Iets in de trant van "pas maar op dat je pruik goed vast zit"quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat zegt ze over de pruik?? wat een grote smoel heeft die del zeg
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik doe net alsof ik [b]GTA 4[/b] speel mocht ik haar tegenkomen op de snelweg
Mooi hequote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Kinga het volgende:
LMAO.
Amanda: omdat je als moeder je dochter overal in steunt....
Huub op de achtergrond...JA!
Nee hoor, gewoon sociaal wenselijk gedrag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Brian toont hier wel degelijk schuldbesef en zelfreflectie.
Top spel, ik speel het dagelijks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nu ik net dat spel vergeten ben, zie ik een reclame erover op tv, en begin jij erover
Vermoed ik ook wel een beetje......quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef JackyO het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sociaal wenselijk gedrag.
Volgens mij is hij (op zijn manier) toch wel bezig met zichzelf proberen te verbeteren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef JackyO het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sociaal wenselijk gedrag.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
Die twee meiden.......groep één kleuterschool....
Het zal nog jaren duren wil hij op een sociaal acceptabel niveau komen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij (op zijn manier) toch wel bezig met zichzelf proberen te verbeteren.
Je hebt het afgelopen half uur gemistquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Neem een voetbal mee, dan gaan we voetballen.
Ik lig in een deuk om zijn uitspraken op de achtergrond. Is ook wel weer eens wat anders dit.... eindelijk eens 1 tegen 1. Huub kan ook vaak doorbleren dan...ff rust.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
Mag Huub niks zeggen of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |