We hebben haar toch horen bleren toen het zo oneerlijk was dat Dino wel 15 kilo zwaarder was dan Brian. Ook Dino had al meer dan een jaar niet getrained, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:46 schreef BarryK het volgende:
Stelletje primitievelingen die alles moeten bewijzen in een gevecht.
Zal Amanda nou echt niet inzien dat het compleet oneerlijk gevecht is... ik zou d'r wel is willen horen als Brr klappen had gekregen van iemand die iets meer ervaring had gehad dan Brr
Tommy blijft doorzeuren. Geen reden overigens om fysiek te worden, maar ja, 't is Brian....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:41 schreef Copycat het volgende:
Maar wat was nu eigenlijk de feitelijke aanleiding voor dit gedrag van Brian?
Eens. Jammer dat dat voort kwam uit frustratie omdat ie het met woorden niet kon winnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:47 schreef T-lex het volgende:
Brian deed het eigenlijk prima...zo werkt het in de kooi volgens de regels.
Hij lokt Tommy uit...ff z'n handen leeg slaan, beetje haantjesgedrag...niks meer niks minder.
Als Brian Tommy had willen slaan had hij dat kunnen doen...maar dat deed hij dus niet.
Het zat al hoog bij Brian...vervolgens noemt hij Brian laf en wil weg lopen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik niet waarom Brian plots zo agressief reageert?! Tommy en hij hadden een open discussie...
en hij kreeg tegengas.. dat trekt meneer slecht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat dat voort kwam uit frustratie omdat ie het met woorden niet kon winnen.
Ach ik doe net alsof ik GTA 4 speel mocht ik haar tegenkomen op de snelwegquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef sander-3 het volgende:
En dat wijf wil auto gaan rijdenHaar rijbewijs moet bij voorbaat al afgenomen worden zeg... tsjongejonge..
walgelijk wijf.
"Dus als je dan doorgaat, dan is het je eigen, domme schuld."quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:50 schreef Prospera het volgende:
Brian: als ik zit te blazen of te zuchten is het een boilingpoint voor mij
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik doe net alsof ik GTA 4 speel mocht ik haar tegenkomen op de snelweg
Dacht ik ook aanquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef schatje het volgende:
Alleen dat gebit van Tommy hè? Ik denk echt dat ie een cokesuiver is. Sylvia had dat ook.
Ik vind het nogal lijken op een toneelspelletje op dit moment. Claire komt wel een beetje los, maar 't is nog niet echt dat je zegt van .....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef Marrije het volgende:
Geweldig dat die meisjes nu ruzie maken om dat spar-partijtje.
wat zegt ze over de pruik?? wat een grote smoel heeft die del zegquote:
KIES ERVOOR!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Dus als je dan doorgaat, dan is het je eigen, domme schuld."
Zelfbeheersing, my ass.
Ik kan het niet aanhorenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef Py het volgende:
Wat een super kinderachtig 'gebash' van de dames zegmet dat kleutertoontje van allebei
ff wachten nog tot Brian ook bij de rest gaat zitten en hij en Huub mekaar weer in de ogen kunnen kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, wat mij betreft nog één knokpartijtje en mijn avond is weer helemaal top.....
vergeet nena, nadia en lieke nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Goh Amanda nodig eens wat echte vriendinnen van je uit zou ik zeggen.
Samantha (al 2 jaar niet gezien)..... zusje.... klaar
jaja, T-lex...ik ook!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
ff wachten nog tot Brian ook bij de rest gaat zitten en hij en Huub mekaar weer in de ogen kunnen kijken.
Ik haak helemaal af, beetje slapen enzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanhoren![]()
En de andere streams eigenlijk ook niet, alles maar weer eens gemute dus
Dat zie je heel goed Prospera.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:54 schreef Prospera het volgende:
Brian bagataliseert de boel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |