Ik denk dat hij na DGK achter haar aan gaat rijden als bodyguardquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian verwacht echt dat hij na DGK beveiliging krijgt die de beveiliging van Bill Clinton amateuristisch doet lijken
Nou echt, dat krijg je niet van het verwijderen van verstandskiezenquote:
Dat valt onder het beschermingsprotocolquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje jammer dat Huub zo netjes is.
Als er óóit een kans was om die del te pesten was het nu wel.
Amanda had zelf nu al gierend van het lachen achter Huub aangerend als het omgekeerd was geweest.
Amanda en zich ergens van bewust zijn, please.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef Leandra het volgende:
Dat zeg ik ook nergens..... ik ben me daar terdege van bewust en dat zou Amanda ook moeten zijn.
Ik gaf slechts een verklaring voor de hogere slagingspercentages van het motorrijbewijs.
Hij denkt er natuurlijk over na hoe hij dit er het best in kan wrijven. De schurk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef Prosac het volgende:
Respect dat Huub dit er niet direct zwaar inwrijft.![]()
Het wachten is natuurlijk nog op de eerste volgende onenigheid, dan komt tie er wel in.
Ik ook hoor, maar het zegt wel iets over Huub. (en ook wat over onsquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje jammer dat Huub zo netjes is.
ik hoor haar altijd over exen praten is leuk voor je huidige vriend hoeveel exen heeft zij in godsnaamquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:24 schreef Smash-it het volgende:
A vertelt nu over de hond van een ex-vriend ofzo? Spike. Die was gek op aanstekers en die beet hij dan door midden en dan zoog hij al het gas eruit.
R: hoe vond ie dat?
A: Heeeeuuurlijk.
Ja hoor, we hebben per slot van rekening samen zitten hopenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
mag ik.............................................
Ze is vanaf haar dertiende of zo toch niet meer single geweest?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoor haar altijd over exen praten is leuk voor je huidige vriend hoeveel exen heeft zij in godsnaam
En ach, Amanda is noooooit vals geweest, altijd lief voor haar medespelers, helaas vergeet ik nooit haar bash aktie naar Eric niet, wat een vals secreet! Van mij mag Huub haar erop pakken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij denkt er natuurlijk over na hoe hij dit er het best in kan wrijven. De schurk.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben per slot van rekening samen zitten hopen![]()
![]()
![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar het zegt wel iets over Huub. (en ook wat over ons)
Dat is toch ook vrij normaal. Ook Huub heeft het vaak over zijn exen. Ze hebben immers onderdeel van hun levens gemaakt. Het is aan de huidige partner om te zeggen dat hij/zij z'n kop eens moet houden over die exen als het ze irriteert lijkt mequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik hoor haar altijd over exen praten is leuk voor je huidige vriend hoeveel exen heeft zij in godsnaam
Nagekomen smiley>quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En ach, Amanda is noooooit vals geweest, altijd lief voor haar medespelers, helaas vergeet ik nooit haar bash aktie naar Eric niet, wat een vals secreet! Van mij mag Huub haar erop pakken.
Grappig dat ze mijlenver gaan zitten van Huub en Claire, beetje bang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |