Hahahaha, Claire lijkt een beetje los te komen de laatste dagen....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef BarryK het volgende:
Claire blijft heel rustig tegen Amanda.. Amanda loopt weg... Claire "tyfushoer"
Vermoedelijk het gegeven dat Tommy verbaal sterker is dan hem.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:41 schreef Copycat het volgende:
Maar wat was nu eigenlijk de feitelijke aanleiding voor dit gedrag van Brian?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef Kinga het volgende:
Is dat Deborah op die laatste gif?
Hoorde je dat harde gekreun dan niet op de achtergrond?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda........ik kan dat mens niet meer horen.![]()
Flens sopt weer of is ze al klaargekomen?
Yup over de pruik... ze mocht er zelfs even aan zitten... jammer dat ze er niet een goede ruk aangaf... dat dan wel weer.quote:
Waarom zeg je nu niks over Brian,hem mag je toch ook niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij gaat vanzelf wel op z'n bek, daar hoeven jij en ik niets voor te doen.....Ook weer als haantje de voorste tegen Brian oplopen......hij houdt van ruzie hij geilt erop...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:44 schreef mootie het volgende:
Tommy: Je hebt geen recht op excuses van mij. Jij kan je handjes niet thuishouden, je bedreigt me.
...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:42 schreef Dementor het volgende:
Het drankje werd niet snel genoeg naar hem toe gebracht.
Dat is schijnbaar heeeel normaal, mensen in elkaar beuken omdat ze ergens te lang over doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |