Wat weet zo'n examinator er ook vanaf hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
En het ging gewoon goed, daarom baal ik.
Nou Amanda, kennelijk dacht de examinator daar toch heel anders over.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:48 schreef mootie het volgende:
Ja dat is ook lullig, een auto die achter een boom verstopt is.
Maar 2 enorme blunders, voor de rest ging het top.
das juist het probleem,.. hij geeft mij geen werk, dat moet ik zelf binnen halen!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:53 schreef blomst het volgende:
Gooi nu maar de felicitatie taart en bloemen van Huub maar naar binnen
Ben het helemaal met je eens. Ook eens leukquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch vind ik het sneu. Zakken is voor niemand leuk, ook niet voor Amanda. Maar goed, de meesten doen er 2-3 keer over....zo vreemd is het dus ook weer niet..
Volgens Amanda reden daar toch al te veel van rond... ze ging voor een Golf Cabrioquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:52 schreef T-lex het volgende:
Moet ik die roze Mini Cooper Cabrio weer afbestellen....![]()
![]()
Ze kan toch bij Huub achterop?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:56 schreef Scandalous het volgende:
Wel lullig voor Amanda
Nu moet ze alsnog met de tram en dat kon ze niet als Bekende Nederlander
En zij hoeft geen 200 euro per keer af te geven, en waarschijnlijk kan ze volgende week weer (want bij huub hadden ze ook een extra examen geregeld)quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Ook eens leuk
*maakt aantekening op zo goed als leeg A4quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Ook eens leuk
Brian en grappig is een contradictie in terminus.quote:
Wannebee interessantquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:55 schreef RSie het volgende:
[..]
das juist het probleem,.. hij geeft mij geen werk, dat moet ik zelf binnen halen!![]()
ik vind werkgever eerlijk gezegd een beetje wannabee interessant klinken.
maar anyway,.. lekker belangrijk!
Ofwel, een bijna botsing! Ow help, er zijn meer wegen met bomen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:54 schreef Prospera het volgende:
Die ene blunder lag aan de rij bomen bij een kruispunt waardoor ze de andere auto niet zag aankomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet ze na DGK wel, vandaar dat ze waarschijnlijk zo graag wilde slagen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:57 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En zij hoeft geen 200 euro per keer af te geven, en waarschijnlijk kan ze volgende week weer (want bij huub hadden ze ook een extra examen geregeld)Verwend kutwijf.. ga lekker janken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |