Zielig? Helemaal niet, het verwende mokkel moet eens leren dat niet alles geregeld kan worden door "achter", dit is één van de (weinige) dingen die ze toch echt zelf moet doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:58 schreef Verida het volgende:
En nu moet ze ook nog Mamanda bellen en zeggen dat ze gezakt is![]()
![]()
en ik vind het helemaal niet zielig
Wil er best aan toevoegen dat de generatie tieners zo goed als allemaal straal verwend zijn. Dat was in mijn tijd wel andersquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet ze na DGK wel, vandaar dat ze waarschijnlijk zo graag wilde slagen...
Plus dat ze nou geen auto heeft om als wannaBN'er in rond te rijden, dan maar de taxi.
Maarre... dat "verwend zijn" dat geldt natuurlijk voor alles en iedereen die daar is en nergens iets voor hoeft af te tikken, als je dat niet kunt handelen kijk je naar het verkeerde programma.
Ik kan het wel handelen hoor, 't zal mij verder een zorg zijn. Alleen irriteert het me een beetjequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet ze na DGK wel, vandaar dat ze waarschijnlijk zo graag wilde slagen...
Plus dat ze nou geen auto heeft om als wannaBN'er in rond te rijden, dan maar de taxi.
Maarre... dat "verwend zijn" dat geldt natuurlijk voor alles en iedereen die daar is en nergens iets voor hoeft af te tikken, als je dat niet kunt handelen kijk je naar het verkeerde programma.
Ik ook niet. Moet nog denken aan de rijbewijsstemming, ze gunde Mikey zijn rijlessen niet. Verwende rotsnol.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:58 schreef Verida het volgende:
En nu moet ze ook nog Mamanda bellen en zeggen dat ze gezakt is![]()
![]()
en ik vind het helemaal niet zielig
Dat was bij jou wel anders, ik was ook een verwend krengquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil er best aan toevoegen dat de generatie tieners zo goed als allemaal straal verwend zijn. Dat was in mijn tijd wel anders
ik zeg toch ook: ik vind het helemaal niet zieligquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zielig? Helemaal niet, het verwende mokkel moet eens leren dat niet alles geregeld kan worden door "achter", dit is één van de (weinige) dingen die ze toch echt zelf moet doen.
Voer voor Huub hè, terwijl Huub bijna niet reageert.quote:
Een lekker uitwaaien....quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kan toch bij Huub achterop?
Zei ze dat echt? die is echt gek.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voer voor Huub hè, terwijl Huub bijna niet reageert.
Amanda: Een motorrijbewijs halen is echt veel makkelijker, er zijn veel minder motoren op de weg.
En daarom heb ik zo'n hekel aan dat kind, waar slaat het op!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda: Een motorrijbewijs halen is echt veel makkelijker, er zijn veel minder motoren op de weg.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat mij iets bij dat dat ook zo is. Mensen slagen veel vaker voor dat rijbewijs dan voor een autorijbewijs.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
tja, en dit kan de FEBO dus echt niet voor haar regelen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:10 schreef Prospera het volgende:
Brian: weet je hoe het komt, je kijkt te vaak in de spiegel![]()
Aman loopt nu te dreinen als een kleuter, die haar zin niet heeft gehad.
De meeste mensen die een motorrijbewijs halen die hebben al een autorijbewijs, dan kun je er dus vanuitgaan dat ze een ruime dosis verkeersinzicht hebben, en dan gaat het voornamelijk nog om voertuigbeheersingquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er staat mij iets bij dat dat ook zo is. Mensen slagen veel vaker voor dat rijbewijs dan voor een autorijbewijs.....
Ze belt ook direct met de FEBO met dat irritante piepstemmetje.....ze wil zo snel mogelijk weer examen doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:08 schreef jacq2 het volgende:
amanda trekt een pruilgezicht naar brian, tjeesus wat een kinderachtige trien is het ook.
iets lukt niet en dan meteen in babygedrag vervallen
Dat dus....quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
De meeste mensen die een motorrijbewijs halen die hebben al een autorijbewijs, dan kun je er dus vanuitgaan dat ze een ruime dosis verkeersinzicht hebben, en dan gaat het voornamelijk nog om voertuigbeheersing
Het is dus geen wonder als de slagingspercentages bij het motorrijbewijs hoger liggen dan bij het autorijbewijs.
Huub heeft geen autorijbewijs, dus die vlieger gaat in dit geval niet op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:11 schreef Leandra het volgende:
De meeste mensen die een motorrijbewijs halen die hebben al een autorijbewijs, dan kun je er dus vanuitgaan dat ze een ruime dosis verkeersinzicht hebben, en dan gaat het voornamelijk nog om voertuigbeheersing
Het is dus geen wonder als de slagingspercentages bij het motorrijbewijs hoger liggen dan bij het autorijbewijs.
Ja Amanda en dat zeggen we dan ook tegen de eerste die je een "dwarslezing " bezorgd door te vergeten voorrang te geven ofzo. Dan is het ook een kleine moeite om te zeggen: ze was wel geslaagd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:13 schreef Prospera het volgende:
Amanda: voor die man is het toch een kleine moeite om te zeggen: je bent geslaagd
Het was een kleine ingreep, hij stapte meteen op de rem![]()
Dat zeg ik ook nergens..... ik ben me daar terdege van bewust en dat zou Amanda ook moeten zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft geen autorijbewijs, dus die vlieger gaat in dit geval niet op.
Die knul is echt geschift.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef Prospera het volgende:
Brian: was er een beveiligingsauto achter je?
Amanda: nee
Brian mompelt: gevaarlijk
Dus dat, je quote Cc bijna letterlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef Verida het volgende:
Ja Amanda en dat zeggen we dan ook tegen de eerste die je een "dwarslezing " bezorgd door te vergeten voorrang te geven ofzo. Dan is het ook een kleine moeite om te zeggen: ze was wel geslaagd.
Brian verwacht echt dat hij na DGK beveiliging krijgt die de beveiliging van Bill Clinton amateuristisch doet lijkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef Prospera het volgende:
Brian: was er een beveiligingsauto achter je?
Amanda: nee
Brian mompelt: gevaarlijk
Precies!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja Amanda en dat zeggen we dan ook tegen de eerste die je een "dwarslezing " bezorgd door te vergeten voorrang te geven ofzo. Dan is het ook een kleine moeite om te zeggen: ze was wel geslaagd.
Ik vind het wel een beetje jammer dat Huub zo netjes is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef Prosac het volgende:
Respect dat Huub dit er niet direct zwaar inwrijft.![]()
Het wachten is natuurlijk nog op de eerste volgende onenigheid, dan komt tie er wel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |