is dat vanwege emotionele problemen of is het om af te kicken van zijn slotjes verslaving? beiden zou helemaal perfect zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 01:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sinds hij druk bezig is met zijn zijn therapie en daardoor weinig tijd meer heeft voor FOK! bedoel je?
Klopt !
En wat verwacht je dat de crew daar mee doet?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:28 schreef Sora het volgende:
Super7fighter heeft het nog altijd moeilijk met z'n onderdrukte homofiele gevoelens
Ambulancebroeder laat saunabezoeker aan lot over
Waarom selectief modden?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:07 schreef paddy het volgende:
Het zou wel helpen wanneer users niet zouden happen![]()
Bedankt voor het melden
Ik heb geen honing aan me reet, reetridder. Ik weet niet waarom je me overal volgt. Ik ben niet geinteresseerd in kleine jongetjes zoals jou of gasten in het algemeen.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:28 schreef Sora het volgende:
Super7fighter heeft het nog altijd moeilijk met z'n onderdrukte homofiele gevoelens
Ambulancebroeder laat saunabezoeker aan lot over
Van hem was het toch echt een troll/flamequote:Op zondag 25 mei 2008 20:26 schreef SpaceSpiff het volgende:
Het halve land schreeuwt moord en brand als een tekenaar van walgelijke plaatjes wordt aangepakt. Dan is het stress omdat de vrijheid van meningsuiting in het geding is. Maar een (rare) mening verkondigen op internet dat mag niet?
Vreemde gang van zaken.
uhu. Waarom heb je dan zoveel moeite met homosexuelen? de ergste tegenstanders brullen meestal zo hard omdat ze het voornamelijk zichzelf moeten aanpraten dat ze geen homosexuele gevoelens hebben. Oh en verder vind ik 't gewoon leuk om te zien hoe je word teruggefloten en dan verongelijkt gaat lopen huilenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:43 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb geen honing aan me reet, reetridder. Ik weet niet waarom je me overal volgt. Ik ben niet geinteresseerd in kleine jongetjes zoals jou of gasten in het algemeen.
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Van hem was het toch echt een troll/flameIs echt iets anders dan een mening.
Schelden en seksuele intimidatie:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat kom jij hier binnenbanjeren. heb je je wel verdiept in deze casus?
Troll/flame, seksuele bedreiging, corpsbal-humor:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jezus, poepvlek! laat eerst je tieten maar eens zien.
Off-topic en seksuele intimidatie:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
het is traditie dat nieuwkomers hun tieten laten zien. hup!
Troll/flame:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]nou het van je afbijten lukt al aardig, zie ik...
en ik wed dat die van gia mooier zijn dan die van jou!
oh ja en nog iets. misschien een handige tip voor de toekomst. het is hier geen maroc.nl. hier verdien je respect met normaal doen en met je tieten laten zien.
Slowchat:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo! dat was een hele veeg uit je pannetje. diep ademhalen, dan doet het minder pijn.
Nog een keer slowchat:quote:
Intimidatie:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wanneer, maar vooral hoé is dat gestopt?
quote:
zoveel werk, voor niks!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Super7fighter het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Super7fighter het volgende:
Troll/flame:
[..]
Schelden en seksuele intimidatie:
[..]
Troll/flame, seksuele bedreiging, corpsbal-humor:
[..]
Off-topic en seksuele intimidatie:
[..]
Troll/flame:
[..]
Slowchat:
[..]
Nog een keer slowchat:
[..]
Intimidatie:
[..]
Nou, niet helemaal, alleen hou ik niet zo van dat selectieve melden. Jullie waren beiden aan het baggeren. Vandaag in een milde stemming dus laat jullie gebagger wel staan, maar het is mooi geweest zo. Ze heeft wel vlijmscherpe kantjesquote:
ai, ai captain. maar het is zeer gebruikelijk dat nieuwkomers even in 'de watten' worden gelegd, en dan graag en plein public. vraag maar aan yvonne.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Nou, niet helemaal, alleen hou ik niet zo van dat selectieve melden. Jullie waren beiden aan het baggeren. Vandaag in een milde stemming dus laat jullie gebagger wel staan, maar het is mooi geweest zo. Ze heeft wel vlijmscherpe kantjes
Zoek dat SC topic even op voor de volgende keer en lok haar daar heen, want halve topics verkloten met jullie liefdevolle geflirt hoeft ook niet voor elke user zichtbaar te zijn in een serieus topic
Maar een fleugje heb ik geen problemen mee, wanneer ze zelf gebekt genoeg zijn, tenminste, en dat was ze welquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ai, ai captain. maar het is zeer gebruikelijk dat nieuwkomers even in 'de watten' worden gelegd, en dan graag en plein public. vraag maar aan yvonne.
Voel je vrij om dat te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:18 schreef zoalshetis het volgende:
niemand die een afscheidstopic wil openen voor ons aller gronk?
ik bedoelde van nwsmods... normaal is het toch zo dat ze dan een bedank/afscheidtopic openen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:16 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Voel je vrij om dat te doen.
En dan lijkt mij Meki een waardig opvolger van Gronk te zijn...
Das waar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik bedoelde van nwsmods... normaal is het toch zo dat ze dan een bedank/afscheidtopic openen?
niet zo vissen naar complimentjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Niet zo sarcastisch he
Door omstandigheden heb ik bij lánge na niet de tijd erin kunnen steken die NWS verdient. En dat reken ik mezelf aan.
De troll dumpt onzin en gaat absoluut niet in op opmerkingen daarover. Hij is nog erger dan meki.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dien bij deze een klacht in over de opmerkingen van Super7fighter:
Pedopartij presenteert nieuw programma
Ik hoop op spoedige actie tegen deze idioot.
Ik denk dat veel NWS leden te kinderachtig zijn om daar serieus in te reageren.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:18 schreef zoalshetis het volgende:
niemand die een afscheidstopic wil openen voor ons aller gronk?
Ik had geen tijd meer om je te bedanken voor de melding, maar bij dezequote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dien bij deze een klacht in over de opmerkingen van Super7fighter:
Pedopartij presenteert nieuw programma
Ik hoop op spoedige actie tegen deze idioot.
hoezo is het erger dan mijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De troll dumpt onzin en gaat absoluut niet in op opmerkingen daarover. Hij is nog erger dan meki.
Zeg dat heet vrijheid van meningsuiting. trollen is een pure misdaad daar wend ik me absoluut niet toe. Ik snap niet dat je dat zegt.. ik eis een retificatiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef sp3c het volgende:
wat doe je verkeerd????
je zit hele dagen te trollen, ik snap niet dat je daar nog naar moet vragen
Ben het eens met je GBA en Enchanter maar die van mij zijn er niks verkeerds aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:38 schreef Tacfarinas het volgende:
Kunnen de reacties van Enchanter, GBA en Meki gemod worden?
11 Israelische jongeren tuigen 2 Arabieren af.
hijs dicht, ik kijk hem na en dan doe ik het weer openquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:38 schreef Tacfarinas het volgende:
Kunnen de reacties van Enchanter, GBA en Meki gemod worden?
11 Israelische jongeren tuigen 2 Arabieren af.
Wellicht ook eens hoog tijd om de mensen die zo lomp reageren zodra ze de naam meki zien, eens aan te pakken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:43 schreef sp3c het volgende:
als ik bij jouw thuis op je Koran ga zitten poepen wordt je ook boos
je bent hier te gast en je hebt je als zodanig te gedragen. er zijn regels waar je je aan moet houden en daar ga je bij tijd en wijlen flink over heen en dan wordt je weer gebanned
verder is een misdaad weer wat anders en krijg je geen rectificatie
Zeg als je je dag niet hebt reageer het tegen de muur of anders buiten maar ga het niet op mij af reageren. je lijkt wel een chagarijnige huismoeder die op alles zit te zeikenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:43 schreef sp3c het volgende:
als ik bij jouw thuis op je Koran ga zitten poepen wordt je ook boos
je bent hier te gast en je hebt je als zodanig te gedragen. er zijn regels waar je je aan moet houden en daar ga je bij tijd en wijlen flink over heen en dan wordt je weer gebanned
verder is een misdaad weer wat anders en krijg je geen rectificatie
Typ je reacties eerst in Word voordat je ze post. Zo haal je de spelfouten eruit en krijg je wellicht een betere zinsopbouw.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeg als je je dag niet hebt reageer het tegen de muur of anders buiten maar ga het niet op mij af reageren. je lijkt wel een chagarijnige huismoeder die op alles zit te zeiken
Ik wil normale antwoorden en geen trollige antwoorden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:47 schreef sp3c het volgende:
blablablabla
als je geen antwoorden wilt dan moet je geen vragen stellen Meki
je doet een beetje homosapiëns-onvriendelijk in dat topic. terecht dat je met die flauwekul reacties kan verwachten van mensen. je lijkt wel een valse nichtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:46 schreef Aoristus het volgende:
willen jullie even kijken naar het persoonlijke gebash : Ambulancebroeder laat saunabezoeker aan lot over
en hier, Ambulancebroeder laat saunabezoeker aan lot over
Pak SCH eens goed aan, hij wil het zo graag.
Bedankt voor het modden, maar de vraag is of het veel helpt. Kent Fok eigenlijk een ban-beleid voor wat betreft notoire trolls en mensen die continu over de schreef gaan? Niet dat ik op bans aandring, maar zo'n Super7fighter is een schoolvoorbeeld van iemand die continu beledigende, zuigerige opmerkingen maakt. In het kader van de 'sfeer' op dit forum zou het goed zijn om zijn 'bijdragen' eens wat nauwgezetter tegen het licht te houden...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:59 schreef paddy het volgende:
Ik had geen tijd meer om je te bedanken voor de melding, maar bij dezeIs gemod.
Het enige waar ik Gronk voor bedank, is dat -ie gestopt is als moderator. Mat wij betreft, heeft hij zich te vaak te denigrerend en beledigend uitgelaten richting users, dus is het goed dat hij is gestopt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik bedoelde van nwsmods... normaal is het toch zo dat ze dan een bedank/afscheidtopic openen?
Jammer dat Gronk is gestopt. In dit vaarwater wordt elke nieuwe moderator aangeschoten wild.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het enige waar ik Gronk voor bedank, is dat -ie gestopt is als moderator. Mat wij betreft, heeft hij zich te vaak te denigrerend en beledigend uitgelaten richting users, dus is het goed dat hij is gestopt.
Hopelijk wordt er snel een nieuwe moderator gevonden.
Hou toch op galbak met je achterbakse geleuter.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het enige waar ik Gronk voor bedank, is dat -ie gestopt is als moderator. Mat wij betreft, heeft hij zich te vaak te denigrerend en beledigend uitgelaten richting users, dus is het goed dat hij is gestopt.
Hoeveel ruimte krijgt een homofoob eigenlijk hier???quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:46 schreef Aoristus het volgende:
willen jullie even kijken naar het persoonlijke gebash : Ambulancebroeder laat saunabezoeker aan lot over
en hier, Ambulancebroeder laat saunabezoeker aan lot over
Pak SCH eens goed aan, hij wil het zo graag.
Wat een zure zeikerd ben je toch. Walgelijk. Iemand wegpesten en dan dansen op zijn grafquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik jou ook nog een keer voor vuile flikker uitmaken inderdaad, je hebt mij ook beledigd met je pisnicht. Ik ben vooral SCHfoobquote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte krijgt een homofoob eigenlijk hier???
Je mag mij voor van alles en nog wat uitmaken, laat me volstrekt koud.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik jou ook nog een keer voor vuile flikker uitmaken inderdaad, je hebt mij ook beledigd met je pisnicht. Ik ben vooral SCHfoob
Nee, dat heeft er geen zak mee te maken. Jammer dat je niet nog eens openlijk uitspreekt ook dat je homofoob bent. Je verwijt aan andere users die hun racistische aard ontkennen, komt nogal hypocriet over zo.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:29 schreef Aoristus het volgende:
het is maar net hoe je informatie interpreteert, SCH
Nee hoor, er zijn hier ook moderators die het keurig doen. Moderators die geen foto van een bak popcorn plaatsen als users een discussie voeren. Moderators die users wél respectvol en normaal behandelen. Dat Gronk zich hier binnen no-time onmogelijk heeft gemaakt, moet -ie toch echt vooral bij zichzelf zoeken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:39 schreef Drugshond het volgende:
Jammer dat Gronk is gestopt. In dit vaarwater wordt elke nieuwe moderator aangeschoten wild.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:48 schreef popolon het volgende:
Hou toch op galbak met je achterbakse geleuter.
Hypocrisie is je niet vreemd he? Toen ik samen met GewoneMan volledig onterecht werd geband voor het stellen van wat kritische vragen, had je het hoogste woord om hier aan menigeen uit te leggen hoe terecht die ban wel niet was.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:25 schreef SCH het volgende:
Wat een zure zeikerd ben je toch. Walgelijk. Iemand wegpesten en dan dansen op zijn graf![]()
Die ban was ook terecht. Natuurlijk vond jij hem niet terecht maar na tig waarschuwingen een ban krijgen, wat wou je daar nou tegen inbrengen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hypocrisie is je niet vreemd he? Toen ik samen met GewoneMan volledig onterecht werd geband voor het stellen van wat kritische vragen, had je het hoogste woord om hier aan menigeen uit te leggen hoe terecht die ban wel niet was.
Gefeliciteerd dat het je gelukt is om iemand weg te pesten. Echt heel goed gedaan, ik zou vooral enorm trots zijn op mezelf.quote:Nu is het mijn beurt, om oprecht blij te zijn met de beslissing van Gronk om te stoppen als moderator. Ik dans niet op zijn graf, ik geef alleen aan dat ik blij ben met de genome beslissing. De kritiek op Gronk was van velen afkomstig. ZELFS jij - ja JIJ - hebt aangegeven dat je je kon vinden in een deel van de kritiek op Gronk. Lees anders deze selectie nog even terug: [NWS-FB] Mediacomplot
Hou toch op en gebruik dit topic waar het voor is, FB m.b.t. de actuele zaken IN NWS.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd dat het je gelukt is om iemand weg te pesten.
inderdaad!! waar staat trouwens dat hij ermee gestopt is?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hou toch op en gebruik dit topic waar het voor is, FB m.b.t. de actuele zaken IN NWS.
m.b.t. Gronk, goede beslissing.
Moet je tegen elfletterig c.s. zeggenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hou toch op en gebruik dit topic waar het voor is, FB m.b.t. de actuele zaken IN NWS.
Weggepest worden is okay? Lekker bemoedigend voor nieuwe modsquote:m.b.t. Gronk, goede beslissing.
elfletterig post voornamelijk FB waardige zaken, jij niet jij slowchat zuigt en irriteert mensen hier (ook in alle andere topics maar dat terzijde) en wat loop je nou te ijlen over wegpesten? gronk was gewoon niet modwaardig en de enigde die wat kwalijk genomen kan worden over deze kwestie is hijzelf!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je tegen elfletterig c.s. zeggen
[..]
Weggepest worden is okay? Lekker bemoedigend voor nieuwe mods
Ga je je nou op mij afreageren nu gronk er niet meer is?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
elfletterig post voornamelijk FB waardige zaken, jij niet jij slowchat zuigt en irriteert mensen hier (ook in alle andere topics maar dat terzijde) en wat loop je nou te ijlen over wegpesten? gronk was gewoon niet modwaardig en de enigde die wat kwalijk genomen kan worden over deze kwestie is hijzelf!
neem er nog een!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga je je nou op mij afreageren nu gronk er niet meer is?
Man, ga bij jezelf te rade en schaam je diep voor je laffe gedrag. Wal-ge-lijk. En het nu nog niet toegeven ook. Wat een ziek persoon moet je dan zijn
.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
elfletterig post voornamelijk FB waardige zaken, jij niet jij slowchat zuigt en irriteert mensen hier (ook in alle andere topics maar dat terzijde) en wat loop je nou te ijlen over wegpesten? gronk was gewoon niet modwaardig en de enigde die wat kwalijk genomen kan worden over deze kwestie is hijzelf!
Lijkt meer of een van Basten 1-2-tje... maar vooruit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
elfletterig post voornamelijk FB waardige zaken.
ik moet me schamen ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga je je nou op mij afreageren nu gronk er niet meer is?
Man, ga bij jezelf te rade en schaam je diep voor je laffe gedrag. Wal-ge-lijk. En het nu nog niet toegeven ook. Wat een ziek persoon moet je dan zijn
Ik wil graag van een NWS-moderator weten of dit soort uitlatingen acceptabel is. Graag daarbij even eerdere uitlatingen van SCH in dit topic aan mijn adres meewegen, plus mijn opstelling naar hem toe. Geen enkel scheldwoord gebruikt, terwijl SCH allerlei termen rondslingert.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Misselijk en eng mannetje ben je. Fascistje in de dop. Zeker door zo na te trappen, zet je jezelf volledig buitenspel in de toekomst![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 03:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil graag van een NWS-moderator weten of dit soort uitlatingen acceptabel is. Graag daarbij even eerdere uitlatingen van SCH in dit topic aan mijn adres meewegen, plus mijn opstelling naar hem toe. Geen enkel scheldwoord gebruikt, terwijl SCH allerlei termen rondslingert.
Dat is precies het probleem met jou en elfletterig. Gewetenloos ben ik bang en nul zelfreflectie. Dat vereist namelijk lef.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik moet me schamen ?zou niet weten waarvoor...
Je hoeft niet te schelden om iemand compleet over de zeik te helpen natuurlijk, een beetje troll heeft dat dan ook prima onder de knie.quote:Op zondag 1 juni 2008 03:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil graag van een NWS-moderator weten of dit soort uitlatingen acceptabel is. Graag daarbij even eerdere uitlatingen van SCH in dit topic aan mijn adres meewegen, plus mijn opstelling naar hem toe. Geen enkel scheldwoord gebruikt, terwijl SCH allerlei termen rondslingert.
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:31 schreef Dagonet het volgende:
ik laat veel toe in een FB topic, ten eerste zie ik het nut van een SC topic niet in NWS, ten tweede zie ik het liever hier waar het meteen opvalt.
ik heb er nog voor gepleit. het kan ook zijn dat gronk zo'n topic zelf niet zag zitten.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:41 schreef SCH het volgende:
Is er wel een gronk-bedank topic geweest? Ik heb toch de idee dat hij door zowel users als collega's niet fair is behandeld.
Als je het niet kan vinden, dan open je die toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 12:41 schreef SCH het volgende:
Is er wel een gronk-bedank topic geweest? Ik heb toch de idee dat hij door zowel users als collega's niet fair is behandeld.
Dat ik het niet kan vinden, betekent toch niet dat het er niet is? Het was een open vraag: is het er?quote:Op zondag 1 juni 2008 12:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je het niet kan vinden, dan open je die toch?
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:20 schreef StateOfMind het volgende:
@Elfletterig en GewoneMan: negeer SCH gewoon, dan is de lol er voor hem ook snel vanaf.
Iddquote:Op zondag 1 juni 2008 12:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bush probeert chemtrails te legaliseren.... Leuk dat jullie daarin reacties gaan zitten verwijderen, maar schop het dan ook gelijk even naar het juiste subforum. Hint: NWS is niet het juiste subforum.
Hmz, ik dacht dat ik erin gepost had om het meer richting NWS te trekken (zomaar loos posts wissen zonder toevoeging zou ik niet zo snel doen), heb ik voor niets dat complete voorstel gelezen.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bush probeert chemtrails te legaliseren.... Leuk dat jullie daarin reacties gaan zitten verwijderen, maar schop het dan ook gelijk even naar het juiste subforum. Hint: NWS is niet het juiste subforum.
SCH is net als een kleuter van 5 die zijn zin niet krijgt. probeer dat maar eens te negerenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:20 schreef StateOfMind het volgende:
@Elfletterig en GewoneMan: negeer SCH gewoon, dan is de lol er voor hem ook snel vanaf.
Haha, lees anders jullie conversatie met de moderatie van de afgelopen maanden eens terug. Over kleuters gesprokenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
SCH is net als een kleuter van 5 die zijn zin niet krijgt. probeer dat maar eens te negeren
Sorry voor het lezenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hmz, ik dacht dat ik erin gepost had om het meer richting NWS te trekken (zomaar loos posts wissen zonder toevoeging zou ik niet zo snel doen), heb ik voor niets dat complete voorstel gelezen..
Wat Dago zegt. Het is ergerlijk wanneer je steeds denkt dat een user een melding maakt, terwijl ik niets anders zie dan persoonlijk geneuzel hier. Ga bij elkaar op de koffie ofzoquote:Op zondag 1 juni 2008 14:09 schreef Dagonet het volgende:
Jezus gasten, ga iets nuttigs doen in plaats van elkaar elke keer weer het bloed onder de nagels proberen vandaan te trekken ofzo.
Ik bedoelde mijn vorige vraag serieus en ik heb geen duidelijk antwoord gelezen. De vraag was niet aan SCH gericht, maar aan de moderators. Ik ben het zo onderhand namelijk meer dan zat wat SCH allemaal ongestraft en ongecorrigeerd mag opschrijven. Zo heeft hij me recentelijk een 'haatcampagne tegen de islam' en 'fascisme' in de schoenen geschoven:quote:Op zondag 1 juni 2008 14:09 schreef Dagonet het volgende:
Jezus gasten, ga iets nuttigs doen in plaats van elkaar elke keer weer het bloed onder de nagels proberen vandaan te trekken ofzo.
Bedenk anders ook even wat jullie eigen rol kan zijn in dezen. Bijvoorbeeld hoe jullie met het 'geval gronk' zijn omgegaan. Hoe Dagonet er hier ook weer over praat is natuurlijk je reinste broedermoord.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:16 schreef paddy het volgende:
Wat Dago zegt. Het is ergerlijk wanneer je steeds denkt dat een user een melding maakt, terwijl ik niets anders zie dan persoonlijk geneuzel hier. Ga bij elkaar op de koffie ofzo
Even een opmerking: misschien is het niet aan jou om je te mengen in interne aangelegenheden binnen een moderator-team, met krachttermen als 'broedermoord'. In plaats anderen in de gebiedende wijs te gaan vertellen wat ze moeten doen, zou je je ook gewoon afzijdig kunnen houden in zaken die jou niet aangaan en waar jij geen last van hebt. Zomaar een ideetje hoor.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:42 schreef SCH het volgende:
Bedenk anders ook even wat jullie eigen rol kan zijn in dezen. Bijvoorbeeld hoe jullie met het 'geval gronk' zijn omgegaan. Hoe Dagonet er hier ook weer over praat is natuurlijk je reinste broedermoord.
Iedere nieuwe mod is vogelvrij verklaard als FA's voor de schermen een duw in de rug geven.
Nou breekt m'n klomp, dat hebben jij en dat heksenjachtclubje wekenlang gedaan.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even een opmerking: misschien is het niet aan jou om je te mengen in interne aangelegenheden binnen een moderator-team, met krachttermen als 'broedermoord'.
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even een opmerking: misschien is het niet aan jou om je te mengen in interne aangelegenheden binnen een moderator-team, met krachttermen als 'broedermoord'. In plaats anderen in de gebiedende wijs te gaan vertellen wat ze moeten doen, zou je je ook gewoon afzijdig kunnen houden in zaken die jou niet aangaan en waar jij geen last van hebt. Zomaar een ideetje hoor.
Ik heb geklaagd (en velen met mij trouwens) over de opstelling van een moderator naar users toe. Dat is geen interne zaak, maar een externe: iets waar users direct mee te maken hebben. Het was geen 'clubje', want van georganiseerd verband was geen sprake. Het waren individuele klagers, met een identieke klacht.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:56 schreef popolon het volgende:
Nou breekt m'n klomp, dat hebben jij en dat heksenjachtclubje wekenlang gedaan.
En ik veronschuldig mij nog even voor mijn taalgebruik eerder.
Maar goed, genoeg hierover, 't is al dat geleuter niet waard.
Okay, sorry voor mijn taalgebruik.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geklaagd (en velen met mij trouwens) over de opstelling van een moderator naar users toe. Dat is geen interne zaak, maar een externe: iets waar users direct mee te maken hebben. Het was geen 'clubje', want van georganiseerd verband was geen sprake. Het waren individuele klagers, met een identieke klacht.
Ik wil het ook niet steeds over Gronk blijven hebben; laat iemand er in vredesnaam een bedanktopic voor openen, dan kan het daar verder gaan. Maar stoor me wél aan de krachttermen die SCH in dit topic blijft rondslingeren. Fascisme, Gewetenloos, Broedermoord... de gekste dingen. Hij heeft de grofste kwalificaties klaarliggen voor andere users. Dat stoort me en daarover klaag ik. Verder ben ik blij om te lezen dat je je verontschuldigt voor je taalgebruik eerder. Mensen die tot zoiets in staat zijn, stijgen bij mij flink in aanzienBedankt.
Edit: Ik heb er op mijn beurt ook geen enkele moeite mee om mijn excuses aan te bieden aan diegenen die zich door mijn opstelling of taalgebruik beledigd voelen. Bij deze. Het is niet mijn intentie om mede-users te beledigen. Breng het op een normale manier onder mijn aandacht en ik let erop.
Ben het eigenlijk ook wel met je eens. Het onderwerp is het geleuter eigenlijk niet waard. Gronk is al een tijdje weg, de huidige moderators doen het goed en de discussie op NWS is weer levendig. Gaat dus eigenlijk vrij goed. Ik houd er nu dan ook over op.
Bedankt.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:42 schreef SCH het volgende:
Okay, sorry voor mijn taalgebruik.
pfff, wie probeer je nou voor de gek te houden?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geklaagd (en velen met mij trouwens) over de opstelling van een moderator naar users toe. Dat is geen interne zaak, maar een externe: iets waar users direct mee te maken hebben. Het was geen 'clubje', want van georganiseerd verband was geen sprake. Het waren individuele klagers, met een identieke klacht.
Smile...quote:Op zondag 1 juni 2008 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet steeds over Gronk blijven hebben; laat iemand er in vredesnaam een bedanktopic voor openen, dan kan het daar verder gaan. Maar stoor me wél aan de krachttermen die SCH in dit topic blijft rondslingeren. Fascisme, Gewetenloos, Broedermoord... de gekste dingen. Hij heeft de grofste kwalificaties klaarliggen voor andere users. Dat stoort me en daarover klaag ik. Verder ben ik blij om te lezen dat je je verontschuldigt voor je taalgebruik eerder. Mensen die tot zoiets in staat zijn, stijgen bij mij flink in aanzienBedankt.
Edit: Ik heb er op mijn beurt ook geen enkele moeite mee om mijn excuses aan te bieden aan diegenen die zich door mijn opstelling of taalgebruik beledigd voelen. Bij deze. Het is niet mijn intentie om mede-users te beledigen. Breng het op een normale manier onder mijn aandacht en ik let erop.
Ben het eigenlijk ook wel met je eens. Het onderwerp is het geleuter eigenlijk niet waard. Gronk is al een tijdje weg, de huidige moderators doen het goed en de discussie op NWS is weer levendig. Gaat dus eigenlijk vrij goed. Ik houd er nu dan ook over op.
Vooropgesteld: Ik vind het niet zo verstandig dat jij als moderator nu wéér begint over iets waarmee we klaar waren. De discussie was gevoerd, degenen die Gronk willen bedanken voor zijn inzet, kunnen in een speciaal topic terecht. Ik had het liever willen laten bij de gevoerde discussie, maar aangezien jij het kennelijk nodig vindt om weer opnieuw te beginnen, voel ik me genoodzaakt om toch nog maar een keer te reageren:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:35 schreef sp3c het volgende:
pfff, wie probeer je nou voor de gek te houden?
jezelf of wat??
als na elke klacht meteen hetzelfde clubje een voor een heel hard 'ja want gronk is kut' begint roepen dan is dat niet klagen dat is zeiken ... of etteren. gruwelijk irritant in elk geval.
je kunt hier doen alsof je onschuldig bent maar bijgedragen aan een redelijke oplossing heb je ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |