch, dit is haar tv momentjequote:
offtopic:quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Top spel, ik speel het dagelijks.
Lekker smiddags ff gta IV met jullie op de achtergrond in deze geweldige cos reeks.
Ik zeg ik hou der van, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk hoe dan
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, maar is het oprecht? Het besef hoe iets overkomt op de buitenwereld is bij hem groot. Hij wil zo correct mogelijk overkomen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zal nog jaren duren wil hij op een sociaal acceptabel niveau komen.
Ik vond het een verstandige beslissing van de Febo om het toen niet door te laten gaan. Maar ik zie verdomd weinig verschil door het door Brian op de agenda te zetten... kickbokslessen te regelen (of de Febo) Aarts als scheidrechter aan te stellen. Volgens mij zit er dan precies dezelfde spanning op. Waar Brian de hele week loopt te genieten... Huub loopt op te fokken en er zo een wedstrijd van maakt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef coldstar het volgende:
Amanda heeft een punt. Ze zegt tegen Claire, Huub vroeg van de week aan Brain wil je sparren. Huub wilde toen zelf gelijk sparren en ging dit gelijk aan vragen.
Amanda zegt dus toen wilde hij wel gelijk sparren en nu hoort hij dat hij vrijdag moet sparren en maakt hij er gelijk een drama van. Dus klopt er weer helemaal niets van....
Echt hè? Het gaat nergens over.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef T-lex het volgende:
Brian: "Aman kom, een zwangere vrouw moet rust hebben"
Dat is technisch gezien ook niet mogelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef sander-3 het volgende:
Wees maar gerust hoor claire, je krijgt geen HIV als amanda je aanraakt, en je IQ wordt er ook niet lager van
Ondertussen is hij wel degene die daar ook het meest sorry heeft geroepen. Twee verschillende types, H en B, maar veel dezelfde streken.....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft er wat dat betreft schijt aan en roept de meest vreselijke dingen.
Jawel, ff de kern eruit halen he! 1. amanda wil het claire inwrijven dat haar vriendje sterker is (heel belangrijk, dat begrijp je wel) en 2. claire confronteren dat ze zwanger is (nog belangrijker, maar dat begrijp je wel).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar het gaat werkelijk helemaal, en dan bedoel ik dus ook helemaal, nergens over....
Grandioosquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:04 schreef Kinga het volgende:
Amanda met de augurkenEn Huub flipt hem weer
Effe wang-sparren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:05 schreef sander-3 het volgende:
Als ik huub was zou ik brian even in zijn wang knijpen
Nee, hij zei dat brian had gezegd dat hij (=Brian) het niet van achter mocht zeggen, op welke dag het sparren was, maar Huub zegt dat Brian daarover liegt en dat daar een brief over de villa in komt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:05 schreef Kinga het volgende:
Wat zei Huub nou? Wat mocht ie niet van achter zeggen?
Huub verwacht een brief waarin staat dat achter helemaal niet tegen Brian heeft gezegd info achter te houden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef Kinga het volgende:
Iemand meegekregen wat Huub in Brian zijn oor zei.... iets van gelogen bla bla bla, maar mocht het van achter niet zeggen?
Mooi kut hé van dat sparren...eindelijk iets om naar uit te kijken..krijg je dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag niet, staat niet op het rooster....
ja, een paar posts boven die van jouquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef Kinga het volgende:
Iemand meegekregen wat Huub in Brian zijn oor zei.... iets van gelogen bla bla bla, maar mocht het van achter niet zeggen?
Heb jij je computer wel eens op spyware/virussen gecheckt? Volgens mij krijg je hele andere en verkeerde beelden door...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Goede zelfbeheersing van Brian tegen de wild schreeuwende Huub.
Huub is zijn feeling voor het spel kwijt: dit was een verkeerd moment om Brian uit te lokken.
precies ................ want de zuipschuit gaat maar door en door die krijgen veel problemen als die 2 uitgaanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Vies vuil goor kankerwijf, je moeder had je.......etc.....", aldus Huub.....
Ja, dat ging over het feit dat die rat niet aan Huub wilde vertellen wanneer de "wedstrijd" was, dat had hij wel mogen zeggen. En dat wordt morgen ook in een brief duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef Kinga het volgende:
Een directe comlink met achter, John de Mol thuis en zijn brothers op Bonaire.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef Kinga het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die bobbel in die wang van Brian... ziet er zo vaag uit...
Ineens snap ik het...hij heeft ooit geroepen dat hij alleen in een kist de villa uit zou gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij baalt dat ie niet mag sparren met Brian
Het adrenaline giert door ieders lijf daarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:09 schreef Dark het volgende:
De stem van Tommy trilt een beetje, hij is best aangedaan...............
I love Tommiequote:
siliconen,dat was ter voorbereiding in zn wang gespoten om de klappen van Huub op te vangenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef Kinga het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die bobbel in die wang van Brian... ziet er zo vaag uit...
Nou wou ik bijna opschrijven wat ik hoop dat het is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef Kinga het volgende:
Je houd van mijquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
I love Tommie. Daarom denk ik ook dat Stijn terug is.
jup kan nog een *lange* nacht wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het adrenaline giert door ieders lijf daar
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef Kinga het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |