is dat vanwege emotionele problemen of is het om af te kicken van zijn slotjes verslaving? beiden zou helemaal perfect zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 01:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sinds hij druk bezig is met zijn zijn therapie en daardoor weinig tijd meer heeft voor FOK! bedoel je?
Klopt !
En wat verwacht je dat de crew daar mee doet?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:28 schreef Sora het volgende:
Super7fighter heeft het nog altijd moeilijk met z'n onderdrukte homofiele gevoelens
Ambulancebroeder laat saunabezoeker aan lot over
Waarom selectief modden?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:07 schreef paddy het volgende:
Het zou wel helpen wanneer users niet zouden happen![]()
Bedankt voor het melden
Ik heb geen honing aan me reet, reetridder. Ik weet niet waarom je me overal volgt. Ik ben niet geinteresseerd in kleine jongetjes zoals jou of gasten in het algemeen.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:28 schreef Sora het volgende:
Super7fighter heeft het nog altijd moeilijk met z'n onderdrukte homofiele gevoelens
Ambulancebroeder laat saunabezoeker aan lot over
Van hem was het toch echt een troll/flamequote:Op zondag 25 mei 2008 20:26 schreef SpaceSpiff het volgende:
Het halve land schreeuwt moord en brand als een tekenaar van walgelijke plaatjes wordt aangepakt. Dan is het stress omdat de vrijheid van meningsuiting in het geding is. Maar een (rare) mening verkondigen op internet dat mag niet?
Vreemde gang van zaken.
uhu. Waarom heb je dan zoveel moeite met homosexuelen? de ergste tegenstanders brullen meestal zo hard omdat ze het voornamelijk zichzelf moeten aanpraten dat ze geen homosexuele gevoelens hebben. Oh en verder vind ik 't gewoon leuk om te zien hoe je word teruggefloten en dan verongelijkt gaat lopen huilenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:43 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb geen honing aan me reet, reetridder. Ik weet niet waarom je me overal volgt. Ik ben niet geinteresseerd in kleine jongetjes zoals jou of gasten in het algemeen.
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Van hem was het toch echt een troll/flameIs echt iets anders dan een mening.
Schelden en seksuele intimidatie:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat kom jij hier binnenbanjeren. heb je je wel verdiept in deze casus?
Troll/flame, seksuele bedreiging, corpsbal-humor:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jezus, poepvlek! laat eerst je tieten maar eens zien.
Off-topic en seksuele intimidatie:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
het is traditie dat nieuwkomers hun tieten laten zien. hup!
Troll/flame:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]nou het van je afbijten lukt al aardig, zie ik...
en ik wed dat die van gia mooier zijn dan die van jou!
oh ja en nog iets. misschien een handige tip voor de toekomst. het is hier geen maroc.nl. hier verdien je respect met normaal doen en met je tieten laten zien.
Slowchat:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo! dat was een hele veeg uit je pannetje. diep ademhalen, dan doet het minder pijn.
Nog een keer slowchat:quote:
Intimidatie:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wanneer, maar vooral hoé is dat gestopt?
quote:
zoveel werk, voor niks!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Super7fighter het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Super7fighter het volgende:
Troll/flame:
[..]
Schelden en seksuele intimidatie:
[..]
Troll/flame, seksuele bedreiging, corpsbal-humor:
[..]
Off-topic en seksuele intimidatie:
[..]
Troll/flame:
[..]
Slowchat:
[..]
Nog een keer slowchat:
[..]
Intimidatie:
[..]
Nou, niet helemaal, alleen hou ik niet zo van dat selectieve melden. Jullie waren beiden aan het baggeren. Vandaag in een milde stemming dus laat jullie gebagger wel staan, maar het is mooi geweest zo. Ze heeft wel vlijmscherpe kantjesquote:
ai, ai captain. maar het is zeer gebruikelijk dat nieuwkomers even in 'de watten' worden gelegd, en dan graag en plein public. vraag maar aan yvonne.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Nou, niet helemaal, alleen hou ik niet zo van dat selectieve melden. Jullie waren beiden aan het baggeren. Vandaag in een milde stemming dus laat jullie gebagger wel staan, maar het is mooi geweest zo. Ze heeft wel vlijmscherpe kantjes
Zoek dat SC topic even op voor de volgende keer en lok haar daar heen, want halve topics verkloten met jullie liefdevolle geflirt hoeft ook niet voor elke user zichtbaar te zijn in een serieus topic
Maar een fleugje heb ik geen problemen mee, wanneer ze zelf gebekt genoeg zijn, tenminste, en dat was ze welquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ai, ai captain. maar het is zeer gebruikelijk dat nieuwkomers even in 'de watten' worden gelegd, en dan graag en plein public. vraag maar aan yvonne.
Voel je vrij om dat te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:18 schreef zoalshetis het volgende:
niemand die een afscheidstopic wil openen voor ons aller gronk?
ik bedoelde van nwsmods... normaal is het toch zo dat ze dan een bedank/afscheidtopic openen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:16 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Voel je vrij om dat te doen.
En dan lijkt mij Meki een waardig opvolger van Gronk te zijn...
Das waar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik bedoelde van nwsmods... normaal is het toch zo dat ze dan een bedank/afscheidtopic openen?
niet zo vissen naar complimentjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Niet zo sarcastisch he
Door omstandigheden heb ik bij lánge na niet de tijd erin kunnen steken die NWS verdient. En dat reken ik mezelf aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |