quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:23 schreef Deartje het volgende:
Owja. Geloof er niks van, anders zat je na het zien van de tieten van rentenierster Gia allang van de schrik in het graf.
zo! dat was een hele veeg uit je pannetje. diep ademhalen, dan doet het minder pijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:02 schreef Deartje het volgende:
Ten eerste, wie respect verdient, krijgt respect. Iemand die een dergelijke uitlating maakt ("Een kleine stoel is een stoeltje, een kleine Marokkaan een Marokkaantje, een kleine turk is een turkje. Niks mis mee. Jij bent wel heel erg overgevoelig zeg!! Ben je soms zelf een klein turkinnetje? Derya? Zou kunnen.") is zelf niet normaal en verdient van MIJ (dat ze van jou respect krijgt, zal mij een moer wezen) geen respect.
Ten tweede, volgens mij ben je nog steeds in de war met een andere site.
En last but not least, je zegt zelf "Ik WED dat die van gia mooier zijn dan die van jou". Dus je WEET het niet. Je spreekt nota bene jezelf tegen, hoe dom kun je zijn. En wat the hell heb ik te zoeken op maroc.nl? Als je zelf een voorliefde hebt voor Marrokanen, mag je er zelf wel heen.
hey ouwe ridder, hoe is het met u?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:07 schreef SCH het volgende:
HEY KAPPEN NOU
Makkelijk defence zo he. Kun je niet meer dan dat? Beetje advocaatje spelen, terwijl er niet om wordt gevraagd en wanneer je nix meer weet te zeggen onzin uitkramen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
zo! dat was een hele veeg uit je pannetje. diep ademhalen, dan doet het minder pijn.
en wanneer, maar vooral hoé is dat gestopt?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:21 schreef Deartje het volgende:
[..]
Makkelijk defence zo he. Kun je niet meer dan dat? Beetje advocaatje spelen, terwijl er niet om wordt gevraagd en wanneer je nix meer weet te zeggen onzin uitkramen?
Nee ok. Je hebt gelijk. Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:40 schreef Deartje het volgende:
Die havisten kunnen er vandaag wel wat van hoor. Maar jij bent toch wel dik genoeg om die van jou te showen.
Een sportuitvoering scooter nog wel. Gaaf hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:49 schreef GasTurbine het volgende:Ik ben gespierd en athletisch. Daarnaast doe ik aan jumpstyle en heb ik een sportuitvoering scooter...
Ging vanzelf weer liggen, net als de windquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wanneer, maar vooral hoé is dat gestopt?
haphaphapquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:10 schreef Deartje het volgende:
[..]
Een sportuitvoering scooter nog wel. Gaaf hoor.
Mag ik even vragen wie jij bent? Ben jij een kloon van iemand of ben je nieuw? Vertel eens wat over jezelf . Dan kan ik je wat beter plaatsen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:42 schreef Deartje het volgende:
"Een sportuitvoering scooter nog wel. Gaaf hoor." Dit is ook sarcastisch bedoeld, ik weet niet of JIJ dat begrijpt. GasTurbine in ieder geval niet. Trouwens, je ziet er echt knap uit op die foto.
Dat win ik, geheid!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jezus, poepvlek! laat eerst je tieten maar eens zien.
Enneh, sinds wanneer is Turk een ras?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:41 schreef Deartje het volgende:
Tuurlijk heet het in dit geval racisme, het zegt het woord zelf al RAS, die kinderen worden bedreigd om hun ras en niet om andere zaken.
Kappen met de slowchat in dit topic dus.quote:Een Turks-Nederlands gezin heeft zijn kinderen van een basisschool in Amsterdam-Noord gehaald, omdat mede-scholiertjes discrimineerden en de schoolleiding het niet nodig vond om in te grijpen.
Het schoolbestuur van de bijna geheel witte basisschool De Weidevogel in Ransdorp geeft toe dat er veel is misgegaan. ''Helaas hebben we dit niet kunnen voorkomen. We betreuren dit ten zeerste,'' zegt Robert Smid, directeur openbaar onderwijs in Amsterdam-Noord. ''Dit is echt een leermoment.'' Het bestuur zal 'intensief' toezien op de school en het "beleid rond de omgang met verschillen aanscherpen".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |