Iets in de trant van "pas maar op dat je pruik goed vast zit"quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat zegt ze over de pruik?? wat een grote smoel heeft die del zeg
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik doe net alsof ik [b]GTA 4[/b] speel mocht ik haar tegenkomen op de snelweg
Mooi hequote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Kinga het volgende:
LMAO.
Amanda: omdat je als moeder je dochter overal in steunt....
Huub op de achtergrond...JA!
Nee hoor, gewoon sociaal wenselijk gedrag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Brian toont hier wel degelijk schuldbesef en zelfreflectie.
Top spel, ik speel het dagelijks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nu ik net dat spel vergeten ben, zie ik een reclame erover op tv, en begin jij erover
Vermoed ik ook wel een beetje......quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef JackyO het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sociaal wenselijk gedrag.
Volgens mij is hij (op zijn manier) toch wel bezig met zichzelf proberen te verbeteren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef JackyO het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sociaal wenselijk gedrag.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
Die twee meiden.......groep één kleuterschool....
Het zal nog jaren duren wil hij op een sociaal acceptabel niveau komen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij (op zijn manier) toch wel bezig met zichzelf proberen te verbeteren.
Je hebt het afgelopen half uur gemistquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Neem een voetbal mee, dan gaan we voetballen.
Ik lig in een deuk om zijn uitspraken op de achtergrond. Is ook wel weer eens wat anders dit.... eindelijk eens 1 tegen 1. Huub kan ook vaak doorbleren dan...ff rust.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
Mag Huub niks zeggen of wat?
Huub gunt Claire d'r tv-momentje....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
Ik begreep dat Claire zei dat ie zich er niet mee moest bemoeien. Logisch, dit is haar tv momentjequote:
offtopic:quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Top spel, ik speel het dagelijks.
Lekker smiddags ff gta IV met jullie op de achtergrond in deze geweldige cos reeks.
Ik zeg ik hou der van, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk hoe dan
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, maar is het oprecht? Het besef hoe iets overkomt op de buitenwereld is bij hem groot. Hij wil zo correct mogelijk overkomen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zal nog jaren duren wil hij op een sociaal acceptabel niveau komen.
Ik vond het een verstandige beslissing van de Febo om het toen niet door te laten gaan. Maar ik zie verdomd weinig verschil door het door Brian op de agenda te zetten... kickbokslessen te regelen (of de Febo) Aarts als scheidrechter aan te stellen. Volgens mij zit er dan precies dezelfde spanning op. Waar Brian de hele week loopt te genieten... Huub loopt op te fokken en er zo een wedstrijd van maakt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef coldstar het volgende:
Amanda heeft een punt. Ze zegt tegen Claire, Huub vroeg van de week aan Brain wil je sparren. Huub wilde toen zelf gelijk sparren en ging dit gelijk aan vragen.
Amanda zegt dus toen wilde hij wel gelijk sparren en nu hoort hij dat hij vrijdag moet sparren en maakt hij er gelijk een drama van. Dus klopt er weer helemaal niets van....
Echt hè? Het gaat nergens over.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef T-lex het volgende:
Brian: "Aman kom, een zwangere vrouw moet rust hebben"
Dat is technisch gezien ook niet mogelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef sander-3 het volgende:
Wees maar gerust hoor claire, je krijgt geen HIV als amanda je aanraakt, en je IQ wordt er ook niet lager van
Ondertussen is hij wel degene die daar ook het meest sorry heeft geroepen. Twee verschillende types, H en B, maar veel dezelfde streken.....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft er wat dat betreft schijt aan en roept de meest vreselijke dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |