Ik vind het nogal lijken op een toneelspelletje op dit moment. Claire komt wel een beetje los, maar 't is nog niet echt dat je zegt van .....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef Marrije het volgende:
Geweldig dat die meisjes nu ruzie maken om dat spar-partijtje.
wat zegt ze over de pruik?? wat een grote smoel heeft die del zegquote:
KIES ERVOOR!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Dus als je dan doorgaat, dan is het je eigen, domme schuld."
Zelfbeheersing, my ass.
Ik kan het niet aanhorenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef Py het volgende:
Wat een super kinderachtig 'gebash' van de dames zegmet dat kleutertoontje van allebei
ff wachten nog tot Brian ook bij de rest gaat zitten en hij en Huub mekaar weer in de ogen kunnen kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, wat mij betreft nog één knokpartijtje en mijn avond is weer helemaal top.....
vergeet nena, nadia en lieke nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Goh Amanda nodig eens wat echte vriendinnen van je uit zou ik zeggen.
Samantha (al 2 jaar niet gezien)..... zusje.... klaar
jaja, T-lex...ik ook!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
ff wachten nog tot Brian ook bij de rest gaat zitten en hij en Huub mekaar weer in de ogen kunnen kijken.
Ik haak helemaal af, beetje slapen enzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanhoren![]()
En de andere streams eigenlijk ook niet, alles maar weer eens gemute dus
Dat zie je heel goed Prospera.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:54 schreef Prospera het volgende:
Brian bagataliseert de boel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |