Have Fun!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:05 schreef akveor het volgende:
Ik ben zo brutaal geweest om een rijschool te bellen. Of het mogelijk is meerdere keren af te rijden op 1 dag. Volgens de rijschoolhouder is dat niet mogelijk. Zij wist mij zelfs te vertellen dat er 2 weken tussen moeten zitten voor je weer mag afrijden. Ik heb gevraagd over er eventueel nog uitzonderingen zijn op die regel. Het antwoord was erg stellig: Nee.
Dus gewoon proefles en vanmiddag 15.00 examen.
nope,.. al kan ik wel likken als lassiequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:51 schreef Smash-it het volgende:
B troost A wel lief, puntje voor hem hoor.
A: Waarom nou. Ik wil gewoon mijn rijbewijs. Ik kan het echt wel
B: Wil je mn bolle wangetje kussen?
Werkgever?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:51 schreef RSie het volgende:
[..]
nope,.. al kan ik wel likken als lassie![]()
maar hoe moet ik die knakker anders noemen? mijn directeur, mijn superieur, mijn chef,..
als ik een hond was noemde ik die man wel mijn baasje.
De speelgoedwinkel is tot 6 uur open.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:52 schreef T-lex het volgende:
Moet ik die roze Mini Cooper Cabrio weer afbestellen....![]()
![]()
ik ook hoor.......quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:50 schreef T-lex het volgende:
Ach...geef dat kind een lolly.![]()
Had het d'r wel gegunt.
Wat weet zo'n examinator er ook vanaf hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
En het ging gewoon goed, daarom baal ik.
Nou Amanda, kennelijk dacht de examinator daar toch heel anders over.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:48 schreef mootie het volgende:
Ja dat is ook lullig, een auto die achter een boom verstopt is.
Maar 2 enorme blunders, voor de rest ging het top.
das juist het probleem,.. hij geeft mij geen werk, dat moet ik zelf binnen halen!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:53 schreef blomst het volgende:
Gooi nu maar de felicitatie taart en bloemen van Huub maar naar binnen
Ben het helemaal met je eens. Ook eens leukquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch vind ik het sneu. Zakken is voor niemand leuk, ook niet voor Amanda. Maar goed, de meesten doen er 2-3 keer over....zo vreemd is het dus ook weer niet..
Volgens Amanda reden daar toch al te veel van rond... ze ging voor een Golf Cabrioquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:52 schreef T-lex het volgende:
Moet ik die roze Mini Cooper Cabrio weer afbestellen....![]()
![]()
Ze kan toch bij Huub achterop?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:56 schreef Scandalous het volgende:
Wel lullig voor Amanda
Nu moet ze alsnog met de tram en dat kon ze niet als Bekende Nederlander
En zij hoeft geen 200 euro per keer af te geven, en waarschijnlijk kan ze volgende week weer (want bij huub hadden ze ook een extra examen geregeld)quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Ook eens leuk
*maakt aantekening op zo goed als leeg A4quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Ook eens leuk
Brian en grappig is een contradictie in terminus.quote:
Wannebee interessantquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:55 schreef RSie het volgende:
[..]
das juist het probleem,.. hij geeft mij geen werk, dat moet ik zelf binnen halen!![]()
ik vind werkgever eerlijk gezegd een beetje wannabee interessant klinken.
maar anyway,.. lekker belangrijk!
Ofwel, een bijna botsing! Ow help, er zijn meer wegen met bomen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:54 schreef Prospera het volgende:
Die ene blunder lag aan de rij bomen bij een kruispunt waardoor ze de andere auto niet zag aankomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet ze na DGK wel, vandaar dat ze waarschijnlijk zo graag wilde slagen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:57 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En zij hoeft geen 200 euro per keer af te geven, en waarschijnlijk kan ze volgende week weer (want bij huub hadden ze ook een extra examen geregeld)Verwend kutwijf.. ga lekker janken ofzo
Zielig? Helemaal niet, het verwende mokkel moet eens leren dat niet alles geregeld kan worden door "achter", dit is één van de (weinige) dingen die ze toch echt zelf moet doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:58 schreef Verida het volgende:
En nu moet ze ook nog Mamanda bellen en zeggen dat ze gezakt is![]()
![]()
en ik vind het helemaal niet zielig
Wil er best aan toevoegen dat de generatie tieners zo goed als allemaal straal verwend zijn. Dat was in mijn tijd wel andersquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet ze na DGK wel, vandaar dat ze waarschijnlijk zo graag wilde slagen...
Plus dat ze nou geen auto heeft om als wannaBN'er in rond te rijden, dan maar de taxi.
Maarre... dat "verwend zijn" dat geldt natuurlijk voor alles en iedereen die daar is en nergens iets voor hoeft af te tikken, als je dat niet kunt handelen kijk je naar het verkeerde programma.
Ik kan het wel handelen hoor, 't zal mij verder een zorg zijn. Alleen irriteert het me een beetjequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet ze na DGK wel, vandaar dat ze waarschijnlijk zo graag wilde slagen...
Plus dat ze nou geen auto heeft om als wannaBN'er in rond te rijden, dan maar de taxi.
Maarre... dat "verwend zijn" dat geldt natuurlijk voor alles en iedereen die daar is en nergens iets voor hoeft af te tikken, als je dat niet kunt handelen kijk je naar het verkeerde programma.
Ik ook niet. Moet nog denken aan de rijbewijsstemming, ze gunde Mikey zijn rijlessen niet. Verwende rotsnol.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:58 schreef Verida het volgende:
En nu moet ze ook nog Mamanda bellen en zeggen dat ze gezakt is![]()
![]()
en ik vind het helemaal niet zielig
Dat was bij jou wel anders, ik was ook een verwend krengquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil er best aan toevoegen dat de generatie tieners zo goed als allemaal straal verwend zijn. Dat was in mijn tijd wel anders
ik zeg toch ook: ik vind het helemaal niet zieligquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zielig? Helemaal niet, het verwende mokkel moet eens leren dat niet alles geregeld kan worden door "achter", dit is één van de (weinige) dingen die ze toch echt zelf moet doen.
Voer voor Huub hè, terwijl Huub bijna niet reageert.quote:
Een lekker uitwaaien....quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kan toch bij Huub achterop?
Zei ze dat echt? die is echt gek.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voer voor Huub hè, terwijl Huub bijna niet reageert.
Amanda: Een motorrijbewijs halen is echt veel makkelijker, er zijn veel minder motoren op de weg.
En daarom heb ik zo'n hekel aan dat kind, waar slaat het op!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda: Een motorrijbewijs halen is echt veel makkelijker, er zijn veel minder motoren op de weg.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat mij iets bij dat dat ook zo is. Mensen slagen veel vaker voor dat rijbewijs dan voor een autorijbewijs.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
tja, en dit kan de FEBO dus echt niet voor haar regelen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:10 schreef Prospera het volgende:
Brian: weet je hoe het komt, je kijkt te vaak in de spiegel![]()
Aman loopt nu te dreinen als een kleuter, die haar zin niet heeft gehad.
De meeste mensen die een motorrijbewijs halen die hebben al een autorijbewijs, dan kun je er dus vanuitgaan dat ze een ruime dosis verkeersinzicht hebben, en dan gaat het voornamelijk nog om voertuigbeheersingquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er staat mij iets bij dat dat ook zo is. Mensen slagen veel vaker voor dat rijbewijs dan voor een autorijbewijs.....
Ze belt ook direct met de FEBO met dat irritante piepstemmetje.....ze wil zo snel mogelijk weer examen doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:08 schreef jacq2 het volgende:
amanda trekt een pruilgezicht naar brian, tjeesus wat een kinderachtige trien is het ook.
iets lukt niet en dan meteen in babygedrag vervallen
Dat dus....quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
De meeste mensen die een motorrijbewijs halen die hebben al een autorijbewijs, dan kun je er dus vanuitgaan dat ze een ruime dosis verkeersinzicht hebben, en dan gaat het voornamelijk nog om voertuigbeheersing
Het is dus geen wonder als de slagingspercentages bij het motorrijbewijs hoger liggen dan bij het autorijbewijs.
Huub heeft geen autorijbewijs, dus die vlieger gaat in dit geval niet op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:11 schreef Leandra het volgende:
De meeste mensen die een motorrijbewijs halen die hebben al een autorijbewijs, dan kun je er dus vanuitgaan dat ze een ruime dosis verkeersinzicht hebben, en dan gaat het voornamelijk nog om voertuigbeheersing
Het is dus geen wonder als de slagingspercentages bij het motorrijbewijs hoger liggen dan bij het autorijbewijs.
Ja Amanda en dat zeggen we dan ook tegen de eerste die je een "dwarslezing " bezorgd door te vergeten voorrang te geven ofzo. Dan is het ook een kleine moeite om te zeggen: ze was wel geslaagd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:13 schreef Prospera het volgende:
Amanda: voor die man is het toch een kleine moeite om te zeggen: je bent geslaagd
Het was een kleine ingreep, hij stapte meteen op de rem![]()
Dat zeg ik ook nergens..... ik ben me daar terdege van bewust en dat zou Amanda ook moeten zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft geen autorijbewijs, dus die vlieger gaat in dit geval niet op.
Die knul is echt geschift.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef Prospera het volgende:
Brian: was er een beveiligingsauto achter je?
Amanda: nee
Brian mompelt: gevaarlijk
Dus dat, je quote Cc bijna letterlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef Verida het volgende:
Ja Amanda en dat zeggen we dan ook tegen de eerste die je een "dwarslezing " bezorgd door te vergeten voorrang te geven ofzo. Dan is het ook een kleine moeite om te zeggen: ze was wel geslaagd.
Brian verwacht echt dat hij na DGK beveiliging krijgt die de beveiliging van Bill Clinton amateuristisch doet lijkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef Prospera het volgende:
Brian: was er een beveiligingsauto achter je?
Amanda: nee
Brian mompelt: gevaarlijk
Precies!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja Amanda en dat zeggen we dan ook tegen de eerste die je een "dwarslezing " bezorgd door te vergeten voorrang te geven ofzo. Dan is het ook een kleine moeite om te zeggen: ze was wel geslaagd.
Ik vind het wel een beetje jammer dat Huub zo netjes is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef Prosac het volgende:
Respect dat Huub dit er niet direct zwaar inwrijft.![]()
Het wachten is natuurlijk nog op de eerste volgende onenigheid, dan komt tie er wel in.
Ik denk dat hij na DGK achter haar aan gaat rijden als bodyguardquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian verwacht echt dat hij na DGK beveiliging krijgt die de beveiliging van Bill Clinton amateuristisch doet lijken
Nou echt, dat krijg je niet van het verwijderen van verstandskiezenquote:
Dat valt onder het beschermingsprotocolquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje jammer dat Huub zo netjes is.
Als er óóit een kans was om die del te pesten was het nu wel.
Amanda had zelf nu al gierend van het lachen achter Huub aangerend als het omgekeerd was geweest.
Amanda en zich ergens van bewust zijn, please.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef Leandra het volgende:
Dat zeg ik ook nergens..... ik ben me daar terdege van bewust en dat zou Amanda ook moeten zijn.
Ik gaf slechts een verklaring voor de hogere slagingspercentages van het motorrijbewijs.
Hij denkt er natuurlijk over na hoe hij dit er het best in kan wrijven. De schurk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef Prosac het volgende:
Respect dat Huub dit er niet direct zwaar inwrijft.![]()
Het wachten is natuurlijk nog op de eerste volgende onenigheid, dan komt tie er wel in.
Ik ook hoor, maar het zegt wel iets over Huub. (en ook wat over onsquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje jammer dat Huub zo netjes is.
ik hoor haar altijd over exen praten is leuk voor je huidige vriend hoeveel exen heeft zij in godsnaamquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:24 schreef Smash-it het volgende:
A vertelt nu over de hond van een ex-vriend ofzo? Spike. Die was gek op aanstekers en die beet hij dan door midden en dan zoog hij al het gas eruit.
R: hoe vond ie dat?
A: Heeeeuuurlijk.
Ja hoor, we hebben per slot van rekening samen zitten hopenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
mag ik.............................................
Ze is vanaf haar dertiende of zo toch niet meer single geweest?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoor haar altijd over exen praten is leuk voor je huidige vriend hoeveel exen heeft zij in godsnaam
En ach, Amanda is noooooit vals geweest, altijd lief voor haar medespelers, helaas vergeet ik nooit haar bash aktie naar Eric niet, wat een vals secreet! Van mij mag Huub haar erop pakken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij denkt er natuurlijk over na hoe hij dit er het best in kan wrijven. De schurk.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben per slot van rekening samen zitten hopen![]()
![]()
![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar het zegt wel iets over Huub. (en ook wat over ons)
Dat is toch ook vrij normaal. Ook Huub heeft het vaak over zijn exen. Ze hebben immers onderdeel van hun levens gemaakt. Het is aan de huidige partner om te zeggen dat hij/zij z'n kop eens moet houden over die exen als het ze irriteert lijkt mequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik hoor haar altijd over exen praten is leuk voor je huidige vriend hoeveel exen heeft zij in godsnaam
Nagekomen smiley>quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En ach, Amanda is noooooit vals geweest, altijd lief voor haar medespelers, helaas vergeet ik nooit haar bash aktie naar Eric niet, wat een vals secreet! Van mij mag Huub haar erop pakken.
Grappig dat ze mijlenver gaan zitten van Huub en Claire, beetje bang?
Komen de wormen al boven de grond? Is ze weer aan het stampvoeten?quote:
nou een keer is neit erg maar ook alle sexverhalen verteld amanda op stream in geuren en kleuren en dat lijkt me nou niet echt leuk als vriend /in zijnde ..........................maar goed das mijn meningquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is toch ook vrij normaal. Ook Huub heeft het vaak over zijn exen. Ze hebben immers onderdeel van hun levens gemaakt. Het is aan de huidige partner om te zeggen dat hij/zij z'n kop eens moet houden over die exen als het ze irriteert lijkt me
Zijn het donkere wolken die zich boven hen samenpakken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:35 schreef Prospera het volgende:
Amanda: Ik baal, had gewoon voor die boom gestopt Amanda
puppygedrag
Ben je heel trots op mij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat nog net niet!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Komen de wormen al boven de grond? Is ze weer aan het stampvoeten?
ooooooooooo dit maakt mij ook blij.............quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:36 schreef Kloot-viool het volgende:
Gna, gna, gna. Oei miljonaire of niet, wat gaat Amanda en Brian een harde landing maken na de DGK.
Terug naar je / een appartement, geen zwembad, geen bediening, niemand kunnen bellen als je iets wil.
Of - nog erger - zelf de wasmachine bedienen AARGH!!!!
Ik heb wel het idee dat Huub, Claire en Jaap dit redelijk goed doorhebben, zij bellen en bevelen de FEBO niet zoals Brian en Amanda dat wel doen.
Dat idee alleen al maakt mij blij met het einde van de DGK.
Het Centraal Bureau voor de Statistiek neemt voortaan rijexamens af?quote:15:52 - Amanda is terug van haar rij-examen!
Amanda is terug van haar rij-examen. Met een beteuterd gezicht stapt ze de auto uit en schudt haar hoofd als ze haar vriendje ziet. Brian geeft haar meteen een dikke knuffel. “Geeft niet, baby”, fluistert hij in haar oor. “Ik maakte twee stomme blunders, voor de rest ging alles goed. Mijn bijzondere manoeuvres gingen ook top”, vertelt ze. “Weet je wat het erge is, ik heb het gewoon hartstikke goed gedaan en één minuut voor het CBS maakte ik die fout”, snikt de jongedame. “Dan had het zo moeten zijn”, sust Brian zijn liefje. “Ik voel me echt k*t”, treurt ze verder. “Ik wil nog een keer, ik kan het toch. Waarom nou?”, vraagt ze zichzelf af. “Je kan het ook, ik heb het volste vertrouwen er in”, bemoedigt Brian haar. De twee gaan op het bordes zitten en praten nog wat na. Amanda is er flink kapot van.
...ach..detailquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat nog net niet!
Ze wil wel graag horen van Brian, dat hij trots op haar is, Rico doet ook een duit in het zakje, hij is ook trots op haar!
Ze zijn supertrots op haar, maarrrrrrrrr...........ze is wel gezakt!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Zijn het donkere wolken die zich boven hen samenpakken?
Meest typerende reactie was wel die van Brian... toen ie half in de keuken stond te vloeken. Hij voelde dit echt als een verlies.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat nog net niet!
Ze wil wel graag horen van Brian, dat hij trots op haar is, Rico doet ook een duit in het zakje, hij is ook trots op haar!
Ze zijn supertrots op haar, maarrrrrrrrr...........ze is wel gezakt!
Haha, scherp weer! En té dom natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:38 schreef Copycat het volgende:
Het Centraal Bureau voor de Statistiek neemt voortaan rijexamens af?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Poekie, pas je het weer even aan?
Oh, en als je toch bezig bent: een aantal is altijd enkelvoud, zie het bericht boven dit verhaaltje.
owww jammer... dan zeten ze zeker gewoon in de schaduw....quote:
Het is zooooooo kudt dat hij hier geen invloed op uit kan oefenen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Meest typerende reactie was wel die van Brian... toen ie half in de keuken stond te vloeken. Hij voelde dit echt als een verlies.
Ho ho! Van de week werd ook het verkeerd gebezigde 'irriteren' veranderd in 'ergeren' nadat we ze daar hier op hadden gewezen. En vandaag heb ik geloof ik al twee keer irriteren en ergeren in het juiste zinsverband zien staan. Hardleers leert ook.quote:
Na een teleurstelling vervallen beiden vaak in babygedrag!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:44 schreef T-lex het volgende:
B&A zijn erg koetsiekoe...
das zeer zeker een verlies voor hem en ergerd hij zich er aan hij weet ook wel dat hij een vreselijk domme vriendin heeft hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Meest typerende reactie was wel die van Brian... toen ie half in de keuken stond te vloeken. Hij voelde dit echt als een verlies.
Volgens mij wordt Amanda gequote... het is dus niet aan Poekie om Amanda intelligenter te laten overkomen dan ze isquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Poekie, pas je het weer even aan?
Oh, en als je toch bezig bent: een aantal is altijd enkelvoud, zie het bericht boven dit verhaaltje.
hoe vervelend Amanda ook kan zijn, domheid heeft weinig te maken met het wel of niet halen van je rijbewijs. Inzicht en eigenwijsheid wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hij weet ook wel dat hij een vreselijk domme vriendin heeft hoor
Nope. Ik lees net 'Nieuws' en daar staat wel CBR. Gewoon weer een gevalletje slordig en niet doorlezen wat je hebt geschreven alvorens het op de site te knallen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:59 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij wordt Amanda gequote... het is dus niet aan Poekie om Amanda intelligenter te laten overkomen dan ze is
Ik irriteer me er ook altijd aan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Ik lees net 'Nieuws' en daar staat wel CBR. Gewoon weer een gevalletje slordig en niet doorlezen wat je hebt geschreven alvorens het op de site te knallen.
Daar komen ze nu op de valreep nog even mee aanzetten?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:03 schreef akveor het volgende:
Ze zijn gewaarschuwd... ze moeten actiever zijn.....
Je ergert je er aan, Peter! En het irriteert je!quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik irriteer me er ook altijd aan.
Had Amanda trouwens wel haar rijbewijs gegund hoor, maar goed: komt vanzelf wel een keer.
En Brian ving haar lief ook, eindelijk eens een onpartijdig gifje.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:02 schreef chufi het volgende:
B&A gaan een wijntje drinken, zodat Breien zn mond kan ontsmetten
quote:Het is niet verstandig om amoxicilline samen met alcohol in te nemen. Ten eerste is het niet bevorderlijk voor de genezing van de ontsteking als er alcohol gedronken wordt. Verder zal de amoxicilline minder snel afgebroken worden. Dit kan schadelijk zijn voor de lever
Ow.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ergert je er aan, Peter! En het irriteert je!
Peter als dè schrijver van VV ontmaskerd?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ergert je er aan, Peter! En het irriteert je!
Yep. Ze is je namelijk glad vergeten!quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:15 schreef Smash-it het volgende:
B: Zondag is moederdag, ik ga mijn moeder sowieso bellen. Jij moet even aangeven dat je wilt dat je moeder je collect called.
A: Ja.. dat heeft ze al een hele tijd niet meer gedaan. Zal wel een reden voor zijn.
haar zusje komt zondag voor 2 uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:15 schreef fredfik het volgende:
wie heeft de del uitgenodigt voor 2 uur???
heerlijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Ze is je namelijk glad vergeten!
Huub scheert zijn bovenbenen niet hoor. Ricardo is het, die staat nu nog steeds onder douche. Huub is er al uit, die stond onder de andere douche.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rico doet ff de haartjes
Edit: Het was Huub
ik zie ze al meer als een jaar niet anders doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:14 schreef Smash-it het volgende:
B: Ik wil naar de fatboys
A: Maar dan gaan we weer liggen. En. Dat. Mag. Niet.
Heeft Huub al op links geoefend?? Volgens mij heeft Brian nu iig een "glazen kaak"quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:19 schreef mazaru het volgende:
Weet iemand hoe laat morgen die sparpartij tussen Huub en die rat is?
Lullig maar wel waarquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Ze is je namelijk glad vergeten!
Claire doet er vast geen legging meer onder aan, gezien het weer. Het wordt echt steeds korter, dit vind ik simpelweg té kort.quote:
Ach, voor lekker in de tuin zitten? Ik zie Claire er nog niet mee gaan autorijden oid, ik loop thuis ook regelmatig alleen in een lang shirt, waarom zou ze zich netjes gaan aankleden als ze gaat zonnen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Claire doet er vast geen legging meer onder aan, gezien het weer. Het wordt echt steeds korter, dit vind ik simpelweg té kort.
1 goede klap op die dikke wang, en de pus spuit via zijn neusgaten naar buitenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Huub al op links geoefend?? Volgens mij heeft Brian nu iig een "glazen kaak"
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
1 goede klap op die dikke wang, en de pus spuit via zijn neusgaten naar buiten![]()
[ afbeelding ]
Ik denk het niet. Maar Amanda zal dat heus wel begrijpen. Net als dat ze het zal begrijpen dat bij thuiskomst bloijkt dat haar moeder een paar weken in het buitenland vakantie aan het vieren is. En uiteraard zal mamma wel een grote kaart met twee zinnen sturen uit het buitenland:quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:21 schreef Scandalous het volgende:
Lullig maar wel waar![]()
Ik vraag me trouwens af hoe dat gaat met die finale... Ik neem aan dat er dan familie is om de bewoners op te wachten. Zou haar moeder dan ook niet komen?
Ze geven hem alvast een voorsprong.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een vraag waarom weet brajen wel zijn sms nummer al voor de finale en de rest nog niet????? Ik hoor deze vraag al meer op andere fora's
Brian wil Kenniet nog een keer uitnodigen, goed idee, NOT.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:16 schreef AnTjUh het volgende:
haar zusje komt zondag voor 2 uur
cps zat toch
Met de meeste antibiotica kan dat voortaan toch (mits met mate)?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef petraa het volgende:
Slim een wijntje drinken met antibiotica
De zoveelstequote:Op donderdag 8 mei 2008 17:34 schreef Kloot-viool het volgende:
Hoe dan ook, Kenniet in de DGK, is een valstrik voor Huub.
brajen is gewoon een sufferd en een jankerdquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
De zoveelste![]()
En ik vind het suf dat Brian nog hulp wil hebben , zo vlak voor de finale.
Dat is dan ook de enige reden die ik kan verzinnen voor de ingelaste PoPo, Brian nog wat extra ceepees toeschuiven zodat zijn uitgavepatroon nog een beetje geloofwaardig overkomt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:36 schreef Scandalous het volgende:
De zoveelste![]()
En ik vind het suf dat Brian nog hulp wil hebben , zo vlak voor de finale.
tuurlijk wel, ik keek zojuist ook 60 seconden naar de ekster op mijn balkon. Goed bestudeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:43 schreef Dementor het volgende:
Brian had een "studie" gedaan naar alle vogels en vissen op en rond Bonaire.
Ja vast.
Volgens mij was Brian de eerste in de kooi die boven de wasbak hing en totaal van de wereld was....quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
Brian kan (in tegenstelling tot Huub) goed omgaan met alcohol
Ook al is het een kleine kans dat Brian vertrekt zelfs dan zou het me niet eens verbazen dat Brian samen met Amanda op de bank zit tijdens de finale.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian wil Kenniet nog een keer uitnodigen, goed idee, NOT.
Coño Bo Mama komt niet meer......wat jammer nou.![]()
Ze moeten wel ieder 300 ceepees overhouden voor het geval 1van de 2 de halve finale overleeft.
Ze hebben ook altijd hulptroepen nodig hè?
Ik vind het sowieso al raar dat Rocardo aan die chat mee mag doen. De meeste gestelde vraag zal waarschijnlijk zijn wanneer Rocardo oprot...quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:50 schreef Kloot-viool het volgende:
Zo dan!!!
Wat een valsigheid, Ricardo laten meekijken bij de Videochat op spelinformatie.
Hoe bedoel je..... Met 2 maten meten.
Afijn, ik troost mij met de gedachten dat er een stelletje tussen nu en een maand een HARDE landing gaan maken.
Maar Jaap is veel te slim om in zijn kaarten te laten kijken, ben benieuwd of de video chat leuk wordt.
Bij A & B vondt ik het een hoog koetsie, koetsie gehalte hebben, met als enige spel info van de terror acties die niiet door mochten gaan en dat ze jaap in de gaten moeten houden (nu dus).
Heb jij nou enig idee wat je tegen Jaap moet zeggen of aan hem moet vragen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al raar dat Rocardo aan die chat mee mag doen. De meeste gestelde vraag zal waarschijnlijk zijn wanneer Rocardo oprot...
Herinnert me er meteen om alvast in te loggen:
http://www.rtl.nl/active/chat/xbn/degoudenkooi/index.html
ws omdat Ricardo andere gedachten bij die asperges heeftquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom vergaat mijn eetlust na het zien van dit beeld?
Gewoon steeds vragen waarom hij bang is voor Amanda en Brian.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij nou enig idee wat je tegen Jaap moet zeggen of aan hem moet vragen?
Mr.D aka Lekker Simpel zal vanalles in petto hebben voor Jaap. Persoonlijk zou ik geen enkele vraag kunnen verzinnen, een normaal antwoord krijg je toch niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:55 schreef Disana het volgende:
Da's wel een goeie. Maar nu ben ik bang dat Ricardo het hoogste woord zal voeren en van hem wil ik niets noppes nada wetenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon steeds vragen waarom hij bang is voor Amanda en Brian.
Oh no, die was ik even vergeten. Eens kijken of hij al klaar zit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mr.D aka Lekker Simpel zal vanalles in petto hebben voor Jaap. Persoonlijk zou ik geen enkele vraag kunnen verzinnen, een normaal antwoord krijg je toch niet.
Dan zeggen dat MrD zijn hele sitew heeft verkloot met zogenaamde users die reageerdequote:Op donderdag 8 mei 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mr.D aka Lekker Simpel zal vanalles in petto hebben voor Jaap. Persoonlijk zou ik geen enkele vraag kunnen verzinnen, een normaal antwoord krijg je toch niet.
Snap ook niet waarom die verklede man mee moet,hij is geen miljonair.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's wel een goeie. Maar nu ben ik bang dat Ricardo het hoogste woord zal voeren en van hem wil ik niets noppes nada weten
En daar is niks van gelogen, wat een puinbaksite is dat geworden!quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan zeggen dat MrD zijn hele sitew heeft verkloot met zogenaamde users die reageerde
Noppes, vind het ook geen potjequote:Op donderdag 8 mei 2008 18:04 schreef Smash-it het volgende:
Ben ik nou echt de enige die het jurkding van Claire net een ding van Amanda vindt? Veel te kort.
dat jurk ding is ideaal om zo thuis even over de bikini aan te trekken, als ze het als uitgaans jurk zou dragen dan is het meer een Amanda ding.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:04 schreef Smash-it het volgende:
Ben ik nou echt de enige die het jurkding van Claire net een ding van Amanda vindt? Veel te kort.
Ook de eerste die er mee ging gooien toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:46 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Volgens mij was Brian de eerste in de kooi die boven de wasbak hing en totaal van de wereld was....
zijn er ook vrouwelijk penissen dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
zijn de opmerkingen dat een asperge op een mannelijke penis lijkt al langs geweest?
Belachelijk dat die Ricardo mee mag doen met de chat, hij zal het hele gesprek naar zich toetrekken, en het zal wel de hele tijd over piemels gaan. Jaap had het prima alleen afgekund hoor, denken ze nu echt dat dat "dingetje" Jaap tot steun is?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom die verklede man mee moet,hij is geen miljonair.
Acht uur toch? Ineens weet ik het niet meer zeker. Maar de uitzending zal het toch vast niet overlappen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:17 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben wachtende 119 maar weet nog steeds niet hoelaat die onzin begint
in kanalen kan je wisselen van kanaal, naar waiting.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:15 schreef Disana het volgende:
Waarom zie ik alleen mezelf in die rechterkolom in de chatbox?
Ik vind het jurkje ook niets, maar dat vind ik van alle kleren die ze voor Claire hebben uitgezocht.
Nee, verschil moet er zijn, er is tenslotte maar één echte prinses daar, en dat is Amanda!! Claire is niet van belang blijkbaarquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:15 schreef Disana het volgende:
Waarom zie ik alleen mezelf in die rechterkolom in de chatbox?
Ik vind het jurkje ook niets, maar dat vind ik van alle kleren die ze voor Claire hebben uitgezocht.
Tuurlijk... of ie die maagband nog gaat halen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:22 schreef farscapevr6 het volgende:
zou die dikke wang van brian kunnen komen omdat ie met z n mond open heeft geslapen en er toen beestjes vanonder de pruik van amanda eitjes in hebben gelegd die nu aan t uitbroeden zijn?
En terecht, Claire doet er toch ook niks voor? Net zoals SylviSaai, die kreeg ook amper wat. Amanda werkt er hard voorquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, verschil moet er zijn, er is tenslotte maar één echte prinses daar, en dat is Amanda!! Claire is niet van belang blijkbaar
Kom op FEBO, actievere houding was het credo toch? Kom op jullie kunnen het, bel ze op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:26 schreef beequeen het volgende:
Brian meldt aan Ricardo dat hij en Amanda gaan slapen. Hij moet ze ook niet wakker maken voor het eten.
Zij wel, verschil moet er zijn.
Mogen die vakantiegangers alweer slapen.Ach tuurlijk Amanda is zielig omdat ze gezakt is en Brian heeft auw.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:26 schreef beequeen het volgende:
Brian meldt aan Ricardo dat hij en Amanda gaan slapen. Hij moet ze ook niet wakker maken voor het eten.
Zij wel, verschil moet er zijn.
...wordt hard gen...d...ja, ik zie je puntquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, Claire doet er toch ook niks voor? Net zoals SylviSaai, die kreeg ook amper wat. Amanda werkt er hard voorschreeuwt hard, huilt hard, danst hard. . .
Als ik Ricardo was zou ik nu goed pissed zijn, hij staat al ik weet niet hoe lang in de keuken om lekker te koken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mogen die vakantiegangers alweer slapen.Ach tuurlijk Amanda is zielig omdat ze gezakt is en Brian heeft auw.
Ik denk dat Claire's rol onderschat word... zonder Claire geen Huub.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, Claire doet er toch ook niks voor? Net zoals SylviSaai, die kreeg ook amper wat. Amanda werkt er hard voorschreeuwt hard, huilt hard, danst hard. . .
na de uitzendingquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:17 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben wachtende 119 maar weet nog steeds niet hoelaat die onzin begint
Ach, Ricardo is het vriendinnetje van B en A, no problem dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:32 schreef Verida het volgende:
Als ik Ricardo was zou ik nu goed pissed zijn, hij staat al ik weet niet hoe lang in de keuken om lekker te koken.
Je kunt al chatten hoor, alleen is Jaap er nog niet. Het barst er wel van B en A fans.quote:
Hoezie je dat dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt al chatten hoor, alleen is Jaap er nog niet. Het barst er wel van B en A fans.
Klik op kanalen en dan op waiting.quote:
Niet mee eens... Huub heeft alleen iemand nodig die 'm een beetje tegenhoudt als 'ie door 't lint gaat.. dat hoeft niet per se Claire te zijn...quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Claire's rol onderschat word... zonder Claire geen Huub.
Is dat niet zijn taak dan? Ik dacht dat hij butler was?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:48 schreef Kinga het volgende:
Wat voor kwal Ricardo ook kan zijn soms, hij doet zich toch de moeite met dat koken he...
Ik jou ook. Ik kreeg dat schermpje onder niet meer weg. Dus opnieuw ingelogd, van 148 wachtende naar 188... pfffquote:
Ding is van Ricardo...Amanda heeft hem ook al is aangehad.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:53 schreef Kinga het volgende:
Wat hebben ze Claire trouwens voor campingtent gegeven? Echt zo'n Amanda gordijn.
Waarom mogen zij slapen denk jij? Vanwege de bolle wang van Brian? En waarom zou Amanda dan ook mogen slapen? Wat denk jij als B&A-kenner?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:51 schreef T-lex het volgende:
Ze gaan eten en de rest vraagt zich af waarom Ricardo niet heeft gedekt voor B&A
Die slapen zegt Ricardo...ik dacht al, wat ging Brian al ff geleden vragen aan de telefoon in de private.
Heeft ie natuurlijk afgedwongen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:04 schreef Lady-night het volgende:
Ik zag dat filmpje van de discussie tussen Huub en Brian. Had de indruk dat Brian wel op de hoogte was waarom het afgeblazen is??
B&A liggen op bed...quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:
Huub loopt de slaapkamer in, direct de streams weg. Mogen we B en A niet zien of liggen ze niet in bed?
Een commune tent dusquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ding is van Ricardo...Amanda heeft hem ook al is aangehad.
Ik ben dan geen B&A kenner, maar ik vind dat Amanda heeeeeel zielig is nu ze haar rijbewijs niet heeft gehaald, die heeft wel een slaapje verdiend.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom mogen zij slapen denk jij? Vanwege de bolle wang van Brian? En waarom zou Amanda dan ook mogen slapen? Wat denk jij als B&A-kenner?
Dus als je gezakt bent voor je rijbewijs mag je slapen......quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:08 schreef Marrije het volgende:
Ik ben dan geen B&A kenner, maar ik vind dat Amanda heeeeeel zielig is nu ze haar rijbewijs niet heeft gehaald, die heeft wel een slaapje verdiend.
Ik verwacht niet dat dat gevecht er gaat komen; de Febo vertrouwd Brian's zelfbeheersing niet en wil 2 gezonde finalisten, zonder gebroken botten/blauwe plekken op de finale-uitzending.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
Huub naar de huisartsenpost, wat aardig van de FEBO.
Amanda en Brian moeten hun nest uit, wat lief van de FEBO.![]()
ik zie het heus wel.... jij houdt, oprecht, van de FEBOquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
Huub naar de huisartsenpost, wat aardig van de FEBO.
Amanda en Brian moeten hun nest uit, wat lief van de FEBO.![]()
Jij hebt écht medelijden met Amanda hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben dan geen B&A kenner, maar ik vind dat Amanda heeeeeel zielig is nu ze haar rijbewijs niet heeft gehaald, die heeft wel een slaapje verdiend.
Je moest eens weten, Flens is mijn favo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:11 schreef Desii het volgende:
ik zie het heus wel.... jij houdt, oprecht, van de FEBO
Op zich had ik het haar wel gegund, net zoals ik het Huub gunde, maar ik vind het drama dat ze ervan maakt dat ze het niet heeft gehaald wel weer over the top. Huilen, klagen en maar dreinen dat het zó goed ging, pfff.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij hebt écht medelijden met Amanda hè?![]()
ik geloof er niks van
Met dit warme weer heb je toch genoeg aan een topje? Claire draagt ze iig niet als jurk maar als luchtig hutseflutsje.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:11 schreef Marrije het volgende:
Claire heeft de gewoonte van Amanda aangenomen? Alleen nog maar een top dragen?
Die mannen moesten toch ook in pak?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dit warme weer heb je toch genoeg aan een topje? Claire draagt ze iig niet als jurk maar als luchtig niemendalletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |