mmm lijkt er op dat Bush gewoon Chemtrails aan het legaliseren is...quote:Now bush Tries Legalizing Chemtrails
U.S. Senate Bill S2191 is scheduled to come up for a debate and Senate vote on Monday, June 2, 2008. This bill is designed to sell out the health and welfare of the people of the United States in order to establish a national and international Cap & Trade Money Market Scheme, and under Section 6E, “…initiate programs to “mitigate” the impacts of any unavoidable global climate change…” This bill has nothing to do with “Climate Security”. It is another bill designed to fleece the American people out of $Billions of their tax dollars to support a questionable “market scheme of carbon trading” or “emission allowances”.
lees verder
Wat is dat?quote:
Nogal ja.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:09 schreef Lightning_NL het volgende:
En van alle conspiracies, is de chemtrail onzin wel de meest stomme. Als je hierin gelooft, moet je wel heel erg beperkt zijn qua hersenfunctie.
Een prototype vliegtuig, door vloeistof van de een naar de andere kant te verplaatsen kun je testen hoe het vliegtuig reageert op verplaatsende massa..quote:
Een vliegtuig met allemaal vaten bierquote:
Good point.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:47 schreef Bommenlegger het volgende:
Alles goed en wel.
Maar als er zogenaamde chemtrails gebruikt worden, gaan daar gigantische berekeningen aan vooraf lijkt me.
Snelheid vliegtuig, windsterkte, windrichting om maar een paar te noemen.
Tenzij men de natuur kan laten doen wat men wilt tijdens het "chemtrailen".
Dus vandaar mijn ongeloof over dit onderwerp.
Misschien kan broeder lambik daar antwoord op geven.
Die foto is in zowat elk chemtrailtopic al langsgekomen, dus ik gok dat 'ie Lambiekje niet overtuigd.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[ afbeelding ]
Heuj chemtrails in WOII
Zo, bij deze al aangetoond dat chemtrails niet bestaan, aangezien men in WOII nog niet eens de technieken en kenis hierover had.
Owquote:Op zondag 1 juni 2008 19:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die foto is in zowat elk chemtrailtopic al langsgekomen, dus ik gok dat 'ie Lambiekje niet overtuigd.
Stuk of 500, volgens mij!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik heb dus een aantal chemtrail topics gemist
Een vliegtuig dat getest wordt. Die vaten moeten het gewicht van passagiers voorstellenquote:
Whehehequote:Op zondag 1 juni 2008 21:16 schreef Lightning_NL het volgende:
Heheh, paar weken geleden heb ik ook nog zo'n chemtrail-nerd voor lul gezet. Walk in the park natuurlijk, maar desalniettemin erg leuk om te doen.
http://frontpage.fok.nl/column/7110/1/-superworm:-Chemtrails-of-bewolking?.html Ergens halverwege de reacties begint het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |